eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKampanie reklamowe Polskiego Radia S.A. w likwidacji w Internecie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kampanie reklamowe Polskiego Radia S.A. w likwidacji w Internecie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna w likwidacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Produkcja programów wraz z ich nadawaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kampanie reklamowe Polskiego Radia S.A. w likwidacji w Internecie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16f8c380-687d-4f6e-8d77-ba271865b652

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polskieradio.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. w likwidacji dostępnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net (dalej: Platforma).
Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustwowe.html.
W zakresie komunikacji prowadzonej po wyborze ofert najkorzystniejszych, a dotyczącej formalności niezbędnych do zawarcia umowy, o których mowa w pkt XXII SWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania poczty elektronicznej i przekazywania informacji na adres e-mail Zamawiającego: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl, z zastrzeżeniem przypadków, gdy na tym etapie postępowania przekazywane będą informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego lub wykonawcy, z którym umowa będzie zawierana.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w przypadku negocjacji, o których mowa w pkt III.2 SWZ. Poza negocjacjami komunikacja ustna (w tym telefoniczna) dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z niniejszym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów będzie dokumentowany przez Zamawiającego.
W pozostałych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy. Z wyjątkiem wskazanym w pierwszym zdaniu oraz możliwego do wykorzystania środka komunikacji elektronicznej, o którym mowa w pkt 1 zdanie trzecie – w przypadku tam określonym, Platforma służyć będzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomień i informacji związanych z niniejszym postępowaniem, w szczególności: wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ, informacji dotyczących przedłużenia terminu składnia ofert, wezwań do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, informacji dotyczących dokonania poprawy omyłek, przedłużenia terminu związania ofertą, zawiadomienia dotyczącego wyboru oferty najkorzystniejszej albo unieważnienia postępowania i innych wymaganych ustawą pzp.
3. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
4. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji ani logowania na Platformie.
5. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie, co najmniej, przy składaniu: oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego kierowane w toku badania i oceny ofert.
6. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
7. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. w likwidacji, stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ (dalej: Instrukcja).
8. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest p. Anastazja Kawalec – Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 508 011 351.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Treść klauzuli informacyjnej została zawarta w pkt II SWZ (plik SWZ - cz. ogólna).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Treść klauzuli informacyjnej została zawarta w pkt II SWZ (plik SWZ - cz. ogólna).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PRSA-BZP.27.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług reklamowych w Internecie, w tym w social mediach, na które składają się: zaplanowanie, projektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych dla Polskiego Radia S.A. w likwidacji oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez Polskie Radio S.A. w likwidacji oraz przygotowywanie analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. Pozostałe warunki wykonania zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79341000-6 - Usługi reklamowe

79341100-7 - Doradcze usługi reklamowe

79341200-8 - Usługi zarządzania reklamą

79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona porównania i oceny złożonych ofert oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród ofert spełniających warunki zamówienia określone w SWZ oraz wymogi wynikające przepisów ustawy pzp, kierując się następującymi kryteriami:

1) „cena CPM” – maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta
w tym kryterium to 40,00 pkt.
W tym kryterium zostanie zastosowany wzór:

A = (Amin / Ab) x 40
gdzie,
A – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena CPM,
Amin – najniższa cena CPM spośród badanych ofert,
Ab – cena CPM badanej oferty.

2) „cena CPC” – maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta
w tym kryterium to 20,00 pkt.
W tym kryterium zostanie zastosowany wzór:

B = (Bmin / Bb) x 20
gdzie,
B – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena CPC,
Bmin – najniższa cena CPC spośród badanych ofert,
Bb – cena CPC badanej oferty.

3) „cena CPV” – maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta
w tym kryterium to 20,00 pkt.
W tym kryterium zostanie zastosowany wzór:

C = (Cmin / Cb) x 20
gdzie,
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena CPV,
Cmin – najniższa cena CPV spośród badanych ofert,
Cb – cena CPV badanej oferty.

