Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
KOMPLEKSOWA DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304409
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WYSOKIE BRZEGI 4
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitaloswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitaloswiecim.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab2d5d7e-4a68-4afd-9e8a-38ebdc5af3b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024044/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: . W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace na portalu
https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy,
opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce:
Regulacje i procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostępności.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600
Oświęcim;
• inspektor ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu dostępny jest pod numerem tel. 33 8448 487,
adres email: iod@szpitaloswiecim.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego: ZOZ.DZP.271.56.TP.2023 „Kompleksowa dostawa paliwa gazowego” prowadzonym w trybie
podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji:
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz.
1843),dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
Dalsze zapisy znajdują się w SWZ Dział XXII RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ.DZP.271.60.TP.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ-50) zgodnie z taryfami dla poszczególnych punktów poboru w ilości szacowanej 4.350 kWh:
a) kotłowni Szpitala pracującej w cyklu całorocznym:
a. taryfa BW 6; OSD W-6.1; PL0030000380;
b. nr pkt. poboru: 8018590365500000003808;
b) Dział transportu:
a. taryfa W-1.12T; OSD W-2.1; PL0031077262;
b. nr pkt. poboru: 8018590365500010772626;
c) Zespoły Wyjazdowe Ratownictwa:
a. taryfa W-2.12T; OSD W-2.1; PL 0031082204;
b. nr pkt. poboru: 8018590365500010822048;
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
.1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu w zakresie:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek
udziału w postępowaniu jeśli wykaże on, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi, wydana przez Prezesa
Urzędu regulacji Energetyki - oświadczenie załącznik nr 3a do SWZ, koncesja.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub
zawodowej, jeśli wykaże wykonanie co najmniej 1 dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wykonanej, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanej dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania
spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ilości
minimum 1 500 000 kWh rocznie - oświadczenie załącznik nr 3a do SWZ, wykaz i dokumenty potwierdzające spełnienie
warunku.
b) Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub
zawodowej, jeśli złoży oświadczenie o posiadaniu zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) aktualnej
umowy na świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia
paliwa gazowego - oświadczenie załącznik nr 3a do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: . O
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w
zakresie:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w
postępowaniu jeśli wykaże on, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi, wydana przez Prezesa Urzędu regulacji
Energetyki - oświadczenie załącznik nr 3a do SWZ, koncesja.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej,
jeśli wykaże wykonanie co najmniej 1 dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wykonanej, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonanej dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ilości minimum 1 500 000 kWh rocznie - oświadczenie załącznik nr 3a
do SWZ, wykaz i dokumenty potwierdzające spełnienie warunku.
b) Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej,
jeśli złoży oświadczenie o posiadaniu zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) aktualnej umowy na świadczenie
usługi dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia paliwa gazowego - oświadczenie
załącznik nr 3a do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu opłaconej polisy, a w przypadku jej braku o posiadaniu innego dokumentupotwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia wraz z zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu
do dnia podpisania umowy – załącznik nr 4 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu opłaconej polisy, a w przypadku jej braku o posiadaniu innego dokumentupotwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia wraz z zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu
do dnia podpisania umowy – załącznik nr 4 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
formularzem oferty oraz z formularzem cenowympełnomocnictwo
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,to Zamawiający może zażądać przed podpisaniem Umowy przedłożenia kopii umowy regulującej ich współpracę w zakresie
obejmującym wykonanie zamówienia. Z treści powyższej umowy powinno w szczególności wynikać: zasady współdziałania,
zakres współuczestnictwa i podział obowiązków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia (art. 59 ustawy Pzp)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 8.1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie
pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a)przejścia na następców prawnych praw i obowiązków Wykonawcy, w tym wynikających z niniejszej Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy;
b) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku
Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy
w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy,
c) nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w
Załączniku Nr 1 do niniejszej umowy – zmiana cen jednostkowych brutto nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian,
d) nastąpi zmiana opłat dystrybucyjnych wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do niniejszej
umowy w pozycjach 3 i 4 – zmiana cen jednostkowych nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
e) nastąpi zmiana kwalifikacji w zakresie podatku akcyzowego oraz ustawowej zmiany opodatkowania podatkiem akcyzowym;
f) Wykonawca uprawniony jest w każdym czasie, do dostarczania towarów po obniżonej cenie, za pisemnym powiadomieniem Zamawiającego.
3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony również zgodnie z zapisami art. 455 ust. 1 pkt 2 do 4 oraz art. 455 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- ODBIÓR I PRZEKAZYWANIE DO ZAGOSPODAROWANIA SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH NA ROK 2025
- DOSTAWA WYROBÓW Z WŁÓKNINY NA ROK 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa dostawa gazu wysokometanowego dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Zakup paliwa gazowego obejmujący dystrybucję i zakup gazu dla szkół i placówek oświatowych m. st. Warszawy w 2025 roku
- WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ DOSTAWY GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ i MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. W TOMASZOWIE LUBELSKIM
- "Kompleksowe dostarczenie paliwa gazowego dla budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Kazimierza Wielkiego w Olkuszu zlokalizowanego przy ul. Polnej 8".
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E ( zakup i dystrybucja) dla celów grzewczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.