eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiUsługa integracji systemów windykacyjnych OTAGO z platformą Ministerstwa Cyfryzacji - ePłatności umożliwiającą obywatelom realizację bezprowizyjnych opłat online przy użyciu różnych metod płatności



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa integracji systemów windykacyjnych OTAGO z platformą Ministerstwa Cyfryzacji – ePłatności umożliwiającą obywatelom realizację bezprowizyjnych opłat online przy użyciu różnych metod płatności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412672100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa integracji systemów windykacyjnych OTAGO z platformą Ministerstwa Cyfryzacji – ePłatności umożliwiającą obywatelom realizację bezprowizyjnych opłat online przy użyciu różnych metod płatności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75055072-a585-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Wykonawca jest producentem systemu, który będzie podlegał rozbudowie i jedynym właścicielem praw autorskich i majątkowych do kodu źródłowego. W związku z powyższym tylko dostawca i twórca oprogramowania może je modyfikować bez zmiany całego systemu funkcjonującego u zamawiającego (Urząd Miasta i jednostki organizacyjne Gminy)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Fn.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace programistyczne polegające na integracji Zintegrowanego Systemu Informatycznego Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego (OTAGO) z Rządową platformę ePłatności na potrzeby aplikacji mObywatel w zakresie:
1) przekazywania zobowiązań bieżących (czyli niezaległych) dotyczących podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego oraz przekazywania w/w zobowiązań dla osób fizycznych posiadających PESEL,
2) opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
3) opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów,
4) opłat z tytułu dochodów niepodatkowych ewidencjonowanych w module wpływy budżetowe (WPBUD) oraz Generalnym Rejestrze Umów (GRU),
5) innych opłat nieprzypisanych w ramach obsługi tzw. ,,jednego okienka".

4.5.3.) Główny kod CPV: 72212516-9 - Usługi opracowywania oprogramowania do wymiany danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458

7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 11

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-864

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.