eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzostekZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2024/2025 w Gminie Brzostek



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2024/2025 w Gminie Brzostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOSTEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzostek

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@brzostek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brzostek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2024/2025 w Gminie Brzostek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aad39d8-b6aa-4f75-a070-61c2dc6185d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071535/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w latach 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547240

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2024/2025 (od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2025) w Gminie Brzostek” rejon I, II, III, IV w dwóch kolejnościach I i II zimowego utrzymania.
2. Zakres prac:
1) odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wg V standardu I i II kolejności,
2) usuwanie gołoledzi materiałem uszarstniającym na jezdniach ulic, dróg gminnych
i wewnętrznych własnym materiałem wg V standardu I i II kolejności.
Usługa odśnieżania obejmować będzie okres od dnia podpisania umowy do 30 IV 2025 r.
Wykonawca we własnym zakresie dokonywał będzie składu i załadunku materiałów do likwidacji gołoledzi.
3. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) usługa będąca przedmiotem zamówienia wykonywana będzie po zgłoszeniu pracownikowi UM o wystąpieniu opadów śniegu, oblodzeniu oraz każdorazowo po uprzednim telefonicznym wydaniu dyspozycji przez upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Brzostku,
2) czas do osiągnięcia gotowości od wydania dyspozycji do 1 godziny,
3) średni czas odśnieżania, posypywania dla samochodów: 1 godzina = 15km drogi,
4) średni czas odśnieżania, posypywania dla ciągników:
1 godzina = 5 km odśnieżania drogi - efektywna praca ciągnika o mocy nie mniejszej niż 60 KM napęd na 4 koła
1 godz. = 10km posypywanej drogi usuwanie gołoledzi - efektywna praca ciągnika o mocy nie mniejszej niż 60 KM napęd na 4 koła
1 godz. = 10km odśnieżanie wraz z usuwaniem gołoledzi - efektywna praca ciągnika o mocy nie mniejszej niż 60 KM napęd na 4 koła

5) Zlecone prace na drogach gminnych w V standardzie I kolejności utrzymania muszą być wykonane w ciągu 16 godzin, w czasie obfitych opadów śniegu i przy zawiejach
i zamieciach śnieżnych dopuszcza się wykonanie prac do 24 godzin.
6) Zlecone prace na drogach wewnętrznych w V standardzie II kolejności utrzymania muszą być wykonane w ciągu 32 godzin, w czasie obfitych opadów śniegu i przy zawiejach i zamieciach śnieżnych dopuszcza się wykonanie prac do 72 godzin.
7) po zakończeniu zleconej pracy podanie informacji o zrealizowaniu zlecenia do godz. 12:00 dnia następnego pod wskazane numery telefonów, wykonawca przedstawi również karty drogowe do podpisania.
8) w celu zapewnienia ciągłości świadczenia usługi wykonawca przez okres trwania umowy utrzymuje w całodobowej gotowości 2 szt. samochodów pługopiaskarek z napędem przednim oraz 5 szt. ciągnika z pługiem lub dmuchawą (moc nie mniejsza niż 60 KM, napęd na 4 koła) wraz z obsługą
- utrzymanie gotowości 2 szt. pługopiaskarki w ciągu 1 miesiąca wraz z obsługą (w okresie miesięcy : listopad, grudzień, styczeń, luty; Kwota ta ulega pomniejszeniu o kwotę usług brutto, którą Wykonawca osiągnął na usłudze wykonywanej sprzętem w miesiącu kalendarzowym) Maksymalna cena brutto miesięcznego utrzymania gotowości sprzętu wynosi 4000,00 zł (łącznie);
- utrzymanie gotowości 5 szt. ciągników w ciągu 1 miesiąca wraz z obsługą (w okresie miesięcy: listopad, grudzień, styczeń, luty; Kwota ta ulega pomniejszeniu o kwotę usług brutto, którą Wykonawca osiągnął na usłudze wykonywanej sprzętem w miesiącu kalendarzowym) Maksymalna cena brutto miesięcznego utrzymania gotowości sprzętu wynosi 5000,00 zł (łącznie);

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu do upływu terminy składania ofert zostały złożone dwie oferty: 1) TEAM PETER Piotr Berek, Zawadka Brzostecka 87, 39-230 Brzostek za cenę 355 409,00 zł oraz 2) PANELORAMA Karol Berek Zawadka Brzostecka 87 39-230 Brzostek za cenę 491375,00 zł.
Po przeprowadzeniu czynności badania i oceny ofert Zamawiający dokonał odrzucenia oferty najkorzystniejszej złożonej przez Wykonawcę TEAM PETER Piotr Berek, Zawadka Brzostecka 87, 39-230 Brzostek. W takiej sytuacji najkorzystniejszą ofertą została oferta złożona przez Wykonawcę PANELORAMA Karol Berek Zawadka Brzostecka 87 39-230 Brzostek, która swą wartością przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.