eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalanówZakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MALANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turecka 16

1.5.2.) Miejscowość: Malanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-709

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632883083

1.5.8.) Numer faksu: 632883083

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@malanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/26b50ef4-832d-4c61-9ed6-14acb0ba181d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-699d9a3f-8131-4f5d-a78a-94cf931d9c99

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037802/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560201

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.10.2024.WS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 1 samochodu typu: Autobus/BUS minimum 18- osobowego (16+1+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia min. 2 osób na wózku inwalidzkim. Samochód musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2023 lub 2024, wolny od wad fizycznych i prawnych, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga dostarczenie samochodu z pełnymi zbiornikami paliwa i płynów eksploatacyjnych.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód spełniał wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) oraz rozporządzeń wykonawczych tej ustawy.
Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502). Samochód powinien posiadać możliwość wymontowania 2 miejsc siedzących na 2 wózki inwalidzkie. Stanowiska powinny być wyposażone w pasy i inne elementy umożliwiające bezpieczny transport osoby na wózku. Oznakowanie pojazdu symbolami zgodnie z wymaganymi przepisami prawa.
Pojazd musi spełniać wymogi normy euro 6 w zakresie emisji spalin i zużycia energii.
Pojazd musi posiadać w języku polskim m.in. kartę pojazdu, instrukcję obsługi, instrukcję zabezpieczenia pasażera na wózku inwalidzkim, książkę serwisową i gwarancyjną, aktualne świadectwo homologacji, badania techniczne, polisę ubezpieczeniową OC, AC i NW na okres roku, tachograf oraz atesty na urządzenia potwierdzające dostosowanie do transportu osób niepełnosprawnych oraz inne niezbędne dokumenty wymagane prawem.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód posiadał kompletną dokumentację pojazdu niezbędną do jego rejestracji oraz eksploatacji. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony przez Wykonawcę na teren gminy Malanów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Szczegółowe parametry techniczne, jakościowe, wyposażenie podstawowe i dodatkowe samochodu wymagane przez Zamawiającego (Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach):
- silnik: wysokoprężny diesel z turbiną o pojemności nie mniej niż 1900 cm3 z normą euro 6, o minimalnej mocy silnika 150 KM,
- napęd: manualna skrzynia biegów lub automatyczna skrzynia biegów,
- samochód z pełnymi zbiornikami paliwa i płynów eksploatacyjnych,
- układ stabilizacji toru jazdy ESC,
- tempomat prędkościowy i odległościowy,
- układ hamulcowy: aktywny asystent układu hamulcowego; funkcja HOLD,
- układ kierowniczy: regulacja kolumny kierowniczej w dwóch płaszczyznach, trójramienna, kierownica po lewej stronie pojazdu,
- asystent ruszania na wzniesieniu,
- podwozie: obręcz kół jezdnych "16" z oponami letnimi, dodatkowy komplet kół zimowych (opona + felga zalecane przez producenta), koło zapasowe pełnowymiarowe,
- elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi,
- lusterka elektrycznie regulowane i ogrzewane, lusterko wsteczne wewnętrzne,
- ogrzewana przednia szyba,
- światła przeciwmgielne,
- elektryczne drzwi przesuwne,
- stopień boczny wysuwany elektronicznie,
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażera,
- klimatyzacja przód/tył lub dachowa klimatyzacja z indywidualnymi nawiewami,
- szyby podwójne-hermetyczne, przyciemniane,
- fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem,
- podwójny fotel pasażera ze schowkiem,
- pokrowce ochronne na fotele,
- tylne drzwi dwuskrzydłowe,
- najazdy tylne aluminiowe,
- możliwość wmontowania 2 stanowisk na wózki inwalidzkie - szyny do montażu wózków,
- komputer pokładowy,
- wnętrze tapicerowane,
- półka podsufitowa,
- luk dachowy z wyjściem bezpieczeństwa,
- hak holowniczy,
- czujniki parkowania - przednie i tylnie,
- poręcze ułatwiające wsiadanie i zabezpieczające kierowcę,
- radio + głośniki + mikrofon, gniazda USB dla pasażerów,
- kamera cofania,
- 2 sztuki gaśnicy,
- apteczka,
- trójkąt ostrzegawczy,
- naklejki informacyjne,
- zabezpieczenia pojazdu: centralny zamek zdalnie sterowny z 2 pilotami, alarm.

Gwarancja i serwis:
W okresie gwarancji naprawy samochodu oraz wyposażenia wykonywane będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez niego wskazanym. Przystąpienie do naprawy przez serwis nastąpi niezwłocznie, jednakże nie później niż 72 godziny od zgłoszenia w formie e-maila. Do czasu, o którym mowa wyżej nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy.
Ponadto serwis samochodu musi zostać zapewniony przez sieć Autoryzowanych Stacji Obsługi (Autoryzowana Stacja Obsługi zlokalizowana w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego), zgodnie z warunkami wynikającymi ze złożonej oferty przetargowej oraz z gwarancji.
Gwarancja ogólna min. 24 miesiące bez limitu przebiegu kilometrów, okres gwarancji na powłokę lakierniczą min. 36 m-cy, okres gwarancji na perforację nadwozia min. 120 m-cy. Wykonawca zapewnia bezpłatny przegląd zerowy samochodu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający informuje, że we wskazanym terminie składnia ofert tj. do dnia 31.10.2024 r. do godz. 10:15 nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.