Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528181/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00550696/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mirzec Stary 9
1.5.2.) Miejscowość: Mirzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 0412767170
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mirzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19bb5d69-aec2-453f-9384-8cd6a0dc4ef71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19bb5d69-aec2-453f-9384-8cd6a0dc4ef7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045705/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528181
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.50.2024.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Informacje ogólne
1). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentacje techniczna opracowana przez Michał Boroń Pracownia Projektowa KWADRAT polegających na remoncie wraz z przebudową i rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej dawnego budynku Urzędu Gminy w Mircu wpisanego do gminnej Ewidencji Zabytków usytuowanego na działce ewid. nr 2621 przy ul. Jaśminowej w Mircu. Roboty budowlane wykonane będą w ramach zadania pn.: ”Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca” i polegają na:
• Wymianie stropu nad parterem wraz z wykonaniem posadzek i sufitów podwieszanych
• Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych
• Wykonanie brakującego fragmentu opaski budynku od strony północnozachodniej
• Wymiana okien i drzwi w ścianach zewnętrznych
• Wymiana posadzki na gruncie
• Wymiana drzwi wewnętrznych
• Rozbiórce z odtworzeniem ścianek działowych na 1 piętrze budynku
• Usunięcie ścianki działowej na parterze
• Usunięciu spękanych tynków, odtworzenia tynków i wykonanie gładzi na ścianach wewnętrznych
• Licowaniu ścian płytkami ceramicznymi
• Malowanie ścian wewnętrznych
• Demontaż i ponowny montaż przyborów sanitarnych
• Czyszczenie, odgruzowanie i ewentualne odtworzenie kanałów wentylacyjnych,
• Przebudowa i rozbudowa instalacji gazowej na parterze w kotłowni, pom. komunikacji oraz na elewacji budynku.;
• Demontaż kotła gazowego atmosferycznego stojącego o mocy 44 kW wraz z urządzeniami i armaturą;
• Montaż kotła gazowego kondensacyjnego wiszącego o mocy 35kW;
• wymianę następujących instalacji w budynku: rozdzielnice elektryczne RG,RK, wewnętrzne linie zasilające, oświetlenia ogólnego, gniazd wtykowych 230V ogólnych, odbiorników 400V, zasilanie urządzeń br. sanitarnej, przepięciowej.
• Ze względu na projektowane ocieplenie obiektu należy okablowanie instalacji zamontowanych do ścian elewacji przedłużyć i zamontować ponownie zachowując ich funkcjonalność.
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ – Dokumentacja techniczna.
2). Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać terminów pośrednich, wynikających z harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Niedotrzymanie terminów pośrednich wykonania elementów robót wynikających z uzgodnionego harmonogramu rzeczowo finansowego zadania skutkować będzie naliczeniem kar umownych na zasadach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez wad i usterek przedmiot umowy, skompletować i przekazać wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty związane z realizacją zadania, i zgłosić przedmiot umowy do odbioru końcowego.
3). Zakres robót określa projekt budowalny zatwierdzony decyzją nr 307/24 z dnia 02.10.2024 r.
4). Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa dokumentacje techniczna opracowana przez Michał Boroń Pracownia Projektowa KWADRAT dla robót polegających na remoncie wraz z przebudową i rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej dawnego budynku Urzędu Gminy w Mircu wpisanego do gminnej Ewidencji Zabytków usytuowanego na działce ewid. nr 2621 przy ul. Jaśminowej w Mircu. Roboty budowlane wykonane będą w ramach zadania pn.: ”Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca” oraz przedmiar robót.
7) Wykonanie zamówienia obejmuje również:
a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
a) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy wraz z wykonaniem i likwidacją przyłączy mediów na potrzeby realizacji robót oraz ich użytkowania,
b) wykonanie niezbędnych rusztowań,
c) odtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót
d) pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
f) opracowanie świadectwa energetycznego zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
g) dostarczenie instrukcji użytkowania obiektu w tym m. in. instrukcje użytkowania sprzętu i urządzeń obiektu,
h) dostarczenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem w sprzęt p. poż (gaśnice, koce, itp.),
i) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
j) postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach.( Dz.U. z 2023r. poz.1587, z późn.zm.) Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego,
k) wykonanie prób szczelności po zakończeniu robót związanych w realizacją instalacji przed odbiorem końcowym zadania.
8) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Termin dokonania wizji Wykonawcy uzgadniają bezpośrednio z przedstawicielami Zamawiającego wskazanymi do bezpośrednich kontaktów.
9) Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, warunkami zawartymi w SWZ, projektem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
10) Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem:
a) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne),
c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
11) W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym SWZ.
12) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
13) Przedmiary robót załączone do SWZ maja charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową o której mowa w art. 632 k.c. wystąpienie w trakcie prowadzenia prac większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie podstawą do zwiększenia wykonawcy wynagrodzenia w tego tytułu. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
Uwaga: Podstawą do wyceny oferty jest projekt budowlano-wykonawczy, projekt umowy specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót,
Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkie zauważone i stwierdzone braki i błędy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, braki i błędy w projekcie budowlano - wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, nieprecyzyjne ustalenia i zapisy w SWZ, projekcie umowy, których poprawienie przez Zamawiającego modyfikującego treści SWZ, przed złożeniem ofert umożliwi wykonanie i oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowalnego spełniającego samoistnie funkcję techniczną lub gospodarczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNEZgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cenę przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W dniu 24.10.2024 r. o godz. 10:30 Komisja przetargowa dokonała otwarcia ofert dla realizacji zadnia pn.: „Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca”. Na dzień składania ofert tj. do dnia 24.10.2024 r. do godz. 10:00 wpłynęło trzy oferty od Wykonawców. W wyniku weryfikacji ustalono, iż kwota oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania. Ponadto Zamawiający informuje, iż nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego też postępowanie przetargowe zostaje unieważnione z powodu braku wystarczających środków na sfinansowanie przedmiotowego zadania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1002450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1697400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- AD/ZP/167/25 "Rozbudowa istniejących Systemów Kontroli Dostępu w obiektach PP- budynki A1 i A3 kampusu Piotrowo wraz z aktualizacją licencji w zakresie rozszerzenia o dodatkowe punkty dostępowe"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





