Og³oszenie z dnia 2023-12-28
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: G³ówny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wo_zp@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.kalisz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO w roku 20242.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37f05fbe-717b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00576657
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00054202/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00473563
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:
Zintegrowany System Informatyczny - OTAGO (system OTAGO) zosta³ zakupiony w 2005 roku w wyniku postêpowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego od Zak³adu Us³ug Informatycznych OTAGO Sp. z o.o.
Asseco Data Systems S.A. jako nastêpca prawny (w drodze tzw. sukcesji generalnej) Zak³adu Us³ug Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. jest posiadaczem praw autorskich, w tym maj±tkowych. Asseco Data Systems S.A. jest jedynym podmiotem maj±cym dostêp do ¼róde³ oprogramowania (kodów ¼ród³owych), nie wyra¿a zgody na powierzenie innemu podmiotowi modyfikacji systemu OTAGO, a co za tym idzie tylko Asseco Data Systems S.A. mo¿e wykonaæ przedmiot zamówienia, a w szczególno¶ci dokonywaæ zmian w oprogramowaniu z czym wi±¿ê siê wykonywanie przedmiotu zamówienia.
Ci±g dalszy uzasadnienia w pkt „Informacje dodatkowe” niniejszego og³oszenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.2711.0002.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 410939,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej i konserwacji 25 programów (w tym modu³ów i podsystemów) wchodz±cych w sk³ad Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO w roku 2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
a) ¶wiadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) lub konsultacji drog± elektroniczn± maj±cych na celu rozwi±zywanie problemów zwi±zanych z eksploatacj± lub dzia³aniem programów wchodz±cych w sk³ad Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO;
b) usuwanie b³êdów zg³oszonych przez Zamawiaj±cego;
c) aktualizacjê programów wchodz±cych w sk³ad Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO wynikaj±c± ze zmiany przepisów prawnych w ustalonym umow± zakresie funkcjonalnym;
d) wykonanie i przesy³anie kolejnych wydañ programów wchodz±cych w sk³ad Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO;
e) serwis struktur bazy Zintegrowanego Systemu OTAGO.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458
7.3.3) Ulica: ul. Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gdañsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 484965,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zgodnie z stanowiskiem wyra¿onym w uchwale KIO z dn. 5 lutego 2010 r. (sygn. KIO/KD 9/10) przyczyny techniczne, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Prawo zamówieñ publicznych nale¿y rozumieæ równie¿ jako dotycz±ce techniki wykonywania jakich¶ czynno¶ci lub sposobu realizacji czego¶, tak jak ma to miejsce w przypadku przedmiotowego zamówienia.
¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO w roku 2024 bez dostêpu do kodów ¼ród³owych jest niemo¿liwe. Jednocze¶nie Asseco Data Systems S.A. jako w³a¶ciciel praw do kodu ¼ród³owego z³o¿y³ o¶wiadczenia, ¿e nie wyra¿a zgody na powierzenie innemu podmiotowi dokonywania jakichkolwiek modyfikacji systemu OTAGO.
Z uwagi na powy¿sze nale¿y stwierdziæ, i¿ nie istnieje rozs±dne rozwi±zanie alternatywne lub rozwi±zanie zastêpcze (które musia³oby wi±zaæ siê z nabyciem i wdro¿eniem innego oprogramowania i nadmiernych kosztów finansowych i organizacyjnych z tym zwi±zanych), a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawê¿enia paramentów zamówienia, gdy¿ wynika z uzasadnionej potrzeby objêcia asyst± techniczn± i us³uga konserwacji posiadanego oprogramowania.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Kompleksowa organizacja uroczystej Gali wrêczenia nagród laureatom konkursu pn.: "Edukator - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego projektu pn.: "Zbudowanie systemu koordynacji...
- Utrzymanie czysto¶ci na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Dostawa jednorazowych zestawów do pobierania osocza wraz z dzier¿aw± separatorów do pobierania osocza do RCKiK w Kaliszu
- Zakup samochodu ciê¿arowego
- Odnowienie elewacji oraz wymiana drzwi zewnêtrznych w budynku ODN
- Dostawa pralki na potrzeby Domu Studenta Bulionik
wiêcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opieka serwisowa oprogramowania, w tym InfoMedica/AMMS
- "Us³uga serwisowa dotycz±ca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Dostawa i wdro¿enie oprogramowania Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
- US£UGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz G³ogowie.
- Audyt bezpieczeñstwa infrastruktury informatycznej.
wiêcej: Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.