eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrawczynDoposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Promniku w specjalistyczny sprzęt i wyposażenie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Promniku w specjalistyczny sprzęt i wyposażenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Promniku w specjalistyczny sprzęt i wyposażenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e3a4eb7-6f20-4868-982e-7ca1c40b57bf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056935/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Promniku w specjalistyczny sprzęt i wyposażenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.5 „Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym” Priorytet 2. „Fundusze Europejskie dla środowiska” Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021- 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529573

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162699,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wszystkie urządzenia zestawu podłączone przy pomocy systemu szybko rozłącznego (magnetycznego) do ładowarek zapewniających bezpośrednie ładowanie akumulatorów w urządzeniu i akumulatorów zapasowych. Wszystkie elementy zestawu jednego producenta, fabrycznie nowe. Elementy muszą ze sobą współpracować bez żadnych dodatkowych akcesoriów (Zamawiający nie dopuszcza jakichkolwiek przeróbek). Skład zestawu i parametry narzędzi określone są w punktach poniżej:
Nożyce – 1 szt.
• Ostrza tnące mają być zamontowane pod kątem 30 stopni w stosunku do osi podłużnej narzędzia (skośne)
• Ostrza mają być w kształcie litery U, wciągające materiał w kierunku osi obrotu
• Rozwarcie ostrzy na końcach nie mniejsze niż 180 mm
• Maksymalna siła cięcia nie może być mniejsza niż 1300 kN
• Cięcie prętów okrągłych (wg. EN13204) nie mniejszych niż 36 mm
• Zdolność cięcia wg. EN13204 co najmniej kategoria I
• Waga wraz z akumulatorem nie większa niż 22 kg.
• Narzędzie musi posiadać dwa tryby pracy, które umożliwiają przełączanie między trybem wysokiej i niskiej prędkości narzędzia w manetce, aby zapewnić optymalną kontrolę podczas akcji ratowniczej.
• Narzędzie musi posiadać funkcję start/stop. Układ napędowy powinien automatycznie zatrzymywać się, gdy narzędzie nie pracuje lub po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia, aby oszczędzać pojemność akumulatora.
• Oświetlenie LED ma być zasilane z głównego akumulatora, oświetlające ostrza tnące po obu stronach.
• Narzędzie ma być wyposażone w dwa tryby pracy urządzenia: Tryb szkoleniowy, tryb pracy narzędzia w pełnej mocy
• Narzędzie ma posiadać diodę informująca o stanie technicznym urządzenia
• Możliwość wymiany baterii pod wodą
• Baterie oraz narzędzie mają być odporne na słoną oraz słodką wodę
• Narzędzie ma mieć możliwość kontroli parametrów narzędzia oraz parametrów baterii dzięki aplikacji łączącej się poprzez bluetooth z narzędziem.
Rozpieracz ramieniowy akumulatorowy– 1 szt.
• Minimalna siła rozpierająca 25 mm od końcówek (wg EN13204) nie mniejsza niż 43 kN.
• Rozwarcie ramion nie mniejsze niż 725 mm.
• Maksymalna siła rozpierania na końcówkach stalowych (roboczych) nie mniejsza niż 280 kN.
• Maksymalna siła ciągnąca nie mniejsza niż 51,7 kN.
• Maksymalna siła ściskania nie mniejsza niż 59 kN.
• Waga wraz z akumulatorem nie większa niż 19,5 kg.
• Narzędzie musi posiadać dwa tryby pracy, które umożliwiają przełączanie między trybem wysokiej i niskiej prędkości narzędzia, aby zapewnić optymalną kontrolę podczas akcji ratowniczej.
• Narzędzie musi posiadać funkcję start/stop. Układ napędowy powinien automatycznie zatrzymywać się, gdy narzędzie nie pracuje lub po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia, aby oszczędzać pojemność akumulatora.
• Oświetlenie LED ma być zasilane z głównego akumulatora, oświetlające ramiona robocze po obu stronach.
• Zęby na końcówkach roboczych mają być skierowane w przeciwną stronę dla optymalnej przyczepności w całym zakresie rozpierania.
• Narzędzie ma być wyposażone w dwa tryby pracy urządzenia: Tryb szkoleniowy, tryb pracy narzędzia w pełnej mocy
• Narzędzie ma posiadać diodę informująca o stanie technicznym urządzenia
• Narzędzie ma mieć możliwość wymiany baterii pod wodą
• Baterie oraz narzędzie mają być odporne na słoną oraz słodką wodę
• Narzędzie ma mieć możliwość kontroli parametrów narzędzia oraz parametrów baterii dzięki aplikacji łączącej się poprzez bluetooth z narzędziem.
Rozpieracz teleskopowy akumulatorowy z wbudowanym oświetleniem LED – 1 szt.
• Skok pierwszego tłoka nie mniejszy niż 405 mm
• Skok drugiego tłoka nie mniejszy niż 382 mm
• Skok całkowity nie mniejszy niż 787 mm
• Długość wsunięta nie większa niż 578 mm
• Długość po rozłożeniu nie mniejsza niż 1365 mm
• Długość z rurą przedłużającą (przedłużką) nie mniejszą niż 1800 mm
• Maksymalna siła pierwszego tłoka nie mniejsza niż 136 kN
• Maksymalna siła drugiego tłoka nie mniejsza niż 65 kN
• Głowica robocza ma być wyposażona w zintegrowany laser, który zaznacza miejsce oparcia przy pozycjonowaniu.
• Połączenie przedłużki, bez konieczności zdejmowania głowicy roboczej
• Waga wraz z akumulatorem nie większa niż 20 kg.
• Narzędzie musi posiadać dwa tryby pracy, które umożliwiają przełączanie między trybem wysokiej i niskiej prędkości narzędzia, aby zapewnić optymalną kontrolę podczas akcji ratowniczej.
• Narzędzie musi posiadać funkcję start/stop. Układ napędowy powinien automatycznie zatrzymywać się, gdy narzędzie nie pracuje lub po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia, aby oszczędzać pojemność akumulatora.
• Oświetlenie LED ma być zasilane z głównego akumulatora, oświetlające zarówno tłok, jak i podstawę.
• Narzędzie ma być wyposażone w dwa tryby pracy urządzenia: Tryb szkoleniowy, tryb pracy narzędzia w pełnej mocy
• Narzędzie ma posiadać diodę informująca o stanie technicznym urządzenia
• Narzędzie ma mieć możliwość wymiany baterii pod wodą
• Baterie oraz narzędzie mają być odporne na słoną oraz słodką wodę
• Narzędzie ma mieć możliwość kontroli parametrów narzędzia oraz parametrów baterii dzięki aplikacji łączącej się poprzez bluetooth z narzędziem.
Ładawarka samochodowa do ładowania akumulatorów zasilających narzędzie ratownicze (3 szt.)
- napięcie zasilania 12-24 VDC, 28 VDC, 2A
- długość przewodu nie mniejsza niż 1,8m
- wtyczka samochodowa ma być typu ISO 4165
Kabel Magnetyczny do połączenia ładowarki z narzędziem (3 szt.)
- ma mieć możliwość ładowania akumulatora w narzędziu
- przy wyjmowaniu narzędzie ma się rozłączać automatycznie
- waga nie większa niż 0,4 kg
Akumulator -6 szt.
- Wymagana pojemność akumulatora nie mniej niż 7Ah.
- Wymagany wskaźnik stanu naładowania baterii.
- Ma posiadać normę IP 67
- Bateria odporna na słoną oraz słodką wodę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

