eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowe wykonanie inwestycji "Budowa Biblioteki Zoologicznej Muzeum i Instytutu Zoologii PAN" w systemie hali magazynowej w formule projektuj i buduj.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowe wykonanie inwestycji „Budowa Biblioteki Zoologicznej Muzeum i Instytutu Zoologii PAN” w systemie hali magazynowej w formule projektuj i buduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum i Instytut Zoologii PAN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016912059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Twarda 51/55

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-818

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miiz.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miiz.waw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


badawczo-naukowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe wykonanie inwestycji „Budowa Biblioteki Zoologicznej Muzeum i Instytutu Zoologii PAN” w systemie hali magazynowej w formule projektuj i buduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdd65a2e-4ccb-4d69-bb88-c39c82b1d20e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający unieważnił postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji. Wobec niespełnienia podmiotowego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wykazania odpowiedniej sytuacji finansowej na dzień składania ofert tj. braku polisy OC w dniu otwarcia ofert, Zamawiający odrzucił ofertę najwyżej ocenionego Wykonawcę, na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2b) ustawy pzp. Wobec braku spełnienia podmiotowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia tj. wykonanie jednej, zamiast wymaganych minimum dwóch inwestycji, Zamawiający odrzucił ofertę kolejnego wysoko ocenionego Wykonawcę, zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 2b) ustawy pzp. W związku odrzuceniem ofert na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2b) ustawy pzp, Zamawiający, aby zawrzeć umowę na wykonanie zamówienia objętego unieważnionym postępowaniem może zastosować tryb z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy pzp, nie zmieniając pierwotnych warunków zamówienia

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2024/BZP 00500566

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA-01/WR/MIIZ/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3546729,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie (formuła „projektuj i buduj”) stalowej hali magazynowej o pow. 600 m2, w której 400 m2 stanowi magazyn księgozbioru a 200m2 jest dedykowana na część biurową, w tym sala konferencyjna ok.100m2, łazienki również dla niepełnosprawnych, pomieszczenie administracyjne i pomieszczenie skanowania. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie niezbędnych instalacji zewnętrznych i wewnętrznych zapewniających ogrzewanie (pompa ciepła, wentylacja mechaniczna utrzymująca odpowiednia temperaturę w magazynie: 16-18 0C i wilgotność: 40-60%, instalacja elektryczna, w tym teletechniczna, oraz instalacja wodno-kanalizacyjna, a także wykonanie parkingu i oświetlenie zewnętrznego.

Zamawiający wymaga wykonania niezbędnej dokumentacji projektowej dla wykonania i odbioru inwestycji na podstawie projektu architektoniczno - budowlanego, wymagań zamawiającego dotyczących instalacji, opinii geotechnicznej oraz pozwolenia na budowę.

Zamawiający wymaga wykonania wszelkich niezbędnych prac przygotowawczych w tym wycinki drzew i ziemnych, konstrukcyjnych i budowlanych, instalacyjnych i montażowych, także skompletowania całej dokumentacji i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z pozwoleniem na budowę. Wykonawca wykonując projekt powinien bazować na projekcie architektoniczno-budowlanym na podstawie, którego otrzymano pozwolenie na budowę, jednak możliwe są zmiany jeśli mają na celu wprowadzenie lepszych/ bardziej opłacalnych/innowacyjnych rozwiązań technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPAHALE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W SUCHEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981478465

7.3.3) Ulica: Polna 18

7.3.4) Miejscowość: Sucha, Białobrzegi

7.3.5) Kod pocztowy: 26-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4362477,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.