Og³oszenie z dnia 2024-11-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UGI PRZEWOZU UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £YSOMICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ysomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lysomice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UGI PRZEWOZU UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9adeda8b-65cd-4f3e-8fdd-f3031de1f133
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00576909
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00026440/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ugi przewozu uczniów niepe³nosprawnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej.
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- Pani± Elwirê Jarosz,
- Pana Marka Fiedlera.
3. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w jêzyku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt 16 ustawy Pzp) przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej, jakim jest platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings i pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej, komunikacjê z wykonawcami za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: przetargi@lysomice.pl , z zastrze¿eniem, ¿e ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i za³±czniki do oferty) wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej.
7. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje pisemnie przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej, jakim jest platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert, Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana pisemnie przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej, jakim jest platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
9. Zamawiaj±cy, zgodnie z rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl , tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
[...] Wiêcej informacji w rozdziale 17 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2), zwanego jako ,,RODO" udostêpniam klauzulê informacyjn±. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy £ysomice. Mo¿esz siê z nim kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: - listownie na adres siedziby: ul. Warszawska 8, 87-148 £ysomice, - telefonicznie 56 678 32 22. Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych zosta³ tak¿e powo³any inspektor ochrony danych, z którym mo¿esz siê kontaktowaæ wysy³aj±c e-mail na adres: inspektor@cbi24.pl .
1. Twoje dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit b) i c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, w celu realizacji obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego, jak równie¿ w celu zawarcia umowy miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, której przedmiotem jest us³uga, dostawa lub robota budowlana oraz jej realizacji (te¿ umowa o podwykonawstwo), a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
2) art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przeka¿esz administratorowi z w³asnej inicjatywy wiêcej danych ni¿ jest to konieczne dla za³atwienia Twojej sprawy (tzw. dzia³anie wyra¼nie potwierdzaj±ce).
2. Twoje dane osobowe mo¿emy ujawniaæ, przekazywaæ i udostêpniaæ wy³±cznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa s± nimi m.in. osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja zamówienia publicznego w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w³a¶ciciele platformy zakupowej, na której prowadzone bêdzie postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi bankowe, telekomunikacyjne oraz inne podmioty, gdy wyst±pi± z takim ¿±daniem oczywi¶cie w oparciu o stosown± podstawê prawn±. Pracownikom oraz wspó³pracownikom administratora.
3. Twoje dane osobowe mo¿emy tak¿e przekazywaæ podmiotom, które przetwarzaj± je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzaj±cym, s± nimi m.in. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne i inne jednak¿e przekazanie Twoich danych nast±piæ mo¿e tylko wtedy, gdy zapewni± one odpowiedni± ochronê Twoich praw.
4. Twoje dane osobowe przetwarzane bêd± do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym równie¿ przez okres przewidziany w przepisach dotycz±cych przechowywania i archiwizacji dokumentacji, i tak:
1) przez okres 5 lat dla dokumentacji zamówieñ publicznych. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy;
2) przez okres 10 lat dla umów cywilno-prawnych wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy;
3) w zakresie danych, gdzie wyrazi³e¶ zgodê na ich przetwarzanie, do czasu cofniêcie zgody, nie d³u¿ej jednak ni¿ do czasu wskazanego w pkt 1.
5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora masz prawo do:
1) dostêpu do tre¶ci danych na podstawie art. 15 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem dostêpu wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
[...] Wiêcej informacji w rozdziale 2 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: ¦WIADCZENIE US£UGI PRZEWOZU UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przewóz uczniów ¶rodkami transportu odbywa siê w dniach, w których uczêszczaj± uczniowie do szkó³, z wy³±czeniem dni ustalonych przez Zamawiaj±cego, w godzinach umo¿liwiaj±cych przybycie uczniów do szko³y, nie pó¼niej ni¿ 10 minut przed ustalon± godzin± rozpoczêcia zajêæ szkolnych i opuszczenie szko³y o ustalonej przez Zamawiaj±cego godzinie. Godziny przewozu bêd± przedstawione Przewo¼nikowi po ustaleniu planu zajêæ szkolnych przez dyrektorów szkó³, jednak nie pó¼niej ni¿ w dniu podpisania umowy na wykonanie zadania.