35111000-5 - Sprzęt gaśniczy

18832000-0 - Obuwie specjalne

18444111-4 - Hełmy ochronne

4.5.5.) Wartość części: 125723,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Hełmy bojowe (6 szt.)
Hełm strażacki, dopuszczony do użytkowania w ochronie ppoż i posiadający aktulne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOPiOL. Spełniający wymagania EN 443:2008 (hełm typu B/3b)
- Przyłbica ma być metalizowana ma zapewniać ochronę termiczną twarzy , przyłbica ma być zamykana poniżej linii brody zwiększa ochronę twarzy przed odłamkami i miedzy innymi przed ewentualnym łukiem elektrycznym
- okulary ochronne wewnętrzne mają posiadać funkcję regulacji 3D, która dopasowuje okulary bezpośrednio do nosa i policzków, zwiększając ochronę oczu przed opiłkami podczas prac leśnych i technicznych)
- skórzana wkładka wewnętrzna i uprząż ma zapewniać większy komfort w użytkowaniu i czyszczeniu
- osłona nakarkowa ma być aramidowa z otworem na pokrętło do regulacji szerokości więźby
- ma posiadać zewnętrzną regulację więźby
- ma posiadać uniwersalny uchwyt do nahełmowej maski (ma być kompatybilne ze wszystkimi maskami powietrznymi z funkcja wpinania do hełmu)
- ma posiadać uchwyt do latarki (ma mieć możliwość wpięcia latarki bocznej z regulacją kąta strumienia światła zapewniające świecenie w żądanym kierunku jak i w każdej chwili wypięcie i pracę w ręku)
- ma posiadać uniwersalny adapter trzymak F1UN do latarki
- ma posiadać miejsce do zamontowania lekkiego modułu oświetleniowego wyposażonego w 1 diodę LED z każdej strony hełmu wyposażoną w 2 rodzaje strumienia 25 lumenów lub 120 lumenów
- ma posiadać miejsce do montażu zestawu komunikacyjnego z elastycznym mikrofonem
Mundury bojowe Ubranie ochronne specjalne 3-cz (6 kpl.)
 Kurtka ubrania specjalnego musi spełniać następujące wymagania:
 ma być zapinana jednogłowicowym, metalowym zamkiem błyskawicznym z systemem awaryjnego rozsuwania. Zamek ma być przykryty plisą z tkaniny zewnętrznej z wykończeniem wodoszczelnym. Zapięcie plisy taśmą typu „rzep”, ciągłą
 kurtka ma być o konstrukcji wielowarstwowej powinna zachodzić na spodnie. Tył kurtki ma być wydłużony w stosunku do przodu
 rękawy kurtki mają być szerokie, wykończone ściągaczem elastycznym z otworem na kciuk. W mankietach rękawów ma być zastosowany system pozwalający dopasować rękaw do nadgarstku. Dolne krawędzie mankietów mają być wykończone warstwą z kevlaru
 w górnej i dolnej części kurtki mają być cztery wielofunkcyjne kieszenie i obejmy do mocowania np. latarki, radiotelefonu, rękawic, rozmieszczone ergonomicznie. Patki kieszeni mają być zabezpieczone i wykończone uchwytami z kevlaru, ułatwiającymi dostęp do kieszeni w rękawicach. W każdej kieszeni kurtki mają być karabińczyki i pętle do mocowania drobnego wyposażenia
 obszar łokci ma być z dodatkową warstwą ochronną przed przetarciem, ogniem i temperaturą, ma być wzmocniony warstwą z kevlaru
 kołnierz kurtki ma być w formie stójki, zapinany z przodu na rzep. Na stójce z lewej i prawej strony, pionie uchwyty ułatwiające poprowadzenie kabla radiostacji
 na plecach w części lędźwiowej i barkach mają być wewnętrzne elementy amortyzujące naciski od taśm nośnych aparatu oddechowego
 kurtka musi mieć otwór inspekcyjny umożliwiający kontrolę stanu membrany
 oznaczenia (układ taśm ostrzegawczych odblaskowych oraz oznaczenia formacji) muszą odpowiadać wymogom OPZ KG PSP
 Spodnie ubrania specjalnego muszą spełniać następujące wymagania:
 spodnie długie mają być o konstrukcji wielowarstwowej z szelkami
 szelki szerokie mają być z systemem regulacji dopasowania, działający na zasadzie jak w aparatach oddechowych umożliwiający szybkie i wygodne dopasowanie szelek w rękawicach
 obszar kolan, ma zawierajać warstwę ochronną przed przetarciem, ogniem i temperaturą wzmocniony warstwą z kevlaru, ma posiadać dodatkową warstwę kauczukową izolacyjną i ochroną przed wilgocią
 dolne krawędzie nogawek i dolne części wewnętrzne nogawek mają być wykończone warstwą z kevlaru
 spodnie muszą posiadać cztery wielofunkcyjne kieszenie rozmieszczone ergonomicznie kryte patkami zabezpieczonymi na końcach warstwą z kevlaru, umożliwiające dostęp w rękawicach
 spodnie oznaczone (układ taśm ostrzegawczych odblaskowych oraz oznaczenia formacji) muszą odpowiadać wymogom OPZ KG PSP
