eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiZakup samochodu do przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków specjalnych w ramach obszaru D "Programu wyrównywania różnic między regionami III



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu do przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków specjalnych w ramach obszaru D „Programu wyrównywania różnic między regionami III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starogard Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000548643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@ugstarogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstarogard.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/996361

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu do przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków specjalnych w ramach obszaru D „Programu wyrównywania różnic między regionami III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b29132b-dd4d-42c8-adb6-6d44e9533998

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050677/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup samochodu do przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków specjalnych w ramach obszaru D „Programu wyrównywania różnic między regionami III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540747

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózku inwalidzkim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) i nr 3 do SWZ (wzór umowy). Planowany roczny przebieg samochodu to ok. 20 000 km.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia współfinansowany jest w ramach programu PFRON pn.: „Program wyrównywania różnic między regionami III”.
3. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji fabrycznej producenta na samochód wraz z całym wyposażeniem i podzespołami na okres min. 24 miesiące bez limitu kilometrów,
2) Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 2–letniej gwarancji na powłokę lakierniczą,
3) Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 6–letniej gwarancji na perforacje nadwozia.
4) Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany jest zapewnić serwis techniczny w autoryzowanym serwisie producenta oferowanego pojazdu w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego (według tras wytyczonej przez Google Maps).
5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292740 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carrara Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462292869

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.