eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirzecZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Mirzec na lata 2024-2025



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Mirzec na lata 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mirzec Stary 9

1.5.2.) Miejscowość: Mirzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412767170

1.5.8.) Numer faksu: 412767190

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mirzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a3aed93-7d68-4932-be11-999e9621ac36

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Mirzec na lata 2024-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a3aed93-7d68-4932-be11-999e9621ac36

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045705/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Mirzec na lata 2024-2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.47.2024.SP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: odśnieżaniu i usuwaniu oblodzenia przy użyciu sprzętu specjalistycznego na drogach gminnych oraz ulicach będących drogami gminnymi/wewnętrznymi na terenie gminy Mirzec zgodnie z wykazem oraz zasadami i standardami zimowego utrzymania. Zakres szczegółowy polega na: odśnieżaniu dróg, posypywaniu piaskiem z solą (20%) na całej długości i szerokości drogi, pracy koparki, odgarniania śniegu i ewentualny jego wywóz wraz z utrzymywaniem gotowości do realizacji zlecenia.
2. Przewidywana i szacunkowa ilość usług liczona na całą akcję zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Mirzec w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. od 15.11.2024 r. do 15.04.2025 r. wynosi:
- odśnieżanie na całej długości i szerokości drogi – 1 867,96 km (długość dróg do odśnieżania x szacunkowe 8 wyjazdów x 5 miesięcy)
- posypywanie piaskiem z solą na całej długości i szerokości drogi - 1 411,36 km (długość dróg do posypywania mieszanką piasku z solą (20%) x szacunkowe 8 wyjazdów x 5 miesięcy)
- praca koparki – 50 mg
- wywóz ewentualnego nadmiaru śniegu z poboczy w ilości szacowanej ok. – 50 m3
- utrzymanie gotowości do realizacji zlecenia tzw. akcja bierna (ryczałt naliczany w przypadku mniej niż pięciu wyjazdów wykonawcy w ciągu miesiąca kalendarzowego), możliwe 5 razy w sezonie wg ceny Wykonawcy. W przypadku niepełnego miesiąca ryczałt wypłacany będzie proporcjonalnie do ilości dni kalendarzowych.)
3. Podane ilości usług są tylko ilościami przewidywanymi, zależą od warunków atmosferycznych i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4. Łączna długość dróg przewidziana do akcji zimowego utrzymania – 53,062 km
5. Długość dróg do jednorazowego odśnieżania – 46,699 km
6. Długość dróg przewidzianych do jednorazowego posypywania mieszanką solno-piaskową – 35,284 km
7. Długość dróg przewidziana do odśnieżania na wezwanie interwencyjne Zamawiającego (drogi gruntowe) – 6,363 km
8. Wykonawca przed rozpoczęciem sezonu objętego zimowym utrzymaniem dróg tj. przed dniem 15.11.2024 r. dostarczy mieszankę piasku z solą w ilości ok. 1 tony do każdej z 14 jednostek organizacyjnych Gminy Mirzec i terenów publicznych należących do Gminy Mirzec tj. Parking centralny w centrum Mirca, Strefa Rewitalizacji w Mircu (zbiornik wodny), Urząd Gminy w Mircu, Szkoła Podstawowa w Osinach, Szkoła Podstawowa w Trębowcu, Szkoła Podstawowa w Mircu, Szkoła Podstawowa w Gadce, Szkoła Podstawowa w Jagodnem, Przedszkole Publiczne w Mircu, Ośrodek Zdrowia w Mircu, Ośrodek Zdrowia w Jagodnem, Szkoła Podstawowa w Tychowie Nowym, Szkoła Podstawowa w Tychowie Starym, Szkoła Podstawowa w Małyszynie, jednakże koszty związane z dostarczeniem mieszanki piasku z solą Wykonawca uwzględni w całości oferowanej ceny zamówienia (koszty usługi zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w zaoferowanej kwocie za całość zamówienia – tj. bez odrębnego wynagrodzenia za dostarczenie mieszanki piasku z solą).
9. Wymagania sprzętowe do realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca zapewni:
a) pługopiaskarkę – 2 jednostki sprzętowe,
b) ciągnik z pługiem - 1 jednostka sprzętowa,
c) koparko-ładowarkę, ewentualnie ładowarkę - 2 jednostki sprzętowe,
d) samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności min. 5 t - 1 jednostka sprzętowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 561948,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 561948,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561948,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. EKO-SAND PLUS WALACHNIA MICHAŁ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631279776

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 28, Grzybowa Góra

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko Kościelne

7.3.5) Kod pocztowy: 26-115

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561948,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-15 do 2025-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.