eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niechlów"MODERNIZACJA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W M. WIOSKA"



Og³oszenie z dnia 2023-12-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W M. WIOSKA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA NIECHLÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050630

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: G³ogowska 31

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niechlów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-215

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@niechlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niechlow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„MODERNIZACJA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W M. WIOSKA”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7df7bb21-9a81-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00576994

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00018150/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Wioska

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://niechlow.ezamawiajacy.pl/pn/niechlow/demand/141144/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje ogólne:
1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji
elektronicznej.
2. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link:
https://niechlow.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem
https://niechlow.ezamawiajacy.pl/pn/niechlow/demand/141144/notice/public/details
4. Z³o¿enie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem
https://niechlow.ezamawiajacy.pl/pn/niechlow/demand/141144/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotycz±ce systemu
dostêpnego pod adresem https://niechlow.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
Z£O¯ENIE OFERTY - ZASADY OBOWI¡ZUJ¡CE PODCZAS PRZYGOTOWYWANIA OFERT
Zamawiaj±cy rekomenduje, aby Wykonawca, przed przyst±pieniem do sk³adania ofert w systemie, zapozna³ siê z Instrukcj±
korzystania z systemu, która dostêpna jest w sekcji „regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz zasadami rejestracji w
systemie, o których mowa w regulaminie dostêpnym pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin.
Ofertê sk³ada siê w postaci elektronicznej w systemie pod adresem https://niechlow.ezamawiajacy.pl/pn/niechlow/demand/141144/notice/public/details w terminie wskazanym w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://niechlow.ezamawiajacy.pl/pn/niechlow/demand/141144/notice/public/details

