eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze"Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Klucze w sezonie 2024/2025."



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Klucze w sezonie 2024/2025.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUCZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Klucze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-klucze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-klucze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-klucze

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Klucze w sezonie 2024/2025.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4ee81c8-8556-4220-a994-bd21fbacf270

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040500/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Klucze w sezonie 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519893

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis poszczególnych części zamówienia :

I. Część I - Rejon nr 1 – Klucze, Klucze-Osiedle, Klucze-Osada, Jaroszowiec, Bogucin Duży
Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr 1 obejmuje: Drogi gminne około 21,4 km oraz drogi wewnętrzne będące w zarządzie Wójta Gminy Klucze ( wskazane przez Zamawiającego),teren osiedla mieszkaniowego w Kluczach, teren przed budynkiem Urzędu Gminy Klucze, parking przy ośrodku zdrowia w Kluczach, parking przy Centrum Usług Społecznych, parking przy bibliotece, parking przy przedszkolu Jaś i Małgosia w Kluczach, teren przy Pałącu Dietla i budynku „Starej Gminy”, ryneczek przy supermarkecie biedronki, parking i plac manewrowy przy budynkach działalności handlowej naprzeciwko szkoły podstawowej w Kluczach, parking przy Szkole Podstawowej w Kluczach, ciąg pieszy wzdłuż ulicy Rudnickiej , Olkuskiej w Kluczach, teren przy Domu Kultury w Jaroszowcu, teren przy basenie w Jaroszowcu, teren przy Szkole Podstawowej w Jaroszowcu, teren osiedla mieszkaniowego w Jaroszowcu.

Rejon I - szacunkowy tonaż to około 780 ton materiału do zwalczania śliskości, około 1215 roboczogodzin przewidzianych na usługi odśnieżania i posypywania.

Szczegółowo w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 332234,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Część II Rejon nr 2 – Golczowice, Zalesie Golczowskie, Kolbark, Cieślin, Bydlin,
Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie II obejmuje: Drogi gminne około 17,5 km. oraz drogi wewnętrzne będące w zarządzie Wójta Gminy Klucze ( wskazane przez Zamawiającego), , teren przy świetlicy w Golczowicach, teren przy Domu Ludowym w Cieślinie, teren przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Kolbarku, teren Klubu Sportowego w Bydlinie, parking przy Szkole Podstawowej w Bydlinie, , Remiza OSP w Bydlinie,

Rejon II - szacunkowy tonaż to około 380 ton materiału do zwalczania śliskości, około 545 roboczogodzin przewidzianych na usługi odśnieżania i posypywania.
Szczegółowo w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 158130,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Część III Rejon nr 3 – Kwaśniów Dolny, Kwaśniów Górny, Stoki Kwaśniowskie, Hucisko, Krzywopłoty, Góry Bydlińskie.
Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie III obejmuje: Drogi gminne około 9,1 km. oraz drogi wewnętrzne będące w zarządzie Wójta Gminy Klucze( wskazane przez Zamawiającego), parking przy Szkole Podstawowej w Kwaśniowie Dolnym, teren przy strażnicy w Kwaśniowie Dolnym, teren przy świetlicy w Kwaśniowie Górnym, teren przy świetlicy w Hucisku, teren przy Domu Wielofunkcyjnym w Krzywopłotach,

Rejon III - szacunkowy tonaż to około 420 ton materiału do zwalczania śliskości, około 675 roboczogodzin przewidzianych na usługi odśnieżania i posypywania.

Szczegółowo w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 181502,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Część IV Rejon nr 4 – Chechło, Rodaki, Ryczówek, Godawica
Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie IV obejmuje: Drogi Gminne około 20 km oraz drogi wewnętrzne będące w zarządzie Wójta Gminy Klucze (wskazane przez Zamawiającego), teren przy Szkole Podstawowej w Rodakach, teren przy Świetlicy w Rodakach, teren przy Szkole Podstawowej w Chechle, parking przy domu ludowym i remizie OSP w Chechle, teren przy Szkole Podstawowej w Ryczówku, teren przy Świetlicy Wiejskiej w Ryczówku.
Rejon IV - szacunkowy tonaż to około 520 ton materiału do zwalczania śliskości, około 940 roboczogodzin przewidzianych na usługi odśnieżania i posypywania.
Szczegółowo w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 235455,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361378,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361378,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361378,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI SPECJALISTYCZNYM SPRZĘTEM BUDOWLANYM MICHTA BOGUSŁAW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637 201 49 87

7.3.4) Miejscowość: Golczowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361378,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129767,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150933,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129767,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Wójcik Renata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637 108 81 85

7.3.4) Miejscowość: Chechło

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129767,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie w części III na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych”, ponieważ w części II zostały złożone 2 oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b p.z.p., ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1320), zwanej dalej ustawą, tj. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy jeżeli została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206972,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Wójcik Renata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637 108 81 85

7.3.4) Miejscowość: Chechło

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.