eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipowaModernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lipowa. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lipowa.
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 44

1.5.2.) Miejscowość: Lipowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-324

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lipowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8458016-ba04-441e-bc26-8c84a7bb0638

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lipowa.
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8458016-ba04-441e-bc26-8c84a7bb0638

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020588/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lipowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488112

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lipowa” jest wymiana 400 sztuk nieenergooszczędnych opraw na energooszczędne oprawy typ LED, na terenie Gminy Lipowa.
Oprawy oświetleniowe przewidziane do wymiany stanowią oświetlenie dróg wewnętrznych, gminnych i powiatowych, zamontowane są na istniejących słupach elektroenergetycznych lub wolnostojących słupach oświetleniowych (betonowych, stalowych) będących własnością Gminy Lipowa bądź Spółki Tauron Polska Energia S.A.
2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie wykonać następujące roboty:
2.1. Opracowanie projektu technicznego dla każdej ulicy, który Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym, obejmującego obliczenia fotometryczne, zgodnie ze wszystkimi występującymi sytuacjami oświetleniowymi na istniejących lokalizacjach. Projekt techniczny powinien spełniać wszystkie aktualne wymogi prawne i techniczne, w tym powinien spełniać wymogi normy PN-EN 13201:2016. Modernizacja ma się odbyć w ramach dofinansowania inwestycji z rządowego funduszu Polski Ład: programu inwestycji strategicznych nr Edycja 9RP/2023/175/Polski Ład i zgodnie z jego założeniami i wytycznymi (w tym z wytycznymi dotyczącymi redukcji mocy opraw świetlnych o co najmniej 50%).
2.2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt umieści w miejscu uzgodnionym z Inwestorem tablice z informacją o dofinansowaniu inwestycji z rządowego funduszu Polski Ład zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
2.3. Demontaż opraw zamontowanych na słupach, wysięgnikach słupowych, konstrukcjach wsporczych,
2.4. Przeprowadzenie oceny stanu technicznego instalacji oświetlenia od zacisków do oprawy,
2.5. Montaż nowych opraw oświetleniowych typ LED wyposażonych w złącze Zhaga wraz z urządzeniem do zdalnego sterowania,
2.6. Wykonanie niezbędnych i wymaganych przepisami pomiarów elektrycznych,
2.7. Wykonanie operatu powykonawczego potwierdzającego spełnienie wymogów prawnych i technicznych, w tym wymagań normy PN-EN 13201:2016, a także założeń i wytycznych rządowego funduszu Polski Ład: programu inwestycji strategicznych nr Edycja9RP/2023/175/PolskiŁad (w tym z wytycznymi dotyczącymi redukcji mocy opraw świetlnych o co najmniej 50%). Wraz z inwentaryzacją powykonawczą oraz opracowanie w wersji papierowej i elektronicznej książek obiektów paszportów ogólnych obiektów oświetleniowych.
2.8. Zutylizowanie niewykorzystanych przez Zamawiającego, zdemontowanych materiałów w tym opraw.
3. Lokalizacja:
Przedmiotowe inwestycja realizowana będzie w sołectwach: Lipowa, Leśna, Sienna, Ostre, Słotwina, Twardorzeczka.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

5. Minimalne wymagania techniczne opraw LED w załączniku nr 7a do SWZ.

6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych została określona w załączniku nr 8 do SWZ.
7. Audyt energetyczny oświetlenia ulic i dróg Gminy Lipowa stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
8. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 14 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483636,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483636,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362416450

7.3.3) Ulica: Ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483636,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.