eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRDW w Parczewie: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Parczewie: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,176914,0281626f07c400a7c2718fd133a95cc8.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Jednostka Organizacyjna Województwa Lubelskiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie drogami wojewódzkimi na terenie działania RDW w Parczewie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Parczewie: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ba66cda-0393-4d9c-8ae0-c45d3c9c4a35

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 RDW w Parczewie Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522003

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R5.ST.372.17.2024.ps

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137807,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych przy drogach wojewódzkich nr 813, 814, 815 i 819 w sezonie zimowym 2024/2025, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Parczewie w ilości 14,580 km.
Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie zapewni następujące materiały:
zasłony przeciwśnieżne z tworzywa sztucznego oraz kołki drewniane do ustawienia zasłon. Materiały Wykonawca odbierze z placu magazynowania przy siedzibie OD nr 1 w Parczewie przy ul. 11 Listopada 98, 21-200 Parczew.
Wykonawca usług zabezpieczy następujące materiały:
- drut stalowy Ø 2,0 mm lub linka o Ø 2,0 mm,
- kotwy /gwoździe/ do mocowania linki/sznurka,
- sznurek lub drut do mocowania siatki do drutu stalowego lub linki i do kołków.
Odległość zasłony od drogi powinna wynosić 15 ÷ 20 m od krawędzi jezdni. Wymóg odległości zasłony od drogi oraz wykonania szczeliny wysokości 20 ÷ 30 cm nad ziemią (pod zasłoną), powinien być bezwzględnie zachowany, gdyż zasłona ustawiona zbyt blisko zatrzymuje śnieg na korpusie drogowym, a zbyt daleko - nie spełnia w ogóle swego zadania. Pomiędzy zasłoną a koroną drogi nie mogą znajdować się żadne przedmioty zatrzymujące śnieg, np. parkany, żywopłoty, pojedyncze budynki, składowane materiały na poboczu,
Zasłona powinna składać się z ciągu przęseł oraz odstępów pomiędzy przęsłami wg zasad podanych w Specyfikacji technicznej.
Demontaż zasłony obejmuje:
- rozebranie wszystkich elementów zasłony (odciągów, kotw, siatki, linki/sznura, kołków),
- posortowanie rozebranego materiału, zwinięcie siatki i sznura w rolki, usunięcie materiału zniszczonego w miejsce wskazane przez Nadzór, ew. naprawę elementów uszkodzonych (używane gwoździe klamrowe do podwieszenia należy bezwzględnie usunąć, gdyż mogą stanowić zagrożenie dla pasącego się bydła),
- odwiezienie materiałów będących własnością Rejonu na place składowe obwodów drogowych,
- składowanie materiałów według ustaleń Specyfikacji technicznej w miejscu uzgodnionym z Nadzorem,
- uporządkowanie zajętego terenu.
Szczegółowy zakres usług ujęty jest w Specyfikacji technicznej oraz w wykazie miejsc zawiewanych i lokalizacji zasłon przeciwśnieżnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 76107,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych przy drogach wojewódzkich nr 809, 813, 815, 828 i 829 w sezonie zimowym 2023/2024, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Parczewie na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Ostrowie Lubelskim w ilości 11,730 km.
Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie zapewni następujące materiały: zasłony przeciwśnieżne z tworzywa sztucznego oraz kołki drewniane do ustawienia zasłon.
Materiały Wykonawca odbierze z placu magazynowania przy siedzibie OD nr 2 w Ostrowie Lubelskim przy ul. Lubartowskiej 62, 21-110 Ostrów Lubelski.
Wykonawca usług zabezpieczy następujące materiały:
- drut stalowy Ø 2,0 mm lub linka o Ø 2,0 mm,
- kotwy /gwoździe/ do mocowania linki/sznurka,
- sznurek lub drut do mocowania siatki do drutu stalowego lub linki i do kołków.
Odległość zasłony od drogi powinna wynosić 15 ÷ 20 m od krawędzi jezdni. Wymóg odległości zasłony od drogi oraz wykonania szczeliny wysokości 20 ÷ 30 cm nad ziemią (pod zasłoną), powinien być bezwzględnie zachowany, gdyż zasłona ustawiona zbyt blisko zatrzymuje śnieg na korpusie drogowym, a zbyt daleko - nie spełnia w ogóle swego zadania. Pomiędzy zasłoną a koroną drogi nie mogą znajdować się żadne przedmioty zatrzymujące śnieg, np. parkany, żywopłoty, pojedyncze budynki, składowane materiały na poboczu,
Zasłona powinna składać się z ciągu przęseł oraz odstępów pomiędzy przęsłami wg zasad podanych w Specyfikacji technicznej.
Demontaż zasłony obejmuje:
- rozebranie wszystkich elementów zasłony (odciągów, kotw, siatki, linki/sznura, kołków),
- posortowanie rozebranego materiału, zwinięcie siatki i sznura w rolki, usunięcie materiału zniszczonego w miejsce wskazane przez Nadzór, ew. naprawę elementów uszkodzonych (używane gwoździe klamrowe do podwieszenia należy bezwzględnie usunąć, gdyż mogą stanowić zagrożenie dla pasącego się bydła),
- odwiezienie materiałów będących własnością Rejonu na place składowe obwodów drogowych,
- składowanie materiałów według ustaleń Specyfikacji technicznej w miejscu uzgodnionym z Nadzorem,
- uporządkowanie zajętego terenu.
Szczegółowy zakres usług ujęty jest w Specyfikacji technicznej oraz w wykazie miejsc zawiewanych i lokalizacji zasłon przeciwśnieżnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 61699,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73337,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112980,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73337,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Sylwia Danilkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391482565

7.3.3) Ulica: Klonowa 2h

7.3.4) Miejscowość: Parczew

7.3.5) Kod pocztowy: 21-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73337,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59001,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80796,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59001,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Sylwia Danilkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391482565

7.3.3) Ulica: Klonowa 2h

7.3.4) Miejscowość: Parczew

7.3.5) Kod pocztowy: 21-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59001,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.