eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie prac remontowych na terenie Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ulicy Wólczańskiej 138



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych na terenie Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ulicy Wólczańskiej 138

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 107/109

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-928

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (42) 201-2061/2062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lodz.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lodz.sr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71ba34cb-0553-4b0a-b827-393bc7c94f34

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac remontowych na terenie Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ulicy Wólczańskiej 138

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71ba34cb-0553-4b0a-b827-393bc7c94f34

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227668/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie prac remontowych na na terenie Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 138

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522619

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.261.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196165,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ulicy Wólczańskiej 138 - zgodnie z zakresem prac oraz na zasadach określonych w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1 do SWZ, który obejmuje dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.

Zakres prac części I przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. malowanie ścian wraz z robotami towarzyszącymi (uzupełnianie ubytków i szpachlowanie), wymianę kasetonów, wymianę wykładziny dywanowej na podestach w dwóch salach rozpraw, miejscową wymianę tynku mozaikowego (zerwanie uszkodzonego tynku mozaikowego, przygotowanie podłoża, nałożenie nowego tynku mozaikowego), miejscowe czyszczenie tynku mozaikowego, prace remontowe w zakresie tarasu oraz wykonanie innych niezbędnych czynności pomocniczych, w tym zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i interesantom sądu na czas prowadzenia robót, składowanie i wywóz odpadów powstających w trakcie realizacji prac, a także - po zakończeniu - uporządkowanie terenu, na którym prowadzone były prace.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 142839,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych na terenie parkingu Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ulicy Wólczańskiej 138 - zgodnie z zakresem prac oraz na zasadach określonych w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1 do SWZ, który obejmuje dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.

Zakres prac części II przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. przeprowadzenie remontu nawierzchni parkingu przy pomocy kruszywa kamiennego oraz wykonanie innych niezbędnych czynności pomocniczych, w tym zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i interesantom sądu na czas prowadzenia robót, składowanie i wywóz odpadów powstających w trakcie realizacji prac, a także
- po zakończeniu - uporządkowanie terenu, na którym prowadzone były prace.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 53325,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244678,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. AHA Cezary Albingier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470617430

7.3.3) Ulica: ul. H. Klimczaka 42

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-603

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMBUD Sylwester Czyż

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387438162

7.3.3) Ulica: ul. Łowicka 4/7

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-110

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.