4) „cena CPA” – maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta
w tym kryterium to 20,00 pkt.
W tym kryterium zostanie zastosowany wzór:

D = (Dmin / Db) x 20
gdzie,
D – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena CPA,
Dmin – najniższa cena CPA spośród badanych ofert,
Db – cena CPA badanej oferty.
2. Liczba punktów uzyskanych przez ofertę będzie obliczona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, tj. „cena CPM”, „cena CPC”, „cena CPV” i „cena CPA”.
3. W oparciu o powyższe kryteria zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę, spośród ofert spełniających wszystkie wymagania opisane w SWZ i ustawie.
4. W przypadku braku możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną CPA. Jeżeli oferty zawierają taką samą cenę CPA, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia, w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować w nich cen wyższych niż w uprzednio złożonej ofercie.
5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z pkt X.1 SWZ, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznych lub zawodowych, przy czym
za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:

1) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, co najmniej 4 kampanie o zasięgu ogólnopolskim polegające na zakupie przestrzeni reklamowej na stronach internetowych albo w Internetowych sieciach reklamowych lub w mediach społecznościowych oraz prowadzeniu kampanii dla nadawców (mediów tradycyjnych i online) lub wydawców (prasy tradycyjnej i portali internetowych) medialnych, każda o wartości minimum 100 000 zł netto;

2) dysponują lub będą dysponować osobami, zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przy czym co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję:

a) kierownika zespołu,
 posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu, planowaniu i rozliczaniu kampanii online, koordynacji pracy zespołu projektowego odpowiedzialnego za różne kanały mediowe w kampanii (na przykład na stanowisku Account Manager, Media Manager, media planner/buyer lub równoważnym lub wyższym);
 która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu była odpowiedzialna za współpracę z Klientem (w tym zaplanowanie, zakup, monitorowanie i raportowanie kampanii) dla co najmniej 3 kampanii informacyjnych lub promocyjnych w Internecie, a wartość każdej kampanii wyniosła co najmniej 100 000 zł netto;

b) Specjalisty ds. kampanii w wyszukiwarkach,
 posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w planowaniu, zakupie, monitorowaniu i raportowaniu kampanii w wyszukiwarkach Internetowych (na przykład na stanowisku Search Specialist lub równoważnym lub wyższym);
 która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu była odpowiedzialna za zaplanowanie, realizację, optymalizację i raportowanie co najmniej 3 kampanii płatnych w wyszukiwarce Internetowej, a wartość każdej kampanii wyniosła co najmniej 30 000 zł netto;

c) Specjalisty ds. kampanii w mediach społecznościowych
 posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w planowaniu, zakupie, monitorowaniu i raportowaniu kampanii płatnych w mediach społecznościowych (na przykład na stanowisku Paid Social Specialist lub równoważnym lub wyższym);
 która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu była odpowiedzialna za zaplanowanie, realizację, optymalizację i raportowanie co najmniej 3 kampanii płatnych w mediach społecznościowych, a wartość każdej kampanii wyniosła co najmniej 30 000 zł netto.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji, każda osoba może pełnić tylko jedną funkcję.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Przed wyborem oferty, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu własnym, składanym wraz z ofertą – w zakresie określonym w pkt IX.1.1) – 1.4), pkt 1.5) - w części dotyczącej zawierania z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, innego niż grupa kapitałowa, pkt 1.6) [w zakresie podstaw wykluczenia, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy pzp] oraz zakresie określonym w pkt IX.1.7) [w zakresie podstaw wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy pzp] – wzór informacji stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
2) oświadczenia wykonawcy o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej oraz dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od tego innego wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
3) w przypadku, gdy najwyżej oceniona zostanie oferta wykonawcy, który wykazał spełnienie warunku udziału, o którym mowa w pkt X.1.1) i/lub X.1.2), poprzez poleganie na potencjale innego podmiotu dodatkowo oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu tego podmiotu złożonym przez wykonawcę wraz
z ofertą – w zakresie określonym w pkt IX..1.1) – 1.4), pkt 1.5) – w części dotyczącej zawierania z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, innego niż grupa kapitałowa, pkt 1.6 [w zakresie podstaw wykluczenia z art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 ustawy pzp] oraz zakresie określonym w pkt IX.1.7) [w zakresie podstaw wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy pzp] – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed wyborem oferty, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, sporządzonym na wzorze stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ wraz z dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane,
b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa powyżej,
przy czym w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przez terminem składania ofert okres;
okres trzech lat, w którym te usługi mają zostać wykonane, liczony będzie w latach wstecz, od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia sporządzonym na wzorze stanowiącym Załącznik nr 8.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu wykazania braku istnienia podstaw do wykluczenia, o których mowa pkt IX.1 – IX.2 SWZ oraz w celu wykazania spełnienia warunków udziału, określonych w pkt X.1, wykonawcy w terminie składnia ofert (wraz z ofertą), zobowiązani są przedłożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne wykonawcy, stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert brak istnienia wobec wykonawcy podstaw do wykluczenia określonych w pkt IX.1 – IX.2 oraz potwierdzające, że na dzień składania ofert wykonawca spełnia warunki udziału wskazane w pkt X.1 i tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 3. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku dezaktualizacji oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, złożonego w ramach części II.2 oświadczenia własnego o braku podstaw do wykluczenia, wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie.
2) w przypadku, gdy wykonawca wykazuje spełnienie warunku udziału polegając na potencjale innego podmiotu:
a) zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji udzielanego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowody potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, na których polega wykazując spełnienie warunku udziału. Zobowiązane lub inny podmiotowy środek dowodowy muszą co najmniej:
 potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem oddającym zasoby osobowe, gwarantuje wykonawcy rzeczywisty dostęp do tych zasobów;
 określać zakres udostępnianych wykonawcy zasobów osobowych;
 określać sposób i okres udostępnienia wykonawcy zasobów oraz ich wykorzystania przez wykonawcę;
 wskazywać, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby będzie wykonywał usługi, do których zdolności są wymagane;
b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego potencjał (innego podmiotu) potwierdzające, że podmiot ten nie podlega wykluczeniu w oparciu o podstawy określone w pkt IX.1.1 – IX.1.7 oraz w pkt IX.2 [podstawy wykluczenia wskazane w: art. 108 ust. 1 ustawy pzp, art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej]. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

