Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa Asysty technicznej w zakresie projektu PSIEZ 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450666236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul., Szpitalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jeglikowska@szpitalwysmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalwysmaz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa Asysty technicznej w zakresie projektu PSIEZ 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52141006-94d7-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076043/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa asysty technicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne: W ramach umowy PN/18/11/20143 z dnia 27.11.2013 r. została udzielona licencja w zakresie opisanym w załączniku nr 6 do OPZ oraz według informacji zawartych w Kartach Licencji będących integralną częścią oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego BO-II.272.18.2013- Dostarczenie i wdrożenie zintegrowanego systemy informatycznego dla Projektu Podlaski System Informacyjny e- Zdrowie, była Firma Comarch Polska S. A.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214908,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie utrzymania eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania i Gotowości Serwisowej w zakresie: a) Sprawowania Opieki Informatycznej, b) Serwisu Oprogramowania, c) Doradztwa, d) Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania SYSTEMÓW: A) Platformy lokalnej (COMARCH EDM) B) Planowania zasobów przedsiębiorstwa (COMARCH ERP) (enterprise resource planning) służący do zarządzania zasobami podmiotu leczniczego, składający się z następujących MODUŁÓW: a) Zarządzania Finansami, b) Zarządzania Kosztami, c) Kalkulacji Procedur Medycznych, d) Zarządzania Kadrami i Płacami, e)Zarządzania Majątkiem Trwałym, f) Zarządzania Wyposażeniem, g) Zarządzania Inwentaryzacją, h) Zarządzania Zapasami, i) Zarządzania Zasobami Ludzkimi. C) OPTIMED STD- lokalny system typu HIS tj. szpitalny system informacyjny (hospital information system), służący do obsługi pacjentów w podmiocie leczniczym i rozliczeń, składający się z następujących MODUŁÓW: a) Ruch Chorych-Oddział, b)Ruch Chorych- Poradnia, c) Ruch Chorych – izba przyjęć, d) Zlecenia Medyczne, e) Administracja, f) Poradni Medycyny Pracy, g) Pracownia, h) Moduł Comarch RIS, i) Integracja z laboratorium analitycznym w zakresie wcześniejszego zamówienia j) Integracja (licencja) z AP KOLCE oraz moduły: OPTIMED APTEKA – służący jako moduł apteka centralna, OPTIMED APTECZKI ODDZIAŁOWE – służący jako moduł apteczki oddziałowe, OPTINFZKOM – służący jako moduł rozliczenia z NFZ i innymi płatnikami, D) Comarch Workflow EZD– lokalny system typu EZD tj. elektroniczny obieg dokumentacji, służący do automatyzacji procesów obiegu dokumentów, E) Integracja w zakresie e-doręczeń, F) zabezpieczenie możliwości e-rejestracja.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72511000-0 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264336,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264336,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264336,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMARCH S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6770065406
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 39a
7.3.4) Miejscowość: Krakow
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264336,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i odpadów niebezpiecznych
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.