Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00520221/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00534360/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej
Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w oddziale
w Piotrkowie Trybunalskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 123
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-441
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@lodz.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lodz.pip.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66592543-013e-45bf-a8e6-951ee8b368141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nadzór nad warunkami pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie PaństwowejInspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w oddziale
w Piotrkowie Trybunalskim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66592543-013e-45bf-a8e6-951ee8b36814
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085516/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w oddziale w Piotrkowie Trybunalskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520221
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LD-POR-A.213.191.2024.3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67487,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Państwową Inspekcję Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi w oddziale w Piotrkowie Trybunalskim, mieszczących się na II piętrze w budynku przy
ul. 3-go Maja 2 w Piotrkowie Trybunalskim o łącznej powierzchni 338,90 m2 (w tym 282,90 m2 powierzchnia biurowa tj. 10 pokoi biurowych, 3 pomieszczenia gospodarcze i 2 sanitariaty oraz 56,00 m2 powierzchnia pomocnicza, tj. korytarz).
2. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia opisany jest także we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny, stanowi jedną całość. Zamawiana usługa stanowi kompleksowe rozwiązanie niezbędne w całości do wykonania przez jednego Wykonawcę. Dokonanie podziału zamówienia nie jest możliwe, biorąc pod uwagę jednolity przedmiot zamówienia jego podział byłby nieefektywny i bezcelowy, groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, ale również potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia co mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – stanowiący wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58634,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98154,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58634,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Piocel" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710021995
7.3.3) Ulica: Dworska 6a
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58634,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zapewnienie obsługi animacyjnej i przygotowanie stanowiska wraz z wyposażeniem podczas zajęć edukacyjnych realizowanych przez Doradców Energetycznych WFOŚiGW w Łodzi.
- Dostawa projektorów multimedialnych i ekranu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkieo
- Świadczenie usługi ochrony mienia dla nieruchomości należących do Łódzkich Inwestycji sp. z o.o.
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Remont części budynku garażowego z dostosowaniem do obsługi pojazdu RTG w Areszcie Śledczym w Łodzi
- Budowa Parkingu dla 10 samochodów osobowych na zapleczu bloku przy ul. Okrzei 3 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
- Utrzymanie czystości siedziby KOWR OT w Lublinie - znak: LUB.WO.260.2.2025
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.