Og³oszenie z dnia 2024-11-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00634351/01 - Wynik z dnia 2024-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyñska 121
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.csp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
szkolenie policji
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
szkolenie policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1eb92168-b0f9-4dbd-88a8-57aa4b1b591c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00577073
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00223014/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Us³ugi pralnicze
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/csp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/csp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane na stronie operatora w Regulaminie Internetowej platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o., zwany dalej Regulaminem. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).
2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z Platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu.
3. Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu, za po¶rednictwem Formularzu sk³adania oferty dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/csp w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
4. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedzia³ania https://platformazakupowa.pl/csp Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1, Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018 r., str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021 r., str. 35), zwanego dalej „RODO” oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), zwan± dalej „ustaw± Pzp”, informujemy, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Komendant Centrum Szkolenia Policji w Legionowie z siedzib± w Legionowie przy ul. Zegrzyñskiej 121, 05-119 Legionowo;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych CSP – e-mail: iod@csp.edu.pl;
3) dane osobowe bêd± przetwarzane w celu wykonania niniejszej umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz w celu dochodzenia ewentualnych roszczeñ na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
4) dane osobowe mog± byæ przekazywane innym podmiotom w szczególno¶ci: firmom wspieraj±cych CSP w obs³udze systemów teleinformatycznych, firmom kurierskim i operatorom pocztowym, na podstawie zawartych umów oraz podmiotom upowa¿nionych do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
5) dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres trwania niniejszej umowy, a po jej wyga¶niêciu przez okres wskazany w przepisach prawa skarbowego, podatkowego oraz dotycz±cych zasobów archiwalnych i archiwów, dane osobowe przetwarzane w celu dochodzenia ewentualnych roszczeñ przetwarzane bêd± do czasu wyga¶niêcia roszczeñ okre¶lonych w przepisach prawa;
6) w zakresie jakim przes³ank± przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przys³uguje Pañstwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
7) osoba, do której dane nale¿± posiada prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, przenoszenia, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania;
8) osoba, do której dane nale¿± ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa); 9) podanie danych osobowych zawartych w umowie jest niezbêdne do jej realizacji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 60/24/ZT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 228140,16 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcy.
5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SWZ.
6. W nawi±zaniu do art. 455 ust. 1 ustawy strony maj± prawo do zmiany tre¶ci umowy:
1) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo skrócenia okresu realizacji umowy do 90 dni przed up³yniêciem terminu okre¶lonego w umowie, w ramach okre¶lonych na ten cel ¶rodków finansowych i zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy;
2) Zamawiaj±cy, w zwi±zku ze specyfik± funkcjonowania jednostki i mo¿liwo¶ci± zmniejszenia siê liczby s³uchaczy i pracowników, zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezrealizowania ca³o¶ci zamówienia. Z tytu³u niezrealizowania tej czê¶ci zamówienia Wykonawcy nie przys³uguj± roszczenia finansowe i prawne. Minimalne wynagrodzenie dla Wykonawcy w takim przypadku wyniesie 50 000,00 z³otych brutto. Minimalne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone proporcjonalnie po zastosowaniu aukcji elektronicznej.
7. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiaj±cy mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki publiczne, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
8. Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e ca³kowita warto¶æ zamówienia nie mo¿e przekroczyæ posiadanych na ten cel ¶rodków finansowych.
9. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do wrze¶nia 2025 r. lub do wyczerpania kwoty, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia.
10. Miejsce wykonania zamówienia: Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyñska 121, 05-119 Legionowo.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej; Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej. W tym przypadku Wykonawcy musz± posiadaæ i do³±czyæ do oferty aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Wykonawca przed³o¿y dokument potwierdzaj±cy, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, obejmuj±ce swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku ¶mierci, uszkodzenia cia³a, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia w³asnego lub osób trzecich, a tak¿e szkody spowodowane b³êdami (szkoda rzeczowa), powsta³e w zwi±zku z wykonywaniem us³ugi na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych);
3) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
a) Wykonawca musi posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, a tak¿e dysponowaæ zapleczem osobowym i technicznym zapewniaj±cym p³ynn± realizacjê niniejszego zamówienia w tym ¶rodków transportu dopuszczonych do ruchu, posiadaj±cych wymagane prawem atesty oraz wa¿ne ubezpieczenie OC dla pojazdów, którymi bêdzie ¶wiadczona us³uga a w szczególno¶ci dysponowaæ, co najmniej jednym ¶rodkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotów objêtych niniejszym zamówieniem – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 (jedn±) us³ugê odpowiadaj±c± swym rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100) brutto ka¿da, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±:
1. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, stanowi±ce potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, tymczasowo zastêpuj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. wype³nione i podpisane przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (spó³ka cywilna, konsorcjum) pe³nomocnictwo dla Wykonawcy wiod±cego (lidera) – w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:a) w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
b) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca przed³o¿y dokument potwierdzaj±cy, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, obejmuj±ce swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku ¶mierci, uszkodzenia cia³a, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia w³asnego lub osób trzecich, a tak¿e szkody spowodowane b³êdami (szkoda rzeczowa), powsta³e w zwi±zku z wykonywaniem us³ugi na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych);
c) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca do³±czy:
– wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 (jedn±) us³ugê odpowiadaj±c± swym rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100) brutto ka¿da, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
– wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca musi wykazaæ w za³±czniku nr 5 do SWZ dysponowanie, co najmniej jednym ¶rodkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu zamówienia;
d) o¶wiadczenia Wykonawcy / Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia dotycz±cego przes³anek wykluczenia z art. 5K rozporz±dzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t .j Dz. U. z 2024 r., poz. 507). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://aukcje.uzp.gov.pl
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
1. Zamawiaj±cy przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, je¿eli zostan± z³o¿one co najmniej 2 oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.2. Aukcja przeprowadzona zostanie na platformie aukcyjnej https://aukcje.uzp.gov.pl.
