Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00514173/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
- 2023/BZP 00514252/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu telefonicznego, z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM STUTTHOF W SZTUTOWIE. NIEMIECKI NAZISTOWSKI OBÓZ KONCENTRACYJNY I ZAGŁADY (1939-1945)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Muzealna 6
1.5.2.) Miejscowość: Sztutowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (55) 736 11 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeumpiasnickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: stutthof.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://stutthof.ezamawiajacy.pl/pn/stutthof/demand/138392/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu telefonicznego, z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10487dde-8af9-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137556/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu telefonicznego, Muzeum Piaśnickim przy ul. Ofiar Piaśnicy 6 w Wejherowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514173
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/2023/MPW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami, switchy oraz macierzy dyskowych NAS.2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) OPZ, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ,
2) PPU, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 139325,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Firewall’i sprzętowych wraz z licencjami.2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) OPZ, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ,
2) PPU, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 17723,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa centrali telefonicznej.2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) OPZ, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ,
2) PPU, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32551200-2 - Centrale telefoniczne
4.5.5.) Wartość części: 9211,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu telefonów VoIP.2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) OPZ, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ,
2) PPU, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
4.5.5.) Wartość części: 10894,31 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych oraz punktów dostępowych AccesPoint.2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) OPZ, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ,
2) PPU, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 52926,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert upłynął w dniu 05.12.2023 r. o godz. 10:00. W wyznaczonym terminie na przedmiotową część postępowania do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert upłynął w dniu 05.12.2023 r. o godz. 10:00. W wyznaczonym terminie na przedmiotową część postępowania do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bogusław Białonoga wspólnik spółki cywilnej e-TELECOM
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Kur wspólnik spółki cywilnej e-TELECOM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 146109070
7.3.3) Ulica: Przasnyska 6A/232
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-756
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9713,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16457,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9713,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEGRAL Katarzyna Fitas-Antczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260652698
7.3.3) Ulica: Miła 1A
7.3.4) Miejscowość: Stąporków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9713,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59101,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64630,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59101,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 142754051
7.3.3) Ulica: Chłodna 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
e-TELECOM S.C. Bogusław Białonoga, Tomasz Kur
jakie przetargi wygrała firma
e-TELECOM S.C. Bogusław Białonoga, Tomasz Kur
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59101,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Odnowienie licencji TeamViewer Corporate dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Sprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy przełącznika sieciowego dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa wyposażenia do pracowni Bezpieczeństwa Wewnętrznego
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.