 ochrona kolan ma mieć wymienne poduszki z kevlaru w spodniach
 szelki w spodniach mają być regulowane z możliwością odpinania odporność na ciepło
 kurtka lekka musi spełniać następujące wymagania
 ma być zapinana jednogłowicowym, metalowym zamkiem błyskawicznym z systemem awaryjnego rozsuwania. Zamek ma być przykryty plisą z tkaniny zewnętrznej z wykończeniem wodoszczelnym. Zapięcie plisy taśmą typu „rzep”, ciągłą
 ma być konstrukcji jednowarstwowej powinna zachodzić na spodnie. Tył kurtki ma być wydłużony w stosunku do przodu
 rękawy kurtki mają być szerokie, wykończone ściągaczem elastycznym z otworem na kciuk. W mankietach rękawów ma być zastosowany system pozwalający dopasować rękaw do nadgarstku
 w górnej i dolnej części kurtki mają być cztery wielofunkcyjne kieszenie i obejmy do mocowania np. latarki, radiotelefonu, rękawic, rozmieszczone ergonomicznie. Patki kieszeni mają być wykończone uchwytami koloru czerwonego, ułatwiającymi dostęp do kieszeni w rękawicach.
 obszar łokci ma być z dodatkową warstwą ochronną przed przetarciem, ogniem i temperaturą wzmocniony warstwą z kevlaru
 kołnierz kurtki ma być w formie stójki, zapinany z przodu na rzep
 oznaczenia (układ taśm ostrzegawczych odblaskowych oraz oznaczenia formacji) muszą odpowiadać wymogom OPZ KG PSP
 Ubranie ma być dostępne w rozmiarach od S do XXL
Buty skórzane bojowe (6 szt.)
1. Przedmiot zamówienia musi być:
- zgodny z wymaganiami określonymi w normie PN- EN 15090
- wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2021 roku w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.2021 poz.1795, ze zm.)
- wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. „w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej” (Dz.U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-46 „WYMAGANIA TECHNICZNE dla butów strażackich”
- wykonany zgodnie z wymogami techniczno – użytkowymi pkt. 1.9. „Buty strażackie” Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007 nr 143 poz. 1002, ze zm.)
2. Wymagania dodatkowe:
- produkt musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia CNBOP oraz certyfikat oceny typu UE
- buty w wykonaniu jako model „C”
- buty mają być wykonane jako sznurowane z dwurzędowym systemem wiązań (sznurowadeł). Uzupełniające zapięcie z zamków błyskawicznych, zapewniających dopasowanie obuwia do stóp użytkowników. Zamek błyskawiczny uzupełniający w przypadku uszkodzenia musi być łatwo wymienialny przez użytkownika
- zamek buta musi być osłonięty od zewnątrz listwą ochronną np. ze skóry. Podstawowym wymaganiem jakie ma spełniać listwa ochronna jest ochrona zamka przed uszkodzeniami zewnętrznymi
- buty muszą posiadać pasek odblaskowy koloru „limonkowego” umieszczony wzdłuż suwaka przynajmniej z jednej strony a także pasek odblaskowy w tylnej części za piętą wszyty nad przegubem z miękkiej skóry a umożliwiający dodatkową widoczność w trudnych warunkach.
- buty muszą posiadać wszyty przegub z miękkiej skóry nad piętą ułatwiający ruch stopy
- w części przedniej but ma być wyposażony w podnosek stanowiący zabezpieczenie palców przed zmiażdżeniem
- zewnętrzne wzmocnienie noska buta – nosek ma być okryty gumą odporną na ścieranie
- podeszwa buta musi byś elastyczna
- podeszwa buta ma być wyposażona we wkładkę odporną na przebicie zamontowaną w sposób uniemożliwiający jej usunięcie
- buty muszą posiadać membranę
- we wnętrzu obuwia ma być podszewka wielowarstwowa z membraną wodoodporną i paroprzepuszczalną
w górnej części musi być koloru „limonkowego”, poprawiającą właściwości obuwia polegającymi na zwiększeniu wodoszczelności, zapewnieniu paro przepuszczalności, zwiększeniu odporności chemicznej
- buty muszą posiadać system odprowadzania wilgoci z przestrzeni pomiędzy ich skórą i membraną
- buty muszą posiadać stałe właściwości antyelektrostatyczne niezależnie od stosowanej wkładki
- każda para obuwia ma być zapakowana w tekturowe pudełko oznakowane nazwą producenta oraz rozmiarem
- oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy
- wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I
- do każdej pary butów ma być dołączona instrukcja użytkowania – konserwacji
- buty mają być dostępne w rozmiarach od 36 do 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

