Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00508026/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie systemu oddymiania z nawiewem mechanicznym dla głównej klatki schodowej w budynku Naczelnego Sądu Administracyjnego przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Naczelny Sąd Administracyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000849310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Piotra Boduena 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-011
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nsa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nsa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9830021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie systemu oddymiania z nawiewem mechanicznym dla głównej klatki schodowej w budynku Naczelnego Sądu Administracyjnego przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0f9bd4b-cb14-4c68-879e-33136523b42c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00253121/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie instalacji systemu oddymiania z nawiewem mechanicznym dla głównej klatki schodowej w budynku NSA w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAG.262.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej instalacji oddymiania klatki schodowej w budynku przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie przez osoby posiadające stosowne, wymagane prawem uprawnienia zawodowe;
2) uzyskanie opinii, sprawdzeń, uzgodnień wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienie projektu wykonawczego z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej;
3) wykonanie robót budowlanych bez uzyskania pozwolenia na budowę polegających na wykonaniu systemu oddymiania z nawiewem mechanicznym dla głównej klatki schodowej w budynku Naczelnego Sądu Administracyjnego przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie;
4) pełnienie przez projektanta, nadzoru autorskiego nad zgodnym wykonaniem przedmiotu Umowy z projektem wykonawczym przez cały okres realizacji przedmiotu umowy do odbioru końcowego;
5) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia zawodowe;
6) realizacja serwisu gwarancyjnego.
Wykorzystane przy realizacji przedmiotu zamówienia wyroby budowlane muszą posiadać wymagane obowiązującymi w Polsce przepisami prawa dopuszczenia do obrotu i stosowania oraz użyte materiały muszą być nowe, nieregenerowane i nienaprawiane.
Wykonawca prowadził będzie prace w czynnym budynku biurowym, który w części zewnętrznej (elewacja i dach) jest wpisany do ewidencji zabytków, całodobowo w dni robocze i dni wolne od pracy, z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu, zapyleniu lub w jakikolwiek inny sposób uciążliwe, będą prowadzone w dni robocze w godzinach od 16.00 do 07.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy.
2. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy (stanowiących załącznik nr 4 do SWZ).
Wymagana technologia i standard robót, zakres oraz zasady odbioru, zawarte zostały w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F&K Consulting Engineers Sp. z o.o. Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182134303
7.3.3) Ulica: Z. Romaszewskiego 6 lok. B3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-892
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F&K CONSULTING ENGINEERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
F&K CONSULTING ENGINEERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana instalacji zimnej i ciepłej wody w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Ul. Łukowska 5 w Warszawie .
- Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dot. infrastruktury serwerowej eksploatowanej przez Ministerstwo Sprawiedliwości.
- Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego bieżącego wdrażania Strategii adaptacji do zmian klimatu dla m.st. Warszawy do roku 2030 z perspektywą do roku 2050 MPA wraz z rekomendacjami dalszych działań.
- TITRATOR
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście V
- Modernizacja i rozbudowa ośrodka rehabilitacji krajowych ptaków chronionych "Ptasi Azyl" przy Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im Antoniny i Jana Żabińskich w systemie zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku ujeżdżalni koni - etap pierwszy
- Remont pomieszczeń w obiektach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Wlkp. na ul. Lipowej 12 i ul. Szkolnej 2.
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Prudnik
- Przebudowa drogi gminnej relacji Chojewo-Truski
- Wykonanie dokumentacji projektowych obejmujących remonty z termomodernizacją wielorodzinnych budynków mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław" Zamówienie podzielone na 6 części.
- Wyk. r. bud. w zakr. wym. win. wew. w bud. szpit. w Gr. Śl., bud. win. zew. w bud. przych. w Lw. Śl. w. z przeb. przył. CO i CWU o. rem. i przeb. bud. szpit. i przych. w Lw. Śl. d. P. C. Z. Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.