eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRemont drogi wojewódzkiej nr 843 odc. Wólka Kraśniczyńska - Majdan Skierbieszowski, od km 29+900 do km 31+470 - dł. 1,570 km



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi wojewódzkiej nr 843 odc. Wólka Kraśniczyńska - Majdan Skierbieszowski, od km 29+900 do km 31+470 - dł. 1,570 km

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,176863,91059b0ca3359ab9182d7e4b48ebb38a.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie drogami wojewódzkimi.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi wojewódzkiej nr 843 odc. Wólka Kraśniczyńska - Majdan Skierbieszowski, od km 29+900 do km 31+470 - dł. 1,570 km

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b424754-c112-438c-8b85-5021e107c2ca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.38 RDW w Zamościu Remont drogi wojewódzkiej nr 843 odc. Wólka Kraśniczyńska – Majdan Skierbieszowski od km 29+900 do km 31+470 – dł. 1,570 km.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.371.10.2024.eb

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1707877,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres obejmuje (IV część) robót remontowych objętych Projektem technicznym pt. „Remont drogi wojewódzkiej nr 843 odc. St. Wieś – Majdan Skierbieszowski od km 26+470 do km 31+470 - dł. 5,000 km”. Zgłoszenie przyjęte bez sprzeciwu przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie zgodnie z Zaświadczeniem znak IF-I.7843.5.2.2021.ZS z dnia 22. styczeń 2021r.
3. Prace polegać będą na sfrezowaniu istniejącej nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 843 na całej szerokości jezdni, a następnie wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego.
Projektowany zakres robót ma na celu przywrócenie pierwotnych parametrów drogi, do uzyskania:
a) szerokości jezdni 6,00m, przekrój szlakowy z poszerzeniami na łukach poziomych drogi,
b) spadki poprzeczne jezdni: 1,5 do 2% na odc. prostych i zmiennie do 3,5% na łukach drogi,
c) spadki poprzeczne poboczy do 4 do 6%
4. Planowany zakres robót:
 Frezowanie korekcyjne nawierzchni - - 9 474,78m2
 Wykonanie koryta (pod opaskę technologiczną) przy krawędzi jezdni – 510,00m2
 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. I-II z transportem urobku - 30,00m3
 Opaska technologiczna - podparcie i odbudowa krawędzi jezdni wykonane z miesz. betonu C16/20 oraz kruszywa otaczanego bitumem - 510,00m2
 wykonanie podbudowy przy kr. jezdni gr.25cm(miesz. beton C16/20) - 510,00m2
 wykonanie podbudowy z mieszanki AC-16W –gr. 5,0cm. - 510,00m2
 Wyrównanie podbudowy mieszanką AC-16W min. grubość 2 cm ( śr. gr. 4,5cm) -1 077,41 Mg
 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni - 9 420,00m2
 Ułożenie siatek przeciwspękaniowych o wytrzymałości na rozciąganie minimum 100kN – 9 263,00m2
 Wykonanie warstwy wiążącej gr.6 cm z mieszanki mineralno - bitumicznej AC16W - 9 933,20m2
 Wykonanie warstwy ścieralnej 4 cm z masy mineralno-asfaltowej AC11S (kruszywo drobne i grube bazaltowe lub granodioryt) - 9 800,18m2
 Mechaniczne profilowanie poboczy z formowaniem koryta - 1 884,00m2
 Utwardzenie poboczy kruszywem (szer.0,60/grub.0,15m) - 1 884,00m2
 Mechaniczne profilowanie poboczy - 4 082,00m2
 Odtworzenie, odmulenie rowów - 1 415,00m
 Demontaż i ustawienie nowych słupków U-1a,U-1b, U7, U-8,U-3 - 83,00szt.
 Oznakowanie poziome nawierzchni: - 546,00m2
5. Wymieniony zakres prac obejmuje roboty podstawowe. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilości robót na danym odcinku drogi został określony w załączonym, Przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym, Projekcie Technicznym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a lokalizację miejsc przedstawiono w zestawieniach dla danego odcinka drogi stanowiących treść Projektu Technicznego.
6. Roboty należy wykonywać zgodnie z wymogami określonymi w załączonym, Przedmiarem, Projektem Technicznym, Projektem Stałej Organizacji Ruchu, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zgodnie z obowiązującymi aktualnymi przepisami z zakresu prawa budowlanego, ochrony środowiska.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonej czasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1868518,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2569850,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1868518,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wileobranżowe SADEX Janusz Sadlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220003057

7.3.4) Miejscowość: Kolonia Sitno, Sitno

7.3.5) Kod pocztowy: 22-242

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1868518,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.