2) Przewidywana liczba wozokilometrów ³±cznie dla 2025 roku: 292 km dziennie x 110 dni nauki = 32 120 wkm. Przewidywana liczba uczniów objêtych dowozem – 29 osób.
3) Zakres us³ugi bêdzie obejmowa³:
a) odbiór dzieci z domu pod wskazanymi adresami - godziny odbioru ustala Przewo¼nik z rodzicami,
b) dowóz do placówek o¶wiatowych pod wskazany adres,
c) odbiór dzieci z placówek o¶wiatowych,
d) dowóz dzieci do domu pod wskazane adresy.
4) Ponadto Przewo¼nik:
a) ma obowi±zek zapewnienia opieki dzieciom w czasie transportu. Opiekunem powinna byæ osoba doros³a, niekarana, posiadaj±ca pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych oraz ukoñczone szkolenie, o którym mowa w art. 6 ust. 3a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) Opiekun zobowi±zany jest do zapewnienia pe³nego bezpieczeñstwa przewo¿onym dzieciom w trakcie przewozu, do czasu odbioru dziecka przez rodzica/opiekuna.
b) udzieli czynnej pomocy dzieciom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu z pojazdu;
c) dopilnuje, aby ka¿de dziecko by³o zapiête pasem bezpieczeñstwa w czasie transportu;
d) w razie awarii pojazdu ma obowi±zek zapewnienia transportu zastêpczego;
e) ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za dzia³anie opiekuna oraz za bezpieczeñstwo dzieci w trakcie wykonywania przedmiotowej umowy;
f) ponosi ca³kowit± odpowiedzialno¶æ za szkody wynik³e z ruchu pojazdów i przewozu osób niepe³nosprawnych, przy uwzglêdnieniu obowi±zuj±cych zasad wynikaj±cych z obowi±zkowego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej.
5) Wykonawca zamówienia przed podpisaniem umowy zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dowody rejestracyjne pojazdów wskazanych w wykazie z aktualnym ubezpieczeniem OC, oraz wa¿nym badaniu technicznym pojazdu (kserokopia / skan).
6) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 9.
2. Ponadto szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3. Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
G³ówny kod CPV:60100000-9:Us³ugi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV: 60112000-6: Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W przedmiotowym postêpowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy zastosuje nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
1- Cena (C) – WAGA 60 pkt
2- Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii (Z) – WAGA 40 pkt
2. Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych ofert, zgodnie z nastêpuj±cymi zasadami, przyjmuj±c ¿e 1% = 1 pkt:
1 – Kryterium „Cena” – (C)
Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie podanej przez Wykonawcê w ofercie ceny brutto wykonania zamówienia. Ocena punktowa w ramach kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:
C = Cmin / Cbad x 100pkt x 60 %
Gdzie:
C = liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium cena ca³kowita oferty
Cmin = najni¿sza cena ca³kowita spo¶ród badanych ofert,
Cbad = cena ca³kowita oferty badanej
2 – Kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii” - (Z)
Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie o¶wiadczenia wskazanego w formularzu oferty dotycz±cego wskazanego przez Wykonawcê czasu podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii(od zaistnienia awarii pojazdu ¶wiadcz±cego przewóz - w minutach), wg poni¿szego zestawienia:
Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii powy¿ej 60 minut 0 pkt
Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii od 31 minut do 60 minut w³±cznie 20 pkt
Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii do 30 minut 40 pkt
Wykonawca w powy¿szym kryterium mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt.
