Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502104/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00505319/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE:
PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW
DZIENNEGO DOMU „SENIOR-WIGOR”
W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzienny Dom "Senior-WIGOR"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241975858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Morcinka 15
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2647033
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ddsw@ddsw.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://seniorwigordg.naszdps.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:// seniorwigordg.naszdps.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE:PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW
DZIENNEGO DOMU „SENIOR-WIGOR”
W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb091492-8861-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00475873/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU „SENIOR-WIGOR” W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502104
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.01.DDSW.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370370,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kompleksowej usługi cateringowej w zakresie: przygotowania i dostarczania posiłków dla klientów Dziennego Domu „Senior-WIGOR” w Dąbrowie Górniczej
2. Przewidywana ilość pensjonariuszy z pełnym wyżywieniem wynosi: maksymalnie 135 osób dziennie, minimalnie 50 osób dziennie.
3. Ilość posiłków określana w niniejszym punkcie SWZ będzie ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb osób kwalifikujących się do tego rodzaju pomocy społecznej, w ramach wyczerpania maksymalnej kwoty zabezpieczonej w budżecie Zamawiającego na ten cel. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania w przypadku nie zapewnienia przez Zamawiającego minimalnej ilości posiłków, gdyż ilość ta jest jedynie szacunkowa, a ryzyko z tego tytułu zgodnie z wolą stron obciąża Wykonawcę.
4. Posiłki dostarczane będą pod adres:
- Dzienny Dom „Senior-WIGOR” w Dąbrowie Górniczej ul. Morcinka 15,
- Dzienny Dom „Senior-WIGOR” Filia Nr 1 w Dąbrowie Górniczej ul. Korczaka 9a,
- Dzienny Dom „Senior-WIGOR” Filia Nr 2 w Dąbrowie Górniczej ul. Jaworowa 4a.
5. Godziny dostarczania posiłków:
a) śniadanie w godzinach:
Filia nr 2 – do godz. 7.50
Filia nr 1 – do godz. 8.05
DDSW Morcinka – do godz. 8.20
b) obiad w godzinach:
Filia nr 2 – od godz. 11.30 do godz. 12.00
Filia nr 1 – od godz. 12.00 do 12.30
DDSW Morcinka – od godz. 12.30 do godz. 13.00
6. Usługa obejmuje:
a) śniadanie codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze (z wyłączeniem dni świątecznych i dni wolnych od pracy)
b) dwudaniowy obiad codziennie od poniedziałku do piątku w dni robocze (z wyłączeniem dni świątecznych i dni wolnych od pracy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna OPOKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121061634
7.3.3) Ulica: Hutnicza 26
7.3.4) Miejscowość: Klucze, Chechło
7.3.5) Kod pocztowy: 32-310
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-08-31INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- "Zakup i dostawa sprzętu audio - video"
- Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacją technika CR NX
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej " Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- usługi żywienia
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą kelnerską na potrzeby Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.