eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoModernizacja wybranych pomieszczeń I i II piętra budynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie - w trybie zamówienia z wolnej ręki.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wybranych pomieszczeń I i II piętra budynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie - w trybie zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wybranych pomieszczeń I i II piętra budynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie - w trybie zamówienia z wolnej ręki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f9167d2-13fd-4874-a036-c666169d94d7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066629/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 "Modernizacja wybranych pomieszczeń I i II piętrabudynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie - w trybie zamówienia z wolnej ręki"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z zaistniałą sytuacją, iż w postępowaniu o sygnaturze OR.271.03.2024 prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, nie wpłynęła żadna oferta, Zamawiający zastosował procedurę określoną w art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a3402ac1-9337-4a7c-b595-d74832a10849

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.04.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 322383,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem negocjacji jest ustalenie warunków umowy na realizację prac modernizacyjno-remontowych wybranych pomieszczeń I i II piętra budynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie.
Zamówienie swoim zakresem obejmuje w szczególności:
1) Prace ogólnobudowlane:
a) zabezpieczenie podłogi folią;
b) szpachlowanie sufitów – gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach;
c) naprawa powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi – starych tynków – ze szpachlowaniem nierówności;
d) szpachlowanie ścian – gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach;
e) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych ścian i sufitów – płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem;
f) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych;
g) oczyszczenie z pow. kleju po zerwaniu wykładzin i posadzek;
h) gruntowanie powierzchni posadzki;
i) wykonanie podkładu pod posadzki samoniwelującą wylewką cementową o grubości 10 mm:
j) wykucie z muru podokienników;
k) obsadzenie podokienników wew. z konglomeratu.
2) Prace instalacji sanitarnych:
a) roboty demontażowe tj. demontaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wraz z orurowaniem, istniejących urządzeń klimatyzacji;
b) wykucie bruzd pionowych i poziomych w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo – wapiennej oraz ich częściowe zamurowanie;
c) wykonanie konstrukcji wsporczej do zamocowania maszyn i urządzeń z elementów o masie o ponad 200 kg;
d) montaż klimatyzatorów jednostek wewnętrznych;
e) izolacja rurociągów otuliną do przewodów chłodniczych.
3) Prace instalacji elektrycznych:
a) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle;
b) zaprawianie bruzd;
c) układanie kabla w kanałach odkrywanych bez mocowania – zasil. Jednostki klimatyzacji na dachu;
d) układanie odcinków poziomych kabla miedzianego;
e) montaż szafy wiszącej o masie 15-50 kg;
f) podłączanie przewodów poj. pod zaciski;
g) badania instalacji uziemiającej, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, badania skuteczności zerowania, sprawdzanie samoczynnego wyłączania zasilania.
4) Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie ze sporządzoną dokumentacją tj. projektem budowlanym, zawartym w Załączniku nr 9 do Zaproszenia do negocjacji, oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, i przedmiarami robót zawartymi w Załączniku nr 9 do Zaproszenia do negocjacji.
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż załączone do niniejszego Zaproszenia do negocjacji projekty budowlane obejmują szerszy zakres robót, niż to wynika z załączonych przedmiarów robót. Wykonawca winien ująć w cenie ryczałtowej, zakres robót określony w załączonych do niniejszego Zaproszenia do negocjacji przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do Zaproszenia do negocjacji).
5) Z uwagi na fakt, że prace remontowo-modernizacyjne będą prowadzone w czynnym budynku użyteczności publicznej, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również wykonanie czynności porządkowych po zakończonych w danym dniu pracach. Koszty sprzątania Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty.
2. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekty, rysunki, przedmiary robót i STWiORB wg Załącznika nr 9 do Zaproszenia do negocjacji.
3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został opisany w:
3.1. dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót – dokumenty stanowią Załącznik nr 9 do Zaproszenia do negocjacji;
3.2. projekcie umowy – stanowiącym Załącznik nr 7 do Zaproszenia do negocjacji.
4. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych przedmiotowym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
a) umowie wraz z załącznikami, Zaproszeniu do negocjacji oraz Wstępnej Ofercie Wykonawcy,
b) dokumentacji projektowej,
c) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
d) przedmiarach robót,
e) obowiązujących normach, przepisach technicznych i zasadach wiedzy technicznej, z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:
1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązujących normach oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1225 ze zm.);
2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w specyfikacjach technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie;
3) Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1213);
4) powstałe podczas prowadzenia robót odpady/ materiały porozbiórkowe Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Dominiczak Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "WITO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971898366

7.3.4) Miejscowość: Osowa Sień 21

7.3.5) Kod pocztowy: 67-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) T&T Chłodnictwo Sp. z o.o., ul. Warszawska 100, 63-820 Piaski - w zakresie robót sanitarnych,
2) ANMAR Electric Marcin Piotrowski, Tworzanki 6b, 64-130 Jabłonna - w zakresie robót elektrycznych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.