Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00510239/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
obsługa eksploatacyjno-serwisowa dla drukarek, kserokopiarek i risografu, udostępnienie drukarek i kserokopiarek oraz oprogramowania niezbędnego do realizacji zamówienia na 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357124926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wąwozowa 34
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 68 68 266
1.5.8.) Numer faksu: 12 645 12 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne2@gupkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gupkrakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec86f384-89e4-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
obsługa eksploatacyjno-serwisowa dla drukarek, kserokopiarek i risografu, udostępnienie drukarek i kserokopiarek oraz oprogramowania niezbędnego do realizacji zamówienia na 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec86f384-89e4-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00091728/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie kompleksowej pogwarancyjnej usługi serwisowej dla urządzeń: drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek i risografu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.2710.322.2023.MZY.Serwis
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę jest:
1) Świadczenie kompleksowej usługi serwisowej:
a) dla drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących własnością zamawiającego wskazanych w Załączniku nr 2 do SWZ – 102 szt.;
b) dla kserokopiarek i risografu będących własnością zamawiającego wskazanych w Załączniku nr 3 do SWZ – 14 szt.;
2) Usługi udostępnienia, dostarczenia i zamontowania w siedzibie Zamawiającego 31 szt. urządzeń:
a) 15 szt. drukarek monochromatycznych
b) 6 szt. urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych
c) 8 szt. urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych
d) 2 szt. kserokopiarek monochromatycznych
wraz z oprogramowaniem do automatycznego odczytywania liczników druku oraz administrowania urządzeniami, wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia: Części I pkt 20 i 34 (Załącznika nr 1 do SWZ/załącznik nr 1 do Umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wkłady barwiące
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243177,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243177,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243177,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARDRUK Marcin Kubaty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120279124
7.3.3) Ulica: ul. Jurajska 75
7.3.4) Miejscowość: Bolechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-082
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243177,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego w postaci dwóch komputerów stacjonarnych o różnych specyfikacjach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
- Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa licencji na oprogramowanie Windows Server Datacenter (na 312 rdzeni) oraz Windows Server Rds CAL (150 licencji na użytkownika)
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.