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Niechlów reprezentowany przez Wójta Gminy Niechlów, ul.
G³ogowska 33, 56-215 Niechlów
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail:
iodo@amt24.biz ; tel.: 76 300 01 40
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania i udzieleniu zamówienia, prowadzeniu
dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obron± przed roszczeniami.
4. Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:
a) Ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
b) Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
c) Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
d) art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
e) Art. 6 pkt.1 lit.b RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do
podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upowa¿nione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy
obowi±zuj±cych przepisów prawa. W szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania.
Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyj±tkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO
(szczególna kategoria danych),
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania, po tym czasie bêd±
przetwarzane przez okres wymagany przez odrêbne przepisy obowi±zuj±cego prawa.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
a) Prawo ¿±dania dostêpu do danych(w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu).
b) Prawo ¿±dania sprostowania danych (wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników).
c) Prawo usuniêcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane lub w inny
sposób przetwarzane.
d) Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania (wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego).
8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W Polsce jest nim Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu.
10. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstw trzecich (tj. pañstw spoza Europejskiego
Obszaru Gospodarczego obejmuj±cego Uniê Europejsk±, Norwegiê, Liechtenstein i Islandiê) lub do organizacji miêdzynarodowych.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanych z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
12. Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania (wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRIO¦.271.27.2023.AM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: budowa sanitariatów, zbiornika bezodp³ywowego i przy³±czy kanalizacyjnych w ¶wietlicy wiejskiej w m. Wioska – etap II i etap III”
2. Zadanie bêdzie polega³o w szczególno¶ci na robotach ogólnobudowlanych, robotach elektrycznych i instalacyjnych tj. wykonanie:
1) Etap II – wykonanie zbiornika bezodp³ywowego z przy³±czem do czê¶ci gospodarczo – kuchennej.
2) Etap III – wykonanie sanitariatów wewn±trz pomieszczenia ¶wietlicy z instalacj± wod – kan i instalacj± elektryczn±:
a) wykonanie wentylacji w pomieszczeniu gospodarczym,
b) udro¿nienie istniej±cej wentylacji w ¶wietlicy i pod³±czenie jej na nowo z wywiewkami dachowymi,
c) instalacja kurtyny powietrznej
3. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiaj±cego stanowi±ce opis przedmiotu zamówienia, zosta³y zawarte w:
1) projekcie umowy (Za³±cznik nr 5 do SWZ),
2) projekcie budowlanym - (Za³±cznik nr 2 do SWZ)
3) przedmiarze robót – bran¿a budowlana, instalacje sanitarne - (Za³±cznik nr 2A do SWZ)
4) przedmiarze robót – bran¿a elektryczna - (Za³±cznik nr 2B do SWZ)
5) przedmiarze robót – bran¿a instalacyjna - (Za³±cznik nr 2C do SWZ)
6) rysunkach technicznych - (Za³±cznik nr 2D do SWZ)
4. Oferta dostarczona przez Wykonawcê powinna obejmowaæ ca³o¶æ dostaw i us³ug koniecznych do przeprowadzenia przedsiêwziêcia, aż do momentu przekazania Zamawiaj±cemu. W przypadku korzystania z przy³±czy energetycznego i wodoci±gowego udostêpnionego przez Zamawiaj±cego Wykonawca powinien uwzglêdniæ koszty zużycia energii elektrycznej oraz wody zu¿ytej na potrzeby wykonania robót budowlanych jako koszt w³asny (rozliczenie odbywaæ siê bêdzie na podstawie odczytów z zainstalowanych na koszt Wykonawcy podliczników). Wykonawca, w swoim zakresie, ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zosta³y wyszczególnione, lecz s± ważne b±d¼ niezbêdne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego dzia³ania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak równie¿ dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego dzia³ania.
5. Wbudowane materia³y musz± byæ fabrycznie nowe, posiadaæ atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikuj±ce, posiadaj±ce akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji, a w przypadkach niewymagalnych, Wykonawca jest zobowi±zany do wystawienia deklaracji zgodno¶ci z Polskimi Normami.
