eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęcinDostawę środków czystości w podziale na cztery części.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę środków czystości w podziale na cztery części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676225

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/45wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę środków czystości w podziale na cztery części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5176e58b-fad9-41d2-b1ae-52895dc5f9ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 71/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 336880,91

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1- służba żywnościowa- dostawa środków myjąco-czyszcząco-dezynfekujących, środków jednorazowych i materiałów do utrzymania czystości.

Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych.
Data ważności musi wynosić minimum 18 miesięcy od dnia dostarczenia materiałów do magazynu Zamawiającego, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy za wyjątkiem materiałów, dla których producent przewidział datę ważności krótszą niż rok. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza datę ważności do użycia krótszą niż określoną przez producenta maksymalnie o 14 dni.

Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia nieodpłatnie dla Zamawiającego w wersji papierowej kart charakterystyki dla produktów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z 25.02.2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1816 z późn.zm ). Środki czystości i higieny muszą być oznaczone przez producenta/dostawcę kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r. W przypadku opakowania zbiorczego (karton) należy oznakować towar kodem ITF-14 (czternaście cyfr) lub dla wyrobów detalicznych kodem EAN – 13.

Dostarczony towar powinien być nowy, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu i zawierać nazwę producenta. Środki czystości powinny posiadać atest PZH lub równorzędny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym momencie używania produktu, do wykonania badań laboratoryjnych oferowanych środków chemicznych na zgodność z kartą charakterystyki i opisem produktu zawartym na opakowaniu.
Dodatkowe wymagania do części nr 1:
Dostawca wraz z dostawą zobowiązuje się dostarczyć: kartę charakterystyki produktu, spełnienie wymogów HACCP, atest higieniczny lub świadectwo jakości zdrowotnej wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inny równoważny dokument.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na środki czystości równoważne pod warunkiem, że:
a) środki czystości równoważne (innych firm niż wymienione
w formularzu cenowym i wzorze umowy- jeżeli zostały wskazane) są fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych, hermetycznie zamkniętych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, nieregenerowane.
b) pod pojęciem ,,fabrycznie nowe” należy rozumieć środki, które
w swoim całym procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych (w szczególności dotyczy to obudowy);
c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany wyrób pozwalający na ich identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy) a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych (hermetyczne wewnętrzne opakowanie);
2. Wzory umów- załączniki nr 5a, 5b, 5c, do SWZ oraz formularze cenowe- załączniki nr 2a,2b,2c,2d do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

39831240-0 - Preparaty czyszczące

44174000-0 - Folia

18930000-7 - Worki i torby

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

18424000-7 - Rękawice

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

39224320-7 - Gąbki

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39514200-0 - Ścierki

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

24955000-3 - Chemiczne preparaty toaletowe

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

42968200-1 - Maszyny wydające artykuły toaletowe

39812000-7 - Pasty i kremy

39812200-9 - Pasty do butów

24452000-7 - Środki owadobójcze

33691000-0 - Produkty antypasożytnicze, środki owadobójcze i odstraszające owady

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

42968300-2 - System do podawania papieru toaletowego

4.5.5.) Wartość części: 116490,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2- służba żywnościowa- dostawa środków myjąco-czyszcząco-dezynfekujących, środków jednorazowych i materiałów do utrzymania czystości.

Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych.
Data ważności musi wynosić minimum 18 miesięcy od dnia dostarczenia materiałów do magazynu Zamawiającego, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy za wyjątkiem materiałów, dla których producent przewidział datę ważności krótszą niż rok. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza datę ważności do użycia krótszą niż określoną przez producenta maksymalnie o 14 dni.

Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia nieodpłatnie dla Zamawiającego w wersji papierowej kart charakterystyki dla produktów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z 25.02.2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1816 z późn.zm ). Środki czystości i higieny muszą być oznaczone przez producenta/dostawcę kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r. W przypadku opakowania zbiorczego (karton) należy oznakować towar kodem ITF-14 (czternaście cyfr) lub dla wyrobów detalicznych kodem EAN – 13.

Dostarczony towar powinien być nowy, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu i zawierać nazwę producenta. Środki czystości powinny posiadać atest PZH lub równorzędny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym momencie używania produktu, do wykonania badań laboratoryjnych oferowanych środków chemicznych na zgodność z kartą charakterystyki i opisem produktu zawartym na opakowaniu.

Dodatkowe wymagania do części nr 1:
Dostawca wraz z dostawą zobowiązuje się dostarczyć: kartę charakterystyki produktu, spełnienie wymogów HACCP, atest higieniczny lub świadectwo jakości zdrowotnej wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inny równoważny dokument.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na środki czystości równoważne pod warunkiem, że:
a) środki czystości równoważne (innych firm niż wymienione
w formularzu cenowym i wzorze umowy- jeżeli zostały wskazane) są fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych, hermetycznie zamkniętych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, nieregenerowane.
b) pod pojęciem ,,fabrycznie nowe” należy rozumieć środki, które
w swoim całym procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych (w szczególności dotyczy to obudowy);
c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany wyrób pozwalający na ich identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy) a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych (hermetyczne wewnętrzne opakowanie);
2. Wzory umów- załączniki nr 5a, 5b, 5c, do SWZ oraz formularze cenowe- załączniki nr 2a,2b,2c,2d do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

39831240-0 - Preparaty czyszczące

44174000-0 - Folia

18930000-7 - Worki i torby

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

18424000-7 - Rękawice

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

39224320-7 - Gąbki

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39514200-0 - Ścierki

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

24955000-3 - Chemiczne preparaty toaletowe

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

42968200-1 - Maszyny wydające artykuły toaletowe

39812000-7 - Pasty i kremy

39812200-9 - Pasty do butów

24452000-7 - Środki owadobójcze

33691000-0 - Produkty antypasożytnicze, środki owadobójcze i odstraszające owady

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

42968300-2 - System do podawania papieru toaletowego

4.5.5.) Wartość części: 109654,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3- służba infrastruktury- dostawa artykułów jednorazowego użytku, artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń.
Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.

Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych.
Data ważności musi wynosić minimum 18 miesięcy od dnia dostarczenia materiałów do 45 WOG za wyjątkiem materiałów, dla których producent określił datę ważności krótszą niż rok. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza datę ważności do użycia krótszą niż określoną przez producenta maksymalnie o 14 dni.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nieodpłatnie dla Zamawiającego w wersji papierowej kart charakterystyki dla produktów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z 25.02.2011 r.
o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1816 z późn. zm.) Środki czystości i higieny muszą być oznaczone przez producenta/dostawcę kodem kreskowym zgodnie z Decyzją nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r. W przypadku opakowania zbiorczego (karton) należy oznakować towar kodem ITF - 14 (czternaście cyfr), lub dla wyrobów detalicznych kodem EAN – 13.
Dostarczone środki czystości winny być nowe w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu i zawierać nazwę producenta. Środki czystości musza posiadać atest PZH lub równorzędny.
Ponadto Wykonawca zobowiąże się do przekazania wypełnionej Karty Wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel) dla odbiorcy wyrobu zamówienia. W karcie wyrobu Wykonawca powinien umieścić numer GTIN i dane uzupełniające wyrobu (zgodnie z załącznikiem nr 6 Decyzji nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.)

Wykonawca Karty Wyrobu powinien przekazać odbiorcy zamówienia najpóźniej w dniu dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym momencie używania produktu, do wykonania badania laboratoryjnego oferowanych środków chemicznych na zgodność z kartą charakterystyki i opisem produktu zawartym na opakowaniu.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na środki czystości równoważne pod warunkiem, że:
a) środki czystości równoważne (innych firm niż wymienione
w formularzu cenowym i wzorze umowy- jeżeli zostały wskazane) są fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych, hermetycznie zamkniętych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, nieregenerowane.
b) pod pojęciem ,,fabrycznie nowe” należy rozumieć środki, które
w swoim całym procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych (w szczególności dotyczy to obudowy);
c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany wyrób pozwalający na ich identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy) a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych (hermetyczne wewnętrzne opakowanie);
2. Wzory umów- załączniki nr 5a, 5b, 5c, do SWZ oraz formularze cenowe- załączniki nr 2a,2b,2c,2d do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 44174000-0 - Folia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

18424000-7 - Rękawice

39831200-8 - Detergenty

39831240-0 - Preparaty czyszczące

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

39224320-7 - Gąbki

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39514200-0 - Ścierki

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

24955000-3 - Chemiczne preparaty toaletowe

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

42968200-1 - Maszyny wydające artykuły toaletowe

39812000-7 - Pasty i kremy

39812200-9 - Pasty do butów

24452000-7 - Środki owadobójcze

33691300-3 - Środki przeciwko ekopasożytom, włączając środki przeciwświerzbowe, owadobójcze i odstraszające owady

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

42968300-2 - System do podawania papieru toaletowego

4.5.5.) Wartość części: 75029,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4- służba mundurowa- dostawa środków czystości.
Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.

W przypadku zestawu przyborów do konserwacji obuwia wzór 816/MON dostawca zobowiązany jest załączyć do dostarczanego towaru zaświadczenie posiadania zakładowego wzoru za zgodność z obowiązującą Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną 816/MON, wydane przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na środki czystości równoważne pod warunkiem, że:
a) środki czystości równoważne (innych firm niż wymienione
w formularzu cenowym i wzorze umowy- jeżeli zostały wskazane) są fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych, hermetycznie zamkniętych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, nieregenerowane.
b) pod pojęciem ,,fabrycznie nowe” należy rozumieć środki, które
w swoim całym procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych (w szczególności dotyczy to obudowy);
c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany wyrób pozwalający na ich identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy) a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych (hermetyczne wewnętrzne opakowanie);
2. Wzory umów- załączniki nr 5a, 5b, 5c, do SWZ oraz formularze cenowe- załączniki nr 2a,2b,2c,2d do SWZ stanowią uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia oraz integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

39831240-0 - Preparaty czyszczące

44174000-0 - Folia

18930000-7 - Worki i torby

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

18424000-7 - Rękawice

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

39224320-7 - Gąbki

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39514200-0 - Ścierki

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

24955000-3 - Chemiczne preparaty toaletowe

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

42968200-1 - Maszyny wydające artykuły toaletowe

39812000-7 - Pasty i kremy

39812200-9 - Pasty do butów

24452000-7 - Środki owadobójcze

33691000-0 - Produkty antypasożytnicze, środki owadobójcze i odstraszające owady

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

42968300-2 - System do podawania papieru toaletowego

4.5.5.) Wartość części: 35706,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21894,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21894,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21894,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa Jan Duszeńko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8840005883

7.3.3) Ulica: Legnicka 38/2

7.3.4) Miejscowość: Strzegom

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21894,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.