Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518872/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach oraz remont budynku nr 36 w Drogoszach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Barciany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510744013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 3
1.5.2.) Miejscowość: Barciany
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-410
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 753 10 03
1.5.8.) Numer faksu: (89) 753 13 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@barciany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.barciany.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9885611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach oraz remont budynku nr 36 w Drogoszach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af08094-fbd0-4da4-b4d2-5a354cabc830
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019037/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518872
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGKiI.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7334286,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ I – budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach.2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI I obejmuje budowę i modernizację infrastruktury społecznej w miejscowościach Barciany, Drogosze i Skierki w Gminie Barciany w systemie zaprojektuj i wybuduj w następującym zakresie:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę, tj.:
a) opracowanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz innych opracowań niezbędnych do uzyskania dokumentów formalno-prawnych koniecznych przy wydawaniu decyzji pozwolenia na budowę, łącznie zwanych dokumentacją projektową,
b) uzyskanie mapy do celów projektowych oraz wszelkich wymaganych przepisami prawa warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do wystąpienia przez wykonawcę w imieniu zamawiającego do właściwego organu o wydanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem w imieniu zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,
c) pełnienie nadzoru autorskiego przez autorów projektu budowlanego i projektów wykonawczych podczas wykonywania robót,
2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową obejmujących realizację niżej wymienionych zadań:
a) modernizację budynku byłej strażnicy straży granicznej w Barcianach na siedzibę organizacji pozarządowych,
b) modernizację budynku po byłej szkole podstawowej w Drogoszach na potrzeby świetlicy wiejskiej i siedziby ochotniczej straży pożarnej,
c) budowę świetlicy wiejskiej w Skierkach.
3. Szczegółowy opis CZĘŚCI I zamówienia znajduje się w programach funkcjonalno – użytkowych – załącznikach nr 6.1 – 8.3 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. Przedmiary robót stanowiące załączniki nr 10.1-10.3 do SWZ traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.
4. Wykonawca sporządzi dokumentację projektową zgodnie z wymogami:
1) ustawy 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.),
2) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679),
3) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),
4) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
5) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458).
5. Wykonawca przekazując zamawiającemu dokumentację projektową (utwór) przeniesie jednocześnie na niego bez dodatkowego wynagrodzenia majątkowe prawa autorskie do ww. utworu wynikające z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2509 z późn. zm.), przy czym wynagrodzenie za przeniesienie praw autorskich będzie ujęte w cenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 5445290,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ II – remont budynku nr 36 w Drogoszach.2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI II obejmuje remont budynku nr 36 w Drogoszach w Gminie Barciany w systemie zaprojektuj i wybuduj w następującym zakresie:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę, tj.:
a) opracowanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, programu prac konserwatorskich, inwentaryzacji budowlanej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz innych opracowań niezbędnych do uzyskania dokumentów formalno-prawnych koniecznych przy wydawaniu decyzji pozwolenia na budowę, łącznie zwanych dokumentacją projektową,
b) uzyskanie mapy do celów projektowych oraz wszelkich wymaganych przepisami prawa warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do wystąpienia przez wykonawcę w imieniu zamawiającego do właściwego organu o wydanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem w imieniu zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,
c) pełnienie nadzoru autorskiego przez autorów projektu budowlanego i projektów wykonawczych podczas wykonywania robót,
2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową obejmujących w szczególności:
a) remont dachu,
b) przemurowanie kominów ponad dachem,
c) wymianę instalacji odgromowej,
d) remont elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i zewnętrznej stolarki drzwiowej,
e) wykonanie ogrodzenia,
f) wykonanie utwardzeń w zakresie parkingu, dojść i dojazdu do budynku i wjazdu na posesję wraz ze skutecznym odprowadzeniem wód opadowych.
3. Szczegółowy opis CZĘŚCI II zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym – załączniku nr 9 do SWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10.4 do SWZ traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.
4. Wykonawca sporządzi dokumentację projektową zgodnie z wymogami:
1) ustawy 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.),
2) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679),
3) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),
4) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
5) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458).
5. Wykonawca przekazując zamawiającemu dokumentację projektową (utwór) przeniesie jednocześnie na niego bez dodatkowego wynagrodzenia majątkowe prawa autorskie do ww. utworu wynikające z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2509 z późn. zm.), przy czym wynagrodzenie za przeniesienie praw autorskich będzie ujęte w cenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1888995,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty na wykonanie CZĘŚCI I zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej CZĘŚCI zamówienia. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie CZĘŚCI I zamówienia kwotę w wysokości 2 352 000,00 złotych brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty opiewa na kwotę 7 438 205,79 złotych brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7438205,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7732111,79 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty na wykonanie CZĘŚCI II zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej CZĘŚCI zamówienia. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie CZĘŚCI II zamówienia kwotę w wysokości 510 200,00 złotych brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty opiewa na kwotę 1 769 200,00 złotych brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1769200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2073299,13 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- REMONT STACJI UZDATNIANIA WODY PITNEJ (SUWP) W OŚRODKU WYPOCZYNKOWYM "KOSZARKA" W PRZEBRNIE K/KRYNICY MORSKIEJ UL. DROGOWCÓW 1, ADMINISTROWANYM PRZEZ GDDKiA O. W GDAŃSKU
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi w zakresie ścieżki w Parku Pole Mokotowskie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.