3. Za ofertê najkorzystniejsz± zamówienia zostanie uznana ta oferta, która spe³nia wszystkie wymagania niniejszej specyfikacji oraz otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wy¿ej kryteriach, zgodnie z poni¿szym wzorem:
P = C + Z
Gdzie:
P – ca³kowita liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
Z - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii”
4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
5. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
6. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa powy¿ej, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
7. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w razie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
– Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) posiada zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
– Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykona³ lub wykonuje us³ugi, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Wymagane jest wykonanie/wykonywanie jednej us³ugi w ramach jednego zamówienia (umowy) odpowiadaj±cej swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia tj. wykonanie us³ugi w ramach jednego kontraktu/umowy przewozu uczniów do szkó³ o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ brutto (sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na etapie realizacji zamówienia minimum trzema pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepe³nosprawnych:
- jeden (1) z co najmniej 17 miejscami siedz±cymi,
- dwa (2) z co najmniej 9 miejscami siedz±cymi,
Do przeliczenia na PLN warto¶ci wskazanej w dokumentach z³o¿onych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wyra¿onej w walutach innych ni¿ PLN, zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczêcia postêpowania.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wymaga w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, wykonawca z³o¿y zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych tj.
− uprawnienie do wykonywania krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 728 ze zm.). W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
− aktualny na dzieñ z³o¿enia wykaz us³ug. Wykonawca w wykazie ma obowi±zek wskazaæ wykaz us³ug potwierdzaj±cy spe³nienie warunku okre¶lonego w rozdziale 14 SWZ. Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
− wykaz pojazdów dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca w wykazie ma obowi±zek wskazaæ wykaz pojazdów potwierdzaj±cych spe³nienie warunku okre¶lonego w rozdziale 14 SWZ. – wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego:
35 9511 0000 2002 0032 0267 0003
Nicolaus Bank Spó³dzielczy w Toruniu o/£ysomice z dopiskiem dla:
„WADIUM - ZP.271.17.2024”
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
8. Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu dokumentu sporz±dzonego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, uznane jest przez Zamawiaj±cego za orygina³;
9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz porêczenia z³o¿one jako zabezpieczenie wadium musz± posiadaæ okres wa¿no¶ci nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postêpowania) oraz umo¿liwiaæ Zamawiaj±cemu otrzymanie okre¶lonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie.
10. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wy¿ej spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postêpowania (art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp).
11. Zamawiaj±cy zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.Uwaga: Spó³ka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunku wiedzy i do¶wiadczenia musi wykazaæ jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (np. jeden z cz³onków konsorcjum).
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do których realizacji te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 6 Projektu umowy - za³±cznik nr 5 do SWZ.1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, tzw. klauzula waloryzacyjna, o której mowa w § 7 umowy,
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej,
3) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
4) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
5) wszelkie zmiany, które bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa,
2. Nie stanowi zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp:
1) zmiana danych teleadresowych,
2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy;
3. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jaki Zamawiaj±cy.
4. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê. Wszelkie zmiany umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
5. £±czna warto¶æ zmian wynagrodzenia wynikaj±ca ze zmian umowy, o których mowa w §6 i §7 nie mo¿e przekroczyæ 15% warto¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust.3.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-14 12:45
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi dokumentami za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-12
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryteria oceny ofert, które Zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ ograniczenia liczby wykonawców których zaprosi do negocjacji stosuj±c kryteria oceny ofert opisane w Rozdziale 24 SWZ. Maksymalna liczba wykonawców, których Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji ofert: wynosi 3 (trzy) z zastrze¿eniem ust. 7 - rozdzia³ 29 SWZ.SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia w okresie 6 miesiêcy, od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku.2. Przewozy bêd± siê odbywa³y w dni nauki szkolnej.
3. Na podstawie art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 w/w ustawy. Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWO¯ENIE UCZNIÓW DO SZKÓ£ Z TERENU GMINY KRZYNOW£OGA MA£A W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie us³ugi w zakresie dowozu dzieci do placówek o¶wiatowych Gminy Sk±pe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Æmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH WRAZ Z OPIEK¡ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIA£EM NA CZʦCI
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ¯O£YNIA
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkó³ i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesiêcznych w 2025 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.