eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjścieBudowy chodnika na działce nr 218 w Byszkach



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowy chodnika na działce nr 218 w Byszkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJŚCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Ujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672840003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-938a7019-7580-48c6-a1e5-c5f2eb1a357c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowy chodnika na działce nr 218 w Byszkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-938a7019-7580-48c6-a1e5-c5f2eb1a357c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009869/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowy chodnika na działce nr 218 w Byszkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507954

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowy chodnika na działce nr 218 w Byszkach”, w ramach przebudowy drogi gminnej nr 130808P.

Planowana do realizacji inwestycja położona jest na działkach o numerze ewidencyjnym nr 218, 954, 940, 217/2, 937 w Byszkach.

Projektowany chodnik realizowany w ramach przebudowy drogi gminnej w całości zlokalizowano w granicach istniejącego pasa drogowego drogi gminnej nr 130808P. Geometrię projektowanego chodnika dostosowano do krawędzi drogi gminnej. Na odcinku 0+000,00 – 0+300,00 zaprojektowano chodnik oddalony na szerokość 1 m od krawędzi drogi. Na pozostałym odcinku projektowany chodnik przylega do krawędzi drogi gminnej i odcięty jest przy pomocy betonowych krawężników.
Szerokość projektowanego chodnika przyjęto 1,80 m (bez obrzeży) z poszerzeniem do 2,40 m w miejscu połączenia z istniejącym chodnikiem w pasie drogowym drogi powiatowej. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego, zjazdy w kolorze grafitowym.

Zakres chodnika wraz z wjazdami przeznaczonego do realizacji objętej przetargiem wynosi 230 mb.

Początek realizacji chodnika wg. dokumentacji projektowej przyjęto na 127,98 metrze dokumentacji, a koniec na 357,98 m na zakończeniu działki gminnej przy skrzyżowaniu z drogą powiatową. Lokalizację projektowanego chodnika pokazano w mapce lokalizacji.

Podstawę wyceny stanowi zakres robót ujętych w projekcie.
Podstawą do ustalenia zakresu robót budowlanych przy realizacji inwestycji jest projekt wraz z opisami technicznymi.

Do wyceny należy przyjąć wszystkie elementy przedstawione na rysunkach jak i w opisach technicznych, stanowią one integralną całość projektu.

Prace budowlane realizowane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę
Znak: AB.6743.524.2024.XI z dnia 22 sierpnia 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304625,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314801,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304625,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Lehmann INSMONT PLUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572116780

7.3.3) Ulica: Osiedle Łazienki 20

7.3.4) Miejscowość: Rataje

7.3.5) Kod pocztowy: 64-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304625,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.