2. Poza oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w pkt 1, w terminie składnia ofert wykonawcy zobowiązani są złożyć:
1) formularz oferty – wzór formularza stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w pkt IX.1 i IX.2 oraz spełnienia warunków udziału, określonych w pkt X.1 w terminie składania ofert (wraz z ofertą), każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z pkt XI.1.1) SWZ, przedkłada aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, którego wzór stanowi Załącznik nr 2.
3. Wykazując spełnienie warunku udziału, określonego w pkt X.1.1) SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolności tych z nich, którzy wykonają czynności określone w przedmiocie zamówienia, do których zdolności wskazane w warunku są wymagane. Wykazując spełnienie warunku udziału określonego w pkt X.1.1), nie dopuszcza się by wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności.
4. W sytuacji, o której mowa w pkt 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego będzie wynikać, które elementy przedmiotu zamówienia (jaki zakres) będą wykonywać poszczególni wykonawcy.
5. W sytuacji, o której mowa w pkt X.2 SWZ, tj. gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując spełnienie warunku udziału będą polegać na potencjale innego pomiotu, w terminie składania ofert (wraz z ofertą), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają również oświadczenie podmiotu oddającego potencjał oraz jego zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy, o których mowa w pkt XI.1.2) SWZ.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają również dokumenty wymienione w pkt XI.2 SWZ – w zakresie i sytuacjach tam określonych.
7. W przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający w terminie wskazanym w pkt XI.3, wezwie wykonawców do:
1) złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia wskazanego w pkt XI.3.1) i XI.3.2) SWZ;
2) złożenia wykazów oraz dokumentów lub oświadczeń wskazanych w pkt XI.3.3) – XI.3.4) SWZ,
3) w sytuacji, o której mowa w pkt X.2 SWZ – do złożenia dodatkowo informacji właściwych dla podmiotu oddającego potencjał, o których mowa w pkt XI.3.5) SWZ.
Postanowienia pkt XI.5 – XI.7 SWZ mają zastosowanie.
8. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy pzp oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.
9. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z §18 projektowanych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach i zakresie:
1) w zakresie terminu realizacji Umowy - w przypadku niewykorzystania kwoty, o której mowa w §9 ust. 4, w okresie wskazanym w §2 ust. 2, o maksymalnie 12 miesięcy, wraz z przedłużeniem terminu obowiązywania Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kolejnej waloryzacji, o której mowa w § 11 ust. 3, o ile limit określony w § 11 ust. 5, dopuści taką możliwość,
2) w zakresie podwykonawców – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 Dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia usług z udziałem podwykonawcy zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacji przedmiotu Umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania części przedmiotu Umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy), adresu podwykonawcy.
3) w zakresie zmiany podwykonawców, na zasadach określonych w § 8 Umowy,
4) w zakresie klauzul dotyczących RODO – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa,
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość dokonania zmian Umowy w przypadku wystąpienia zdarzeń Siły Wyższej wpływających na zakres, sposób i wymogi wykonania przedmiotu Umowy lub zasad i sposobu wynagradzania oraz terminy realizacji Umowy, w zakresie i w celu pozwalającym na zapewnienie możliwości realizacji Umowy w zakresie wynikającym z warunków istniejących w następstwie działania Siły Wyższej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Przetargowa Polskiego Radia S.A. dostępna pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Usługi objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, przy czym umowa wygaśnie przed upływem ww. terminu, jeżeli wartość zamówienia osiągnie kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.