6. Okres gwarancji jest kryterium oceny i bêdzie wynika³ ze z³o¿onej oferty, przy czym Zamawiaj±cy wymaga udzielenia minimum 36 miesiêcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
7. Zamawiaj±cy wymaga, aby rozwi±zania techniczne, zastosowane urz±dzenia i wyposa¿enie by³y wysokiej jako¶ci zapewniaj±cej d³ug± i pewn± eksploatacjê, a wszystkie urz±dzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegó³owo w normach lub przepisach by³y wykonane zgodnie ze sztuk± budowlan± i do¶wiadczeniem wykonawcy, w tym: wszystkie, zaproponowane urz±dzenia winny pochodziæ od producentów, którzy zapewniaj± sprawne przeprowadzenie napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie czê¶ci zamiennych;
8. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ roboty budowlane i instalacje w oparciu o dokumentacjê projektow±, oraz zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, normami oraz uwarunkowaniami wynikaj±cymi z niniejszego zamówienia.
9. Materia³y i urz±dzenia, przeznaczone do realizacji zamówienia, powinny odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym w ustawie – Prawo budowlane.
10. Nie dopuszcza siê stosowania urz±dzeñ prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji.
11. Przy doborze urz±dzeñ nale¿y d±¿yæ do ujednolicenia producentów i typów.
12. Elementy konstrukcji urz±dzeñ winny byæ wykonane z materia³ów odpornych na dzia³anie korozyjne ¶rodowiska, w którym bêd± zainstalowane.
13. Prace budowlane i technologia powinny byæ wykonane w standardzie nie ni¿szym ni¿ okre¶lony w dokumentacji projektowej.
14. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie równie¿:
1) Opracowanie dokumentacji powykonawczej,
2) Powykonawczej Inwenteryzacji geodezyjnej,
3) Przeprowadzenie wymaganych prób i badañ,
4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie obiektu budowlanego (je¿eli bêd± wymagane przepisami ustawy)
15. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy w³asne, itp.– stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotycz±cy przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze wzglêdu na specyfikacjê przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materia³ów, urz±dzeñ, lub ich pochodzenie, dopuszcza siê stosowanie materia³ów, urz±dzeñ równowa¿nych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materia³y, urz±dzenia u¿yte w przekazanej przez Zamawiaj±cego dokumentacji lub ich pochodzenie, s³u¿± wy³±cznie okre¶leniu standardu i mog± byæ zast±pione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, u¿ytkowych, jako¶ciowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzglêdnieniu prawid³owej wspó³pracy z pozosta³ymi materia³ami, urz±dzeniami. U¿yte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazuj± lub mog³yby kojarzyæ siê z producentem lub firm±, nie maj± na celu preferowanie rozwi±zañ danego producenta lecz wskazanie na rozwi±zanie, które powinno posiadaæ cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiaj±cy w przypadku ofert zawieraj±cych rozwi±zania równowa¿ne bêdzie je weryfikowaæ pod wzglêdem spe³niania wymogów poszczególnych pozycji wymagañ technicznych zawartych w za³±cznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowi±zany jest udowodniæ w ofercie równowa¿no¶æ oferowanych urz±dzeñ lub systemów. Ciê¿ar udowodnienia równowa¿no¶ci jest obowi±zkiem Wykonawcy. Zamawiaj±cy nie uzna rozwi±zañ równowa¿nych, je¶li bêd± o gorszych ni¿ wskazane w za³±cznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jako¶ciowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
16. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510) obejmuj± nastêpuj±ce rodzaje czynno¶ci: prace fizyczne oraz operatorów sprzêtu specjalistycznego i urz±dzeñ technicznych niezbêdnych do wykonania zamówienia.
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zosta³y okre¶lone w Projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
17. Zamawiaj±cy przyj±³ rycza³towy sposób rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. Kosztorys ofertowy z³o¿ony wraz z ofert± bêdzie traktowany jako dokument pomocniczy umo¿liwiaj±cy rozliczenie poszczególnych etapów zadania.
18. W przypadku przywo³ania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne, a odniesieniu takiemu towarzysz± wyrazy „równowa¿ne”.
19. Zamawiaj±cy ka¿dorazowo odnosz±c siê do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i/lub ust. 3 ustawy, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne, pod warunkiem, ¿e Wykonawca udowodni, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza w tym przypadku rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem spe³nienia tego samego poziomu jako¶ciowego, technologicznego i wydajno¶ciowego (lub lepszego) od wskazanego w dokumentach przetargowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i spo³ecznej, krematoriów oraz obiektów u¿yteczno¶ci publicznej

45410000-4 - Tynkowanie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty stanowi±:
Cena – 60%
Gwarancja Jako¶ci – 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja Jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. Warunki udzia³u dot.:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
Warunek zostanie spe³niony poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u – za³±cznik nr 3 do SWZ
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
Warunek zostanie spe³niony poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u – za³±cznik nr 3 do SWZ
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej je¿eli: wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ kwota oferty - na jedno i wszystkie zdarzenia przez ca³y okres realizacji zadania,
Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci brutto minimum 200.000,00 z³ i polegaj±c± na budowie lub przebudowie budynku w technologii murowanej wraz z instalacjami elektrycznymi.
(zdolno¶æ techniczna) (za³±cznik nr 8 do SWZ – wykaz robót budowlanych)
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli przed³o¿y wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego zawieraj±cy dane osób, w szczególno¶ci odpowiedzialne za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz ze wskazaniem kierownika budowy. Niniejsze osoby winne posiadaæ:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz posiadaj±cego za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, oraz posiadaj±cego za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.
(zdolno¶æ zawodowa - za³±cznik nr 8A do SWZ – wykaz osób)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego (za³±cznik nr 11 do SWZ), o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 ustawy PZP
b) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. poz. 835 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 6. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 4 , wymagane od Wykonawcy (SK£ADANE NA WEZWANIE) obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych - (zdolno¶æ techniczna - za³±cznik nr 7 do SWZ) co najmniej jedn± robotê budowlan±, które polega³y na budowie lub przebudowie budynku w technologii murowanej wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi o warto¶ci minimum 200 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy 00/100 z³ brutto), w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zosta³y wykonane, lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, lub s± wykonywane nale¿ycie w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych. Dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego roboty zosta³y wykonane a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a które maj± potwierdziæ czy roboty te zosta³y wykonane lub s± wykonywane w sposób nale¿yty, lub o¶wiadczenie wykonawcy - je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów. Referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie, w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych – powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
2) Wykaz osób - (zdolno¶æ zawodowa - za³±cznik nr 8A do SWZ) skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego zawieraj±cy dane osób, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) Polisa OC potwierdzaj±ca, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotê nie mniejsz± ni¿ kwota oferty - na jedno i wszystkie zdarzenia przez ca³y okres realizacji zadania,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ustala siê wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych form:
1) Pieni±dzu przelewem z konta na konto na rachunek bankowy Zamawiaj±cego 33 8669 0001 0070 9899 2000 0006 Bank Spó³dzielczy we Wschowie,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
5) Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym
4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydowaæ bêdzie data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. Zaleca siê do³±czenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. Czynno¶æ ta skróci czas badania ofert. W formularzu ofertowym nale¿y podaæ równie¿ numer konta, na które Zamawiaj±cy winien dokonaæ zwrotu wadium.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy z dopiskiem: RRIO¦.271.27.2023.AM oraz nazw± postêpowania: „MODERNIZACJA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W M. WIOSKA”
6. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach, powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta tj. wadium nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu.
7. Wadium w formie porêczenia lub gwarancji powinno zawieraæ stwierdzenie, ¿e jest ono nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty wadium. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±.
8. W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji, dokument musi byæ podpisany przez upowa¿nionego przedstawiciela gwaranta. Do dokumentu gwarancji wadialnej lub porêczenia wadialnego podpisanego przez osobê nieuprawnion± do reprezentacji gwaranta, powinno zostaæ za³±czone upowa¿nienie (na podstawie pe³nomocnictwa) dla osoby podpisuj±cej gwarancjê wadialn±/ porêczenie wadialne w imieniu gwaranta, udzielone przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
10. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
11. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp.
12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (w tym spó³ki cywilne, konsorcja).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobligowani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
3. Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem wykonawców.
5. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.
7. Oferta musi byæ podpisana w sposób, który prawnie zobowi±zuje wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
8. Zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do umowy mo¿e nastêpowaæ wy³±cznie w granicach okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych oraz na zasadach okre¶lonych poni¿ej.
2. Warunki zmiany:
1) istotne b³êdy pisarskie w tre¶ci umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysoko¶ci wynagrodzenia kwotowo lub s³ownie);
2) zmiana sposobu/zasad dokonywania rozliczeñ i p³atno¶ci, zmiana p³atnika;
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy o okres zaistnia³ego opó¼nienia, na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego w przypadkach:
a) wyst±pienia robót dodatkowych maj±cych wp³yw na zmianê terminu - mo¿liwa jest zmiana terminu wykonania o czas niezbêdny do wykonania tych robót,
b) gdy ze wzglêdów organizacyjnych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego nie by³o mo¿liwo¶ci przyst±pienia do wykonania lub kontynuowania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiaj±cego
c) gdy ze wzglêdu na warunki atmosferyczne nie jest mo¿liwe prowadzenie robót w terminie przewidzianym przez Zamawiaj±cego,
d) okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd±cych nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
e) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
f) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
4) zmiany w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w sytuacji:
a) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 1 Prawo budowlane,
5) zmiana wynagrodzenia w przypadku wy³±czenia czê¶ci robót objêtych umow± na wniosek Zamawiaj±cego, wynagrodzenie podlega proporcjonalnemu obni¿eniu, stosownie do zakresu niewykonanej czê¶ci, zgodnie z zatwierdzonymi przez Nadzór Inwestorski kartami Obmiaru. Maksymalna warto¶æ wy³±czonych na wniosek Zamawiaj±cego czê¶ci robót nie mo¿e przekroczyæ 10% ³±cznego wynagrodzenia rycza³towego brutto, o którym mowa w § 5 ust. 2;
6) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy lub zakresu realizowania przez niego robót na pisemny wniosek Wykonawcy;
7) zmiana terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) z przyczyn niezale¿nych od ¿adnej ze Stron lub z powodu okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego, bez konieczno¶ci zmiany wynagrodzenia,
8) zmiana postanowieñ umowy jest konieczna do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci z uwagi na okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci i których nie móg³ przewidzieæ, nawet przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci.
3. W przypadku stwierdzenia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, Strony ustal± ich zakres i warto¶æ w protokole konieczno¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://niechlow.ezamawiajacy.pl/pn/niechlow/demand/141144/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-15 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.