Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00539367/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy i konserwacje pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 111/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy i konserwacje pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 111/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56356d1b-952e-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 111/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87161,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na podstawie Dokumentacji Techniczno - Ruchowej pompowni dla instalacji przeciwpożarowej wykonanie usługi obejmuje niżej wymienione czynności obsługowe:
czynności obsługowe wykonywane cotygodniowo (do końca każdego tygodnia):
1. wizualne sprawdzenie poziomów wody w zbiornikach ppoż. i ich uzupełnienie;
2. wizualne sprawdzenie stanu zawodnienia zbiorników odwodnieniowych sieci wodno-pianowej oraz zbiornika bezpieczeństwa i ich ewentualne opróżnienie;
3. wizualne sprawdzenie stanu plomb szafek z wyposażeniem hydrantów;
4. test pomp pompowni ppoż. — według procedur zawartych w „Instrukcji i procedurach dotyczących obsługi pompowni pożarowej pianowej w Bazie mps Gardeja”
5. sprawdzenie działania instalacji alarmowania (centralki systemu sygnalizacji pożaru SSP, ręczne ostrzegacze pożaru ROP, sygnalizatory akustyczno świetlne — urządzenia alarmowe);
dodatkowe czynności obsługowe wykonywane raz w miesiącu (ostatni tydzień miesiąca):
1. wizualne sprawdzenie stanu technicznego instalacji zasilania elektrycznego (rozdzielnie, szafy zasilająco sterujące pompowni p.poż. i szafy zasilająco sterownicze);
2. sprawdzenie płynności działania armatury;
3. sprawdzenie kompletności wyposażenia szafek hydrantowych;
4. sprawdzenie stanu:
• uszczelnień pomp i armatury
• płynności działania armatury i urządzeń pożarniczych (działek wodno-pianowych i hydrantów);
• sprawdzenie stanu powłok ochronnych (malarskich) pomp, armatury, rurociągów oraz technologicznych urządzeń pożarniczych oraz ewentualne uzupełnienie ubytków tych powłok;
• wykonanie kopii zapasowych istotnych danych informatycznych.
dodatkowe czynności obsługowe wykonywane raz na kwartał (ostatni tydzień kwartału):
1. sprawdzenie działania zaworów hydrantowych;
2. sprawdzenie płynności działania I ruchu działek wodno-pianowych;
3. skorygowanie (doszczelnienie) uszczelnień pomp i trzpieni armatury;
4. wykonanie czyszczenia filtra w rurociągowej instalacji pompowni ppoż., zgodnie z „Instrukcją i procedurami dotyczącymi obsługi pompowni pożarowej pianowej w Bazie mps Gardeja”
dodatkowe czynności obsługowe wykonywane raz na pół roku (ostatni tydzień czerwca oraz do 12 grudnia):
1. sprawdzenie i uzupełnienie smaru w łożyskowaniu pomp pompowni ppoż. oraz napędach I przekładniach armatury;
2. sprawdzenie czystości wody w przeciwpożarowym zbiorniku wodnym;
3. sprawdzenie stanu jakościowego i kontrola ilości środka pianotwórczego w zbiornikach pompowni przeciwpożarowej;
4. sprawdzenie obecności mikroorganizmów i obecności roślinności w zbiornikach odwodnieniowych sieci wodno-pianowej oraz w razie potrzeby użycie środków chemicznych do ich usunięcia;
5. sprawdzenie szaf zasilająco sterowniczych i komunikacyjnych oraz dokonanie oceny prawidłowości ich pracy;
dodatkowe czynności obsługowe wykonywane raz na rok (ostatni tydzień czerwca):
1. przeprowadzenie próby funkcjonalnej (tzw. Pianowej) instalacji zabezpieczenia przeciwpożarowego obejmującej sprawdzenie:
• drożności i szczelności instalacji rurociągowych;
• prawidłowości działania wszystkich elementów i urządzeń instalacji;
• prawidłowości parametrów wydajnościowych i ciśnieniowych urządzeń wchodzących w skład instalacji;
• prawidłowości podawania piany (jednym z działek i/lub prądownicą pianową podłączoną do hydrantu);
2. wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej szaf zasilających i sterowniczych;
obsługi sezonowe
w kwietniu (do 26.04): sprawdzenie i uzupełnienie oznakowania urządzeń i armatury ppoż.
w październiku (do 25.10): 1. sprawdzenie i uzupełnienie oznakowania urządzeń i armatury przeciw pożarowej; 2. dokładne odwodnienie sieci wodno-pianowej oraz urządzeń przeciw pożarowych na niej zainstalowanych (po wykonaniu prób funkcjonalnych instalacji p.poż.); 3. wykonanie kontroli stanu środka pianotwórczego w wewnętrznych zbiornikach pompowni przeciwpożarowej.
Miejsce wykonywania usługi: Skład Gardeja gm. Grudziądz – woj. kujawsko-pomorskie.
Zakres przedmiotu zamówienia jest realizowany we własnym zakresie i własnym staraniem Wykonawcy przy wykorzystaniu odpowiednio sprzętu, materiałów specjalistycznych wymaganych dla realizacji zamówienia. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do realizacji usługi w sposób profesjonalny, fachowy – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Usługi przeglądów i konserwacji winny być zrealizowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, zasadami profesjonalizmu zawodowego oraz wytycznymi zawartymi
w „Instrukcji i procedurach dotyczących obsługi pompowni pożarowej pianowej w Bazie MPS w Gardei” z uwzględnieniem terminów i czynności wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ.
Osoby wykonujące usługę winny posiadać aktualne świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania określonej działalności lub czynności (świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do obsługi „E” oraz „D” Grupa 1 pkt 2, 10, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dn. 01.02.2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 nr 1392). Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania na etapie realizacji zamówienia dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę powyższych wymagań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87416,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1108230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87416,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABISIAK i S-ka Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 956-236-52-66
7.3.3) Ulica: ul. Lelewela 16A
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87416,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa środków i artykułów higieny osobistej w 2025 r - sprawa nr 34/2025
- Dostawy osobistych pomp insulinowych pacjenta -znak sprawy Z/27/PN/25
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 37/2025
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj- 35/2025
- Dostawy jaj kurzych - znak sprawy: Z/30/PN/25
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- Konserwacja budynków i lokali będących własnością Tyskiego TBS Sp. z o.o. oraz obsługa pogotowia lokatorskiego.
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Usługa okresowych przeglądów technicznych urządzeń i instalacji w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Olsztynie - powtórka 2
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.