Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00560906/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania oraz dostarczania posiłków dla mieszkańców pobytu całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Bukowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Opiekuńczo –Mieszkalne w Bukowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524064566
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowa 54
1.5.2.) Miejscowość: Osiek
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-221
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: com.bukowa@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-osiek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a51281ff-9e5b-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania oraz dostarczania posiłków dla mieszkańców pobytu całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Bukowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a51281ff-9e5b-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560906
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COM.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla mieszkańców pobytu całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Bukowej, którzy otrzymali decyzję administracyjną kierującą do COM.
1) Zamówienie będzie realizowane 7 dni w tygodniu dla 9 osób na pobycie całodobowym.
2) Zamawiający szacuje, że dziennie (przez 12 m-cy, szacunkowo 366 dni), należy dostarczyć:
a) śniadania – 9 posiłki
b) obiady – 9 posiłki
c) kolacji – 9 posiłki
Przez okres realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy szacunkowo:
a) śniadań 3.294 (tj. 366 dni x 9 posiłków)
b) obiadów 3.294 (tj. 366 dni x 9 posiłków)
c) kolacji 3.294 (tj. 366 dni x 9 posiłków)
Szacowana ilość posiłków ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu posiłków w podanej ilości. W przypadku, gdy dostawa obiadów, śniadań i kolacji będzie mniejsza niż planowana przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych porcji obiadów, śniadań i kolacji danego dnia według zamówień Zamawiającego. Liczba posiłków uzależniona jest od frekwencji uczestników Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Bukowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 p.z.p. postępowanie unieważniono.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie dla OPW w ramach Dziennego Domu Senior+ - wyżywienie uczestników DDS - posiłki dla uczestników Dziennego Domu Senior + w Kochanówce
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 9 w Jastrzębiu-Zdroju
- Świadczenie usług żywienia zbiorowego dla pacjentów Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia bloku żywienia
- "Usługa przygotowania i dostarczenia poczęstunku dla uczestników spotkań realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze w 2025 roku."
- Sporządzanie, dowóz i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do jednostek podległych na terenie Gminy Bartoszyce - Część II.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia podczas półkolonii zimowych w Rzeszowskim Domu Kultury
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.