eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeOdbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów z oczyszczalni scieków w Gryficach.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów z oczyszczalni scieków w Gryficach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361201345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielona 5

1.5.2.) Miejscowość: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 384 20 47

1.5.8.) Numer faksu: 91 384 22 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.gryfice./eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zuk.gryfice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zukgryfice.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/451762/odbior-transport-i-unieszkodliwienie-odpadow-z-oczyszczalni-sciekow-w-gryficach

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów z oczyszczalni scieków w Gryficach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02171d11-4da3-4522-979d-514afef5ac03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037354/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów z oczyszczalni ścieków w Gryficach oraz siedmiu wiejskich (dotyczy skratek) w okresien do 31.12.2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TT 03/10/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 304960,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, załadunku, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów: skratek (kod odpadu 19 08 01), tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze (kod odpadu 19 08 09) z oczyszczalni ścieków w Gryficach, ul. Piastów oraz ośmiu oczyszczalni wiejskich (dotyczy – skratek) jak również odpady o kodzie 19 08 99 innych nie wymienionych odpadów, pochodzących z czyszczenia odstojników wód popłucznych na ujęciach wody.
2. Zamawiający szacuje, że w okresie od 01.11.2024 r. do 31.12.2025 r., do załadunku, odbioru, transportu i utylizacji przewiduje się przekazać następujące ilości odpadów wg niżej wymienionych kodów odpadów:
• 19 08 01 skratki – 64 Mg (słownie: sześćdziesiąt cztery tony),
• 19 08 09 tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda, zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze - 70 m3 (słownie: siedemdziesiąt metrów sześciennych),
• 19 08 99 inne niewymienione odpady - 10 Mg (słownie: dziesięć ton).
3. Wykonawca zapewni szczelne kontenery o odpowiedniej pojemności i ładowności, ustawione na terenie oczyszczalni ścieków w Gryficach na czas gromadzenia przez Zamawiający odpadów wg ich klasyfikacji.
4. Wykonawca przy odbiorze pełnych kontenerów zobowiązuje się do ich wymiany na puste by zapewnić Zamawiającemu ciągłość w segregacji i czasowym magazynowaniu odpadów.
5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić specjalistyczny środek transportu do odbioru i wywozu ww. odpadów do miejsca ich utylizacji.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania odbioru odpadów z oczyszczalni ścieków (wskazanych przez Zamawiającego) w sposób najkorzystniejszy i najmniej uciążliwy dla Zamawiającego.
7. Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za przebieg załadunku, transportu i skutki ewentualnych zdarzeń drogowych względnie skutki naruszenia norm sanitarnych, ochrony środowiska i innych.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe u Zamawiającego na skutek niewłaściwego lub niestarannego działania ze zgromadzonymi odpadami.
9. Ustalenie ilości odbieranych odpadów zawartych w umowie następować będzie przez ważenie na zalegalizowanej wadze samochodowej w punkcie obustronnie uzgodnionym.
10. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i bezpośredniego transportu do miejsca utylizacji, odpadów tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze, na zgłoszenie Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. Wykonawca zapewni systematyczny odbiór skratek, zawartości piaskowników, tłuszczy i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze oraz innych niewymienionych odpadów w ciągu całego okresu trwania umowy, w tym również w sytuacjach, gdy temperatura powietrza jest poniżej 0 stopni C.
11. Koszty transportu związany z odbiorem odpadów ponosi Wykonawca.
12. Wykonawca ma obowiązek posiadania wpisu do rejestru podmiotów w systemie BDO.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zadania przez Podwykonawcę, przy czym pełną i całkowitą odpowiedzialność za przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.
14. Wykonawca może zlecić wykonanie części zadania podwykonawcom tylko za zgodą Zamawiającego.
15. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. W przypadku braku powyższych informacji, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie osobiście (siłami własnymi) bez udziału podwykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KB EKOPAL Sp. z o.o. 72-010 Police, ul. Piotra i Pawła 45

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513268999

7.3.3) Ulica: Piotra i Pawła 45

7.3.4) Miejscowość: Police

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.