eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowieckidostawa pojazdu typu hakowiec z przyczepą w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa pojazdu typu hakowiec z przyczepą w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Oczyszczania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013006917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przytorowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzo.ndm@hot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzonowydwormaz.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b7fa2df-257f-4741-b127-44802a8de7cf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa pojazdu typu hakowiec z przyczepą w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b7fa2df-257f-4741-b127-44802a8de7cf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00569508/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 dostawa pojazdu typu hakowiec z przyczepą w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489868

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MB-1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 800000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „dostawa pojazdu typu hakowiec z przyczepą w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu” na potrzeby Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
66114000-2 – Usługi leasingu finansowego
34223300-9 – Przyczepy
3. Warunki leasingu zamówienia:
1) waluta: PLN;
2) okres leasingu: 60 miesięcy (5 lat);
3) raty: 59 rat leasingowych;
4) opłata wstępna - 5% wartość netto przedmiotu zamówienia +VAT
5) opcja wykupu – 1% wartość netto przedmiotu zamówienia +VAT
6) po zakończeniu trwania umowy leasingowej z momentem zapłaty ostatniej raty leasingowej, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności, Zamawiający będzie miał prawo wykupu przedmiotu leasingu za cenę równą jego wartości końcowej, nie wyższej niż 1% ceny netto przedmiotu zamówienia z daty zawarcia umowy,
7) nie dopuszcza się ustanowienia zabezpieczeń umowy leasingu (np. weksel);
8) rata leasingowa powinna zawierać w sobie wszystkie koszty związane z realizacją umowy leasingu, wszelkie koszty towarzyszące konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia, koszty transportu do miejsca przeznaczenia, szkolenia pracowników itp.
9) Zamawiający ubezpieczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie.
10) raty leasingowe uiszczane będą w terminach comiesięcznych począwszy od kolejnego miesiąca następującego po odbiorze pojazdu. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej;
11) przedmiot leasingu przejdzie z mocy Umowy na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu okresu leasingu i uregulowaniu wszystkich rat leasingowych oraz zapłacie przez Zamawiającego ceny wykupu, o której mowa w pkt. 3 ppkt. 5 niniejszego działu;
12) pozostałe warunki leasingu regulowane będą w oparciu o zapisy Umowy leasingu oraz Kodeksu Cywilnego, z zastrzeżeniem, że nie mogą być one mniej korzystne niż określone w dokumentach niniejszego postępowania.

4. Przy odbiorze przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy pełną dokumentację pojazdu i przyczepy: kopię homologacji, atestów oraz innych niezbędnych dokumentów.
5. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia, stanowią wymagania techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający określa wymagane minimalne parametry techniczne i użytkowe dla pojazdu oraz przyczepy:

3.1. POJAZAD typu hakowiec ( podwozie i zabudowa)
Podwozie
1. Podwozie fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji min. 2022r.
2. Silnik wysokoprężny o mocy w przedziale 400-500KM, sześciocylindrowy
3. Emisja spalin: Euro 6
4. Układ napędowy 6x2
5. Rozmiar kół: 22,5”, plus jedno koło zapasowe
6. DMC pojazdu zgodna z dokumentami rejestracyjnymi 26000 kg
7. Kabina dzienna, przewidziana na 2 osoby
8. Rozstaw osi w przedziale 4600-4800mm
9. Lewostronny układ kierowniczy ( pojazd do ruchu prawostronnego)
10. Zbiornik paliwa w przedziale 400-500 litrów
11. Pojazd wyposażony w klimatyzację
12. Pojazd wyposażony w sygnalizator jazdy wstecz
13. Hamulce tarczowe na wszystkich kołach
14. Pojazd wyposażony w sprzęg i wyposażenie niezbędne do podłączenia przyczepy wraz z instalacją elektryczną i pneumatyczną
Zabudowa – urządzenie hakowe
1. Urządzenie hakowe fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji min. 2022r.
2. Urządzenie hakowe do obsługi standardowych kontenerów stalowych typu KP36 o długości kontenera 6500mm
3. Wysokość haka: H= 1570mm, zgodnie z DIN 30722
4. Sterowanie urządzeniem hakowym: pneumatyczne
5. Urządzenie hakowe z blokadą podczas transportu kontenera
3.2. PRZYCZEPA
1. Przyczepa fabrycznie nowa, nieużywana, rok produkcji min. 2022r.
2. Podwozie przyczepy dwuosiowe przystosowane do transportu kontenerów KP36 o długości 6500mm
3. Przyczepa współpracująca z oferowanym pojazdem ( zaczepy na odpowiedniej wysokości)
4. Przyczepa wyposażona w blokadę transportu kontenera
5. DMC przyczepy zgodna z dokumentami rejestracyjnymi 18000 kg
7. Opis przedmiotu zamówienia został przygotowany bez przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych.
8. Zamawiający wymaga dostawy pojazdu wraz z przyczepą do siedziby Zamawiającego ul. Przytorowa 7, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni pełne przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu wraz z zabudową oraz przekaże wszystkie dokumenty dotyczące pojazdu, przyczepy i komplet kluczyków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

34223300-9 - Przyczepy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934461,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1052677,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934461,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PT Wanicki Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657

7.3.3) Ulica: Legnicka 48

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934461,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.