35111000-5 - Sprzęt gaśniczy

18832000-0 - Obuwie specjalne

18444111-4 - Hełmy ochronne

4.5.5.) Wartość części: 32877,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wentylator oddymiający (1 szt.)
- Silnik spalinowy czterosuwowy z rozrusznikiem rewersyjnym o mocy min 4 KM
- Napęd śmigła bezpośredni z wału silnika lub poprzez pasek klinowy
- Metoda oddymiania nadciśnieniowa
- Wydajność wentylatora wg normy AMCA240 – min 19.000 m 3 /h
- Masa urządzenia gotowego do pracy max 40 kg
- Wymiary szer/wys/głęb max 58/59/57
W późniejszym czasie możliwość zastosowania dodatkowego wyposażenia
- Generatora piany lekkiej
- Przystawki mgłowa
- Adaptera z przewodem do odprowadzania spalin
Wymagania dodatkowe:
Urządzenie winno być licencjonowane przez AMCA i znajdować się w wykazie na stornie internetowej www.amca.org

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

35111000-5 - Sprzęt gaśniczy

18832000-0 - Obuwie specjalne

18444111-4 - Hełmy ochronne

4.5.5.) Wartość części: 4740,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149279,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149279,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149279,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA SERVICE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251093241

7.3.3) Ulica: Marecka 66A

7.3.4) Miejscowość: Zielonka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149279,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39040,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45325,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39040,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP województwa świętokrzyskiego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6570389274

7.3.3) Ulica: Sandomierska 81

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-324

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39040,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nie spełnia wymagań Zamawiającego (niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6642,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6642,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.