Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00510767/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00518730/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Publiczny Transport Zbiorowy organizowany przez Gminę Łubianka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 8
1.5.2.) Miejscowość: Łubianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-152
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 82 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubianka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Publiczny Transport Zbiorowy organizowany przez Gminę Łubianka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-031393cf-89e3-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042192/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zbiorowy Transport Publiczny organizowany przez Gminę Łubianka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przewozu w zakresie publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę Łubianka, w ramach którego odbywa się również dowóz uczniów do szkół, znajdujących się na terenie Gminy Łubianka w terminie od 2 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
2. Przewozy odbywać się będą w dni nauki szkolnej w formie sprzedaży biletów miesięcznych oraz ew. sprzedaży biletów jednorazowych dla pasażerów nie będących uczniami szkół, na liniach komunikacyjnych i w godzinach wskazanych w Rozdziale 5 ust. 2 SWZ.
3. Wszystkie przystanki, na których jest zobowiązany zatrzymywać się Wykonawca zostały wymienione w Załączniku nr 11 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości kursów w trakcie obowiązywania umowy maksymalnie o 50 km względem całości tras miesięcznie.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania korekt przebiegu tras, w tym ich skracania i wydłużania, zmiany lokalizacji przystanków oraz doraźnej zmiany rozkładów jazdy autobusów po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą z co najmniej 3 - dniowym wyprzedzeniem.
6. Usługi przewozowe wykonawca będzie świadczył minimum 4 autobusami przystosowanymi do przewozu osób: co najmniej jeden autobus posiadający co najmniej 60 miejsc siedzących, dwa autobusy posiadające po co najmniej 50 miejsc siedzących oraz jeden autobus posiadający co najmniej 40 miejsc siedzących . Pojazdy musza być sprawne technicznie i wolne od uciążliwych dla pasażera usterek. Każdy pojazd musi posiadać urządzenie do zakupu biletów w ramach zbiorowego transportu publicznego. Cena za bilet jednorazowy niezależnie od ilości przejechanych przystanków wynosi 1 zł. Przychód z biletów otrzymuje Wykonawca. Z Publicznego Transportu Zbiorowego może korzystać każdy pasażer, o ile zakupi bilet u kierowcy, a w autobusie są dostępne miejsca.
7. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania i utrzymywania w czasie trwania Umowy wszelkich wymaganych prawem licencji, zezwoleń oraz zgód, niezbędnych do prawidłowej realizacji usług.
8. W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia autobusów zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa, ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan techniczny pojazdów, stan kierowców, ewentualne mandaty karne. Zobowiązuje się również do ponoszenia odpowiedzialności za bezpieczeństwo podróżnych i szkody powstałe z jego winy.
9. Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczania rozkładów jazdy na przystankach oraz stałej ich aktualizacji.
10. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wymogów regulaminu dowożenia i odwożenia uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Łubianka stanowiącego Załącznik nr 12 do SWZ.
11. Wykonawca zobowiązuje, że kierowca autobusu będzie posiadał wymagane uprawnienia do kierowania pojazdem, przestrzegał przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ppoż i czasu pracy kierowców, dbał o czystość i stan techniczny pojazdów.
12. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekuna w każdym autobusie. Opiekun musi ukończyć szkolenie dla kierujących ruchem drogowym.
13. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
14. W trakcie realizacji niniejszej umowy w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca lub podwykonawca przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Za niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w umowie stanowiącej załącznik do SWZ. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
15. Podstawą obliczenia wartości zamówienia będzie cena jednostkowa biletu miesięcznego pomnożona przez ilość miesięcy świadczenia usług oraz liczbę przewożonych uczniów.
16. Przewozy będą się odbywały w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem wakacji letnich, a przewidziana liczba uczniów, dla których zostaną zakupione bilety przez zamawiającego wynosi 492 na dzień 1 stycznia 2024 r. i będzie dostosowywana do zmian ilości uczniów korzystających z tego transportu. Jednocześnie Zamawiający określa minimalną liczbę zakupowanych biletów na 467 sztuk, natomiast maksymalnie liczbą 517 sztuk miesięcznie.
17. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać warunki umowy, która stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337466,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463664,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337466,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTO Lipnicki Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411512573
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 43
7.3.4) Miejscowość: Morąg
7.3.5) Kod pocztowy: 14-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PTO LIPNICKI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PTO LIPNICKI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337466,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŻOŁYNIA
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.