Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00544776/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych: podstawowych, specjalistycznych dla osób z zab. psych. oraz specj. dla dzieci z zaburz. psych., w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów GOPS w Skarszewach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SKARSZEWACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192007817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 9
1.5.2.) Miejscowość: Skarszewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-250
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585882436
1.5.8.) Numer faksu: 585882436
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@skarszewy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsskarszewy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89cf54cd-9817-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych: podstawowych, specjalistycznych dla osób z zab. psych. oraz specj. dla dzieci z zaburz. psych., w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów GOPS w Skarszewach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89cf54cd-9817-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025750/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług opiekuńczych: podstawowych, specjalistycznych dla osób z zab. psych. oraz specj. dla dzieci z zaburz. psych., w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów GOPS w Skarszewach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544776
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.PS.261.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarszewach na terenie miasta i gminy Skarszewy w okresie od 1 stycznia 2024 do 31 grudnia 2024 roku.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, o których mowa w art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej dla klientów GOPS na terenie miasta i Gminy Skarszewy w ilości 11.910 godzin, w okresie od 1 stycznia 2024 roku do dnia 31 grudnia 2024 roku.
3. Usługi, o których mowa w ust. 1 Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego, będzie świadczył w dni robocze, dni ustawowo wolne od pracy (sobota, niedziela i święta) 7 dni w tygodniu.
4. Czas wykonywania usług: 1 godzina usługi równa się 1 godzinie zegarowej tj. 60 minut.
Pod pojęciem ilości godzin świadczonych usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych tzn. bez czasu potrzebnego na dojście lub dojazd.
5. Liczba godzin 11.910 podana w pkt. 2 jest liczbą szacunkową, wymiar świadczonych usług wynosi szacunkowo 992,5 godzin miesięcznie dla około 32 osób.
Liczba godzin może ulec zmianie, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczonych godzin usług opiekuńczych w zależności od rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny brutto 1 godziny usług opiekuńczych podanej w ofercie. Zmiany ilościowe godzin, jak i zmniejszenie wartości umowy nie wymagają aneksu do umowy. W ramach ceny ofertowej Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania w całości zamawianych ilości godzin. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość faktycznie świadczonych godzin usług i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń co do realizacji pozostałej, niezleconej przez Zamawiającego części.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług opiekuńczych dla osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych, opieki higienicznej, zleconej przez lekarza pielęgnacji oraz zapewnić kontaktów z otoczeniem a także dla osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina takiej pomocy nie może zapewnić.
7. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na świadczenie usług opiekuńczych, będzie zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia ze szczególną starannością, zapewniając racjonalne wykorzystanie środków technicznych i pracowników oraz dbałość o mienie klientów. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby niekaralne, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy zgodnie z niniejszym przedmiotem zamówienia, ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 901 ze zm.). Ponadto usługi Wykonawca powinien świadczyć zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną i obowiązującymi normami europejskimi zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca musi wykazać odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje do świadczenia usług opiekuńczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.5.) Wartość części: 398985,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osóbz zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania, klientów GOPS na terenie miasta
i gminy Skarszewy w ilości szacunkowej 3.806 godzin, w okresie od 1 stycznia 2024 roku do dnia 31 grudnia 2024 roku.
2. Usługi, o których mowa w ust. 1 Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego, będzie świadczył w dni robocze, dni ustawowo wolne od pracy (sobota, niedziela i święta) 7 dni w tygodniu.
3. Liczba godzin 3.806 podana w pkt 1 jest liczbą szacunkową, wymiar świadczonych usług wynosi szacunkowo 317 godzin miesięcznie dla średnio 5 osób w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. Liczba godzin może ulec zmianie, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczonych godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w zależności od rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny brutto 1 godziny specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi podanej w ofercie. Zmiany ilościowe godzin, jak i zmniejszenie wartości umowy nie wymagają aneksu do umowy. W ramach ceny ofertowej Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania w całości zamawianych ilości godzin. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość faktycznie świadczonych godzin usług i nie będzie zgłaszał roszczeń co do realizacji pozostałej, niezleconej przez Zamawiającego części.
4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t. j. z 2023 r. poz. 901 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. (Dz. U. z 2006 r., Nr 134 poz.943, ost. zmiana: Dz.U. Nr 64, poz. 593 ze zm.) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych a także zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną i obowiązującymi normami europejskimi zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca musi wykazać odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych, opieki higienicznej, zleconej przez lekarza pielęgnacji oraz zapewnić kontaktów z otoczeniem a także dla osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina takiej pomocy nie może zapewnić.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 156046,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci z spektrum autyzmu, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarszewach na terenie miasta i gminy Skarszewy w ilości 701 godzin, w okresie od 1 stycznia 2024 roku do dnia 31 grudnia 2024 roku.2. Usługi, o których mowa w ust. 1 Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego, będzie świadczył w dni robocze.
Wykonawca będzie wykonywał usługi na terenie miasta i gminy Skarszewy, w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług albo innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3. Liczba godzin 701 podana w pkt. 1 jest liczbą szacunkową, wymiar świadczonych usług wynosi szacunkowo 58 godzin miesięcznie dla średnio 5 osób. Liczba godzin świadczonych usług może ulec zmianie, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczonych godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu w zależności od rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny brutto 1 godziny specjalistycznych usług podanej w ofercie. Zmiany ilościowe godzin, jak i zmniejszenie wartości umowy nie wymagają aneksu do umowy. W ramach ceny ofertowej Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania w całości zamawianych ilości godzin. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość faktycznie świadczonych godzin usług i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń co do realizacji pozostałej, niezleconej przez Zamawiającego części.
4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy zgodnie z art.50 ustawy
z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 901 ze zm.), art. 8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2123 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. (Dz. U. z 2006 r., Nr 134 poz. 943, ost. zmiana: Dz.U. Nr 64, poz. 593 ze zm.) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych a także zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną i obowiązującymi normami europejskimi zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca musi wykazać odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 91130,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Medis24 Łukasz Zasim
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Medis24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231629629
7.3.3) Ulica: Starobojarska 12/12
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-073
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398985,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Medis24 Łukasz Zasim
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Medis24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231629629
7.3.3) Ulica: Starobojarska 12/12
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-073
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156046,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum diagnostyczno-terapeutyczne Karolina Brzeska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221095529
7.3.3) Ulica: Witosa 7
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DIAGNOSTYCZNO-TERAPEUTYCZNE KAROLINA BRZESKA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DIAGNOSTYCZNO-TERAPEUTYCZNE KAROLINA BRZESKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI SKARSZEWY
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole podstawowej w Godziszewie
- Roboty budowlane związane z remontem istniejącego budynku szkoły w Bączku na potrzeby rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami
więcej: przetargi SKARSZEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne dotyczące prowadzenia zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" w roku 2025
- Usługi opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Lisewo
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- Świadczenie usług przez psychologa na rzecz uczestników/uczestniczek projektu
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - dzieci i młodzież - w miejscu zamieszkania klientów Zamawiającego w zakresie psychologii w roku 2025
- Realizacja usług rehabilitanta i dietetyka w ramach projektu Pomocna Dłoń dla powiatu lwóweckiego - usługi opiekuńcze dla osób wymagających wsparcia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.