3. Zamawiaj±cy dokona rejestracji zaproszonych Wykonawców na platformie aukcji elektronicznych Urzêdu Zamówieñ Publicznych.
4. Zamawiaj±cy drog± elektroniczn± zaprosi do udzia³u w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
5. Zaproszenia do udzia³u w aukcji elektronicznej zostan± przes³ane za po¶rednictwem platformy https://aukcje.uzp.gov.pl, na co najmniej 2 dni robocze przed planowanym rozpoczêciem aukcji elektronicznej.
6. Kryterium oceny ofert, stosowanym w toku aukcji elektronicznej bêdzie „cena”.
7. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy na bie¿±co bêd± informowani o swojej aktualnej pozycji w klasyfikacji ofert, w szczególno¶ci informacje o uzyskanej punktacji oraz o punktacji oferty, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów.
8. Z uwagi na art. 234 ust. 2 ustawy, post±pienia w trakcie trwania aukcji, pod rygorem niewa¿no¶ci, sk³adane s± w formie elektronicznej (dla wa¿no¶ci wymagaj± podpisu elektronicznym podpisem kwalifikowanym).
9. Aukcja elektroniczna jest aukcj± jednoetapow±. Minimalna warto¶æ post±pienia to 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych).
10. Wykonawca w tre¶ci oferty winien wskazaæ osobê (osoby) uprawnione do sk³adania post±pieñ w aukcji. Wskazane dane osobowe (imiê/imiona i nazwisko) musz± byæ zgodne z danymi wskazanymi w certyfikacie kwalifikowanym podpisu elektronicznego wskazanej osoby.
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji warunków zamówienia6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo skrócenia okresu realizacji umowy do 90 dni przed up³yniêciem terminu okre¶lonego w umowie, w ramach okre¶lonych na ten cel ¶rodków finansowych i zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy.2. Strony maja prawo do przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu realizacji us³ug, w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci braku ¶rodków finansowych;
2) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej realizacjê przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany umowy nastêpuj±ce zmiany:
1) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy;
2) danych teleadresowych;
3) danych rejestrowych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-13 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza sk³adania oferty dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/csp w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-13 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-12
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Rozbiórka budynku mieszkalnego oraz pozosta³ych budynków niemieszkalnych przy ul. Sikorskiego w Legionowie i Fabrycznej w £ajskach.
- Dostawa suchej karmy pe³noporcjowej dla psów w wieku do 18 mies. ras ¶rednich i du¿ych, suchej karmy dla psów z objawami nietolerancji pokarmowej oraz mokrej karmy dla psów do WAG CSP w Su³kowicach
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegaj±cych na budowie filii ¿³obka w technologii modu³owej wraz z wyposa¿eniem
- Konserwacja dzia³ek gminnych, skwerów i placów zabaw w Legionowie
- Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrêbów Wieliszew, Wieliszew PGR, Poddêbie, Topolina, Kêpa Kikolska i Komornica gminy Wieliszew
- Remonty chodników istniej±cych w ci±gach dróg powiatowych powiatu legionowskiego.
wiêcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa us³uga prania i dzier¿awy bielizny"
- Us³uga prania bielizny szpitalnej
- "Kompleksowa us³uga prania wraz z transportem i dzier¿aw± bielizny szpitalnej dla ZOZ w Szczytnie"
- Us³uga najmu serwisu odzie¿y roboczej wraz z dostaw± do NCBJ OR POLATOM przez okres 24 miesiêcy (105 tygodni)
- Us³uga prania i czyszczenia na sucho na zabezpieczenie potrzeb 35 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego z siedzib± w Rz±sce oraz jednostek i instytucji wojskowych bêd±cych na zaopatrzeniu
- Realizacja kompleksowych us³ug pralniczo-dezynfekuj±cych bielizny po¶cielowej i odzie¿y szpitalnej wraz z maglowaniem lub prasowaniem, drobnymi naprawami oraz dostaw± do siedziby Zamawiaj±cego
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.