Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529573/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Promniku w specjalistyczny sprzęt i wyposażenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strawczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Promniku w specjalistyczny sprzęt i wyposażenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e3a4eb7-6f20-4868-982e-7ca1c40b57bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056935/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Promniku w specjalistyczny sprzęt i wyposażenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.5 „Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym” Priorytet 2. „Fundusze Europejskie dla środowiska” Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021- 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162699,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wszystkie urządzenia zestawu podłączone przy pomocy systemu szybko rozłącznego (magnetycznego) do ładowarek zapewniających bezpośrednie ładowanie akumulatorów w urządzeniu i akumulatorów zapasowych. Wszystkie elementy zestawu jednego producenta, fabrycznie nowe. Elementy muszą ze sobą współpracować bez żadnych dodatkowych akcesoriów (Zamawiający nie dopuszcza jakichkolwiek przeróbek). Skład zestawu i parametry narzędzi określone są w punktach poniżej:Nożyce – 1 szt.
• Ostrza tnące mają być zamontowane pod kątem 30 stopni w stosunku do osi podłużnej narzędzia (skośne)
• Ostrza mają być w kształcie litery U, wciągające materiał w kierunku osi obrotu
• Rozwarcie ostrzy na końcach nie mniejsze niż 180 mm
• Maksymalna siła cięcia nie może być mniejsza niż 1300 kN
• Cięcie prętów okrągłych (wg. EN13204) nie mniejszych niż 36 mm
• Zdolność cięcia wg. EN13204 co najmniej kategoria I
• Waga wraz z akumulatorem nie większa niż 22 kg.
• Narzędzie musi posiadać dwa tryby pracy, które umożliwiają przełączanie między trybem wysokiej i niskiej prędkości narzędzia w manetce, aby zapewnić optymalną kontrolę podczas akcji ratowniczej.
• Narzędzie musi posiadać funkcję start/stop. Układ napędowy powinien automatycznie zatrzymywać się, gdy narzędzie nie pracuje lub po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia, aby oszczędzać pojemność akumulatora.
• Oświetlenie LED ma być zasilane z głównego akumulatora, oświetlające ostrza tnące po obu stronach.
• Narzędzie ma być wyposażone w dwa tryby pracy urządzenia: Tryb szkoleniowy, tryb pracy narzędzia w pełnej mocy
• Narzędzie ma posiadać diodę informująca o stanie technicznym urządzenia
• Możliwość wymiany baterii pod wodą
• Baterie oraz narzędzie mają być odporne na słoną oraz słodką wodę
• Narzędzie ma mieć możliwość kontroli parametrów narzędzia oraz parametrów baterii dzięki aplikacji łączącej się poprzez bluetooth z narzędziem.
Rozpieracz ramieniowy akumulatorowy– 1 szt.
• Minimalna siła rozpierająca 25 mm od końcówek (wg EN13204) nie mniejsza niż 43 kN.
• Rozwarcie ramion nie mniejsze niż 725 mm.
• Maksymalna siła rozpierania na końcówkach stalowych (roboczych) nie mniejsza niż 280 kN.
• Maksymalna siła ciągnąca nie mniejsza niż 51,7 kN.
• Maksymalna siła ściskania nie mniejsza niż 59 kN.
• Waga wraz z akumulatorem nie większa niż 19,5 kg.
• Narzędzie musi posiadać dwa tryby pracy, które umożliwiają przełączanie między trybem wysokiej i niskiej prędkości narzędzia, aby zapewnić optymalną kontrolę podczas akcji ratowniczej.
• Narzędzie musi posiadać funkcję start/stop. Układ napędowy powinien automatycznie zatrzymywać się, gdy narzędzie nie pracuje lub po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia, aby oszczędzać pojemność akumulatora.
• Oświetlenie LED ma być zasilane z głównego akumulatora, oświetlające ramiona robocze po obu stronach.
• Zęby na końcówkach roboczych mają być skierowane w przeciwną stronę dla optymalnej przyczepności w całym zakresie rozpierania.
• Narzędzie ma być wyposażone w dwa tryby pracy urządzenia: Tryb szkoleniowy, tryb pracy narzędzia w pełnej mocy
• Narzędzie ma posiadać diodę informująca o stanie technicznym urządzenia
• Narzędzie ma mieć możliwość wymiany baterii pod wodą
• Baterie oraz narzędzie mają być odporne na słoną oraz słodką wodę
• Narzędzie ma mieć możliwość kontroli parametrów narzędzia oraz parametrów baterii dzięki aplikacji łączącej się poprzez bluetooth z narzędziem.
Rozpieracz teleskopowy akumulatorowy z wbudowanym oświetleniem LED – 1 szt.
• Skok pierwszego tłoka nie mniejszy niż 405 mm
• Skok drugiego tłoka nie mniejszy niż 382 mm
• Skok całkowity nie mniejszy niż 787 mm
• Długość wsunięta nie większa niż 578 mm
• Długość po rozłożeniu nie mniejsza niż 1365 mm
• Długość z rurą przedłużającą (przedłużką) nie mniejszą niż 1800 mm
• Maksymalna siła pierwszego tłoka nie mniejsza niż 136 kN
• Maksymalna siła drugiego tłoka nie mniejsza niż 65 kN
• Głowica robocza ma być wyposażona w zintegrowany laser, który zaznacza miejsce oparcia przy pozycjonowaniu.
• Połączenie przedłużki, bez konieczności zdejmowania głowicy roboczej
• Waga wraz z akumulatorem nie większa niż 20 kg.
• Narzędzie musi posiadać dwa tryby pracy, które umożliwiają przełączanie między trybem wysokiej i niskiej prędkości narzędzia, aby zapewnić optymalną kontrolę podczas akcji ratowniczej.
• Narzędzie musi posiadać funkcję start/stop. Układ napędowy powinien automatycznie zatrzymywać się, gdy narzędzie nie pracuje lub po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia, aby oszczędzać pojemność akumulatora.
• Oświetlenie LED ma być zasilane z głównego akumulatora, oświetlające zarówno tłok, jak i podstawę.
• Narzędzie ma być wyposażone w dwa tryby pracy urządzenia: Tryb szkoleniowy, tryb pracy narzędzia w pełnej mocy
• Narzędzie ma posiadać diodę informująca o stanie technicznym urządzenia
• Narzędzie ma mieć możliwość wymiany baterii pod wodą
• Baterie oraz narzędzie mają być odporne na słoną oraz słodką wodę
• Narzędzie ma mieć możliwość kontroli parametrów narzędzia oraz parametrów baterii dzięki aplikacji łączącej się poprzez bluetooth z narzędziem.
Ładawarka samochodowa do ładowania akumulatorów zasilających narzędzie ratownicze (3 szt.)
- napięcie zasilania 12-24 VDC, 28 VDC, 2A
- długość przewodu nie mniejsza niż 1,8m
- wtyczka samochodowa ma być typu ISO 4165
Kabel Magnetyczny do połączenia ładowarki z narzędziem (3 szt.)
- ma mieć możliwość ładowania akumulatora w narzędziu
- przy wyjmowaniu narzędzie ma się rozłączać automatycznie
- waga nie większa niż 0,4 kg
Akumulator -6 szt.
- Wymagana pojemność akumulatora nie mniej niż 7Ah.
- Wymagany wskaźnik stanu naładowania baterii.
- Ma posiadać normę IP 67
- Bateria odporna na słoną oraz słodką wodę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
18832000-0 - Obuwie specjalne
18444111-4 - Hełmy ochronne
4.5.5.) Wartość części: 125723,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Hełmy bojowe (6 szt.)Hełm strażacki, dopuszczony do użytkowania w ochronie ppoż i posiadający aktulne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOPiOL. Spełniający wymagania EN 443:2008 (hełm typu B/3b)
- Przyłbica ma być metalizowana ma zapewniać ochronę termiczną twarzy , przyłbica ma być zamykana poniżej linii brody zwiększa ochronę twarzy przed odłamkami i miedzy innymi przed ewentualnym łukiem elektrycznym
- okulary ochronne wewnętrzne mają posiadać funkcję regulacji 3D, która dopasowuje okulary bezpośrednio do nosa i policzków, zwiększając ochronę oczu przed opiłkami podczas prac leśnych i technicznych)
- skórzana wkładka wewnętrzna i uprząż ma zapewniać większy komfort w użytkowaniu i czyszczeniu
- osłona nakarkowa ma być aramidowa z otworem na pokrętło do regulacji szerokości więźby
- ma posiadać zewnętrzną regulację więźby
- ma posiadać uniwersalny uchwyt do nahełmowej maski (ma być kompatybilne ze wszystkimi maskami powietrznymi z funkcja wpinania do hełmu)
- ma posiadać uchwyt do latarki (ma mieć możliwość wpięcia latarki bocznej z regulacją kąta strumienia światła zapewniające świecenie w żądanym kierunku jak i w każdej chwili wypięcie i pracę w ręku)
- ma posiadać uniwersalny adapter trzymak F1UN do latarki
- ma posiadać miejsce do zamontowania lekkiego modułu oświetleniowego wyposażonego w 1 diodę LED z każdej strony hełmu wyposażoną w 2 rodzaje strumienia 25 lumenów lub 120 lumenów
- ma posiadać miejsce do montażu zestawu komunikacyjnego z elastycznym mikrofonem
Mundury bojowe Ubranie ochronne specjalne 3-cz (6 kpl.)
Kurtka ubrania specjalnego musi spełniać następujące wymagania:
ma być zapinana jednogłowicowym, metalowym zamkiem błyskawicznym z systemem awaryjnego rozsuwania. Zamek ma być przykryty plisą z tkaniny zewnętrznej z wykończeniem wodoszczelnym. Zapięcie plisy taśmą typu „rzep”, ciągłą
kurtka ma być o konstrukcji wielowarstwowej powinna zachodzić na spodnie. Tył kurtki ma być wydłużony w stosunku do przodu
rękawy kurtki mają być szerokie, wykończone ściągaczem elastycznym z otworem na kciuk. W mankietach rękawów ma być zastosowany system pozwalający dopasować rękaw do nadgarstku. Dolne krawędzie mankietów mają być wykończone warstwą z kevlaru
w górnej i dolnej części kurtki mają być cztery wielofunkcyjne kieszenie i obejmy do mocowania np. latarki, radiotelefonu, rękawic, rozmieszczone ergonomicznie. Patki kieszeni mają być zabezpieczone i wykończone uchwytami z kevlaru, ułatwiającymi dostęp do kieszeni w rękawicach. W każdej kieszeni kurtki mają być karabińczyki i pętle do mocowania drobnego wyposażenia
obszar łokci ma być z dodatkową warstwą ochronną przed przetarciem, ogniem i temperaturą, ma być wzmocniony warstwą z kevlaru
kołnierz kurtki ma być w formie stójki, zapinany z przodu na rzep. Na stójce z lewej i prawej strony, pionie uchwyty ułatwiające poprowadzenie kabla radiostacji
na plecach w części lędźwiowej i barkach mają być wewnętrzne elementy amortyzujące naciski od taśm nośnych aparatu oddechowego
kurtka musi mieć otwór inspekcyjny umożliwiający kontrolę stanu membrany
oznaczenia (układ taśm ostrzegawczych odblaskowych oraz oznaczenia formacji) muszą odpowiadać wymogom OPZ KG PSP
Spodnie ubrania specjalnego muszą spełniać następujące wymagania:
spodnie długie mają być o konstrukcji wielowarstwowej z szelkami
szelki szerokie mają być z systemem regulacji dopasowania, działający na zasadzie jak w aparatach oddechowych umożliwiający szybkie i wygodne dopasowanie szelek w rękawicach
obszar kolan, ma zawierajać warstwę ochronną przed przetarciem, ogniem i temperaturą wzmocniony warstwą z kevlaru, ma posiadać dodatkową warstwę kauczukową izolacyjną i ochroną przed wilgocią
dolne krawędzie nogawek i dolne części wewnętrzne nogawek mają być wykończone warstwą z kevlaru
spodnie muszą posiadać cztery wielofunkcyjne kieszenie rozmieszczone ergonomicznie kryte patkami zabezpieczonymi na końcach warstwą z kevlaru, umożliwiające dostęp w rękawicach
spodnie oznaczone (układ taśm ostrzegawczych odblaskowych oraz oznaczenia formacji) muszą odpowiadać wymogom OPZ KG PSP
ochrona kolan ma mieć wymienne poduszki z kevlaru w spodniach
szelki w spodniach mają być regulowane z możliwością odpinania odporność na ciepło
kurtka lekka musi spełniać następujące wymagania
ma być zapinana jednogłowicowym, metalowym zamkiem błyskawicznym z systemem awaryjnego rozsuwania. Zamek ma być przykryty plisą z tkaniny zewnętrznej z wykończeniem wodoszczelnym. Zapięcie plisy taśmą typu „rzep”, ciągłą
ma być konstrukcji jednowarstwowej powinna zachodzić na spodnie. Tył kurtki ma być wydłużony w stosunku do przodu
rękawy kurtki mają być szerokie, wykończone ściągaczem elastycznym z otworem na kciuk. W mankietach rękawów ma być zastosowany system pozwalający dopasować rękaw do nadgarstku
w górnej i dolnej części kurtki mają być cztery wielofunkcyjne kieszenie i obejmy do mocowania np. latarki, radiotelefonu, rękawic, rozmieszczone ergonomicznie. Patki kieszeni mają być wykończone uchwytami koloru czerwonego, ułatwiającymi dostęp do kieszeni w rękawicach.
obszar łokci ma być z dodatkową warstwą ochronną przed przetarciem, ogniem i temperaturą wzmocniony warstwą z kevlaru
kołnierz kurtki ma być w formie stójki, zapinany z przodu na rzep
oznaczenia (układ taśm ostrzegawczych odblaskowych oraz oznaczenia formacji) muszą odpowiadać wymogom OPZ KG PSP
Ubranie ma być dostępne w rozmiarach od S do XXL
Buty skórzane bojowe (6 szt.)
1. Przedmiot zamówienia musi być:
- zgodny z wymaganiami określonymi w normie PN- EN 15090
- wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2021 roku w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.2021 poz.1795, ze zm.)
- wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. „w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej” (Dz.U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-46 „WYMAGANIA TECHNICZNE dla butów strażackich”
- wykonany zgodnie z wymogami techniczno – użytkowymi pkt. 1.9. „Buty strażackie” Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007 nr 143 poz. 1002, ze zm.)
2. Wymagania dodatkowe:
- produkt musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia CNBOP oraz certyfikat oceny typu UE
- buty w wykonaniu jako model „C”
- buty mają być wykonane jako sznurowane z dwurzędowym systemem wiązań (sznurowadeł). Uzupełniające zapięcie z zamków błyskawicznych, zapewniających dopasowanie obuwia do stóp użytkowników. Zamek błyskawiczny uzupełniający w przypadku uszkodzenia musi być łatwo wymienialny przez użytkownika
- zamek buta musi być osłonięty od zewnątrz listwą ochronną np. ze skóry. Podstawowym wymaganiem jakie ma spełniać listwa ochronna jest ochrona zamka przed uszkodzeniami zewnętrznymi
- buty muszą posiadać pasek odblaskowy koloru „limonkowego” umieszczony wzdłuż suwaka przynajmniej z jednej strony a także pasek odblaskowy w tylnej części za piętą wszyty nad przegubem z miękkiej skóry a umożliwiający dodatkową widoczność w trudnych warunkach.
- buty muszą posiadać wszyty przegub z miękkiej skóry nad piętą ułatwiający ruch stopy
- w części przedniej but ma być wyposażony w