Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wybranych pomieszczeń I i II piętra budynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie - w trybie zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wybranych pomieszczeń I i II piętra budynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie - w trybie zamówienia z wolnej ręki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f9167d2-13fd-4874-a036-c666169d94d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066629/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 "Modernizacja wybranych pomieszczeń I i II piętrabudynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie - w trybie zamówienia z wolnej ręki"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z zaistniałą sytuacją, iż w postępowaniu o sygnaturze OR.271.03.2024 prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, nie wpłynęła żadna oferta, Zamawiający zastosował procedurę określoną w art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a3402ac1-9337-4a7c-b595-d74832a10849
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.04.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 322383,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem negocjacji jest ustalenie warunków umowy na realizację prac modernizacyjno-remontowych wybranych pomieszczeń I i II piętra budynku Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15 w Lesznie.
Zamówienie swoim zakresem obejmuje w szczególności:
1) Prace ogólnobudowlane:
a) zabezpieczenie podłogi folią;
b) szpachlowanie sufitów – gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach;
c) naprawa powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi – starych tynków – ze szpachlowaniem nierówności;
d) szpachlowanie ścian – gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach;
e) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych ścian i sufitów – płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem;
f) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych;
g) oczyszczenie z pow. kleju po zerwaniu wykładzin i posadzek;
h) gruntowanie powierzchni posadzki;
i) wykonanie podkładu pod posadzki samoniwelującą wylewką cementową o grubości 10 mm:
j) wykucie z muru podokienników;
k) obsadzenie podokienników wew. z konglomeratu.
2) Prace instalacji sanitarnych:
a) roboty demontażowe tj. demontaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wraz z orurowaniem, istniejących urządzeń klimatyzacji;
b) wykucie bruzd pionowych i poziomych w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo – wapiennej oraz ich częściowe zamurowanie;
c) wykonanie konstrukcji wsporczej do zamocowania maszyn i urządzeń z elementów o masie o ponad 200 kg;
d) montaż klimatyzatorów jednostek wewnętrznych;
e) izolacja rurociągów otuliną do przewodów chłodniczych.
3) Prace instalacji elektrycznych:
a) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle;
b) zaprawianie bruzd;
c) układanie kabla w kanałach odkrywanych bez mocowania – zasil. Jednostki klimatyzacji na dachu;
d) układanie odcinków poziomych kabla miedzianego;
e) montaż szafy wiszącej o masie 15-50 kg;
f) podłączanie przewodów poj. pod zaciski;
g) badania instalacji uziemiającej, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, badania skuteczności zerowania, sprawdzanie samoczynnego wyłączania zasilania.
4) Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie ze sporządzoną dokumentacją tj. projektem budowlanym, zawartym w Załączniku nr 9 do Zaproszenia do negocjacji, oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, i przedmiarami robót zawartymi w Załączniku nr 9 do Zaproszenia do negocjacji.
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż załączone do niniejszego Zaproszenia do negocjacji projekty budowlane obejmują szerszy zakres robót, niż to wynika z załączonych przedmiarów robót. Wykonawca winien ująć w cenie ryczałtowej, zakres robót określony w załączonych do niniejszego Zaproszenia do negocjacji przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do Zaproszenia do negocjacji).
5) Z uwagi na fakt, że prace remontowo-modernizacyjne będą prowadzone w czynnym budynku użyteczności publicznej, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również wykonanie czynności porządkowych po zakończonych w danym dniu pracach. Koszty sprzątania Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty.
2. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekty, rysunki, przedmiary robót i STWiORB wg Załącznika nr 9 do Zaproszenia do negocjacji.
3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został opisany w:
3.1. dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót – dokumenty stanowią Załącznik nr 9 do Zaproszenia do negocjacji;
3.2. projekcie umowy – stanowiącym Załącznik nr 7 do Zaproszenia do negocjacji.
4. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych przedmiotowym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
a) umowie wraz z załącznikami, Zaproszeniu do negocjacji oraz Wstępnej Ofercie Wykonawcy,
b) dokumentacji projektowej,
c) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
d) przedmiarach robót,
e) obowiązujących normach, przepisach technicznych i zasadach wiedzy technicznej, z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:
1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązujących normach oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1225 ze zm.);
2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w specyfikacjach technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie;
3) Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1213);
4) powstałe podczas prowadzenia robót odpady/ materiały porozbiórkowe Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Dominiczak Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "WITO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971898366
7.3.4) Miejscowość: Osowa Sień 21
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) T&T Chłodnictwo Sp. z o.o., ul. Warszawska 100, 63-820 Piaski - w zakresie robót sanitarnych,
2) ANMAR Electric Marcin Piotrowski, Tworzanki 6b, 64-130 Jabłonna - w zakresie robót elektrycznych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ DOMINICZAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "WITO"
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ DOMINICZAK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "WITO"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III - byliny i trawy.
- Remont chodnika w pasie drogowym drogi publicznej - ul. Bema w Lesznie (Etap 1)
- Sukcesywne dostawy wewnętrznych implantów piersi
- "Usługi sprzętowo- transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2024/2025"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lesznie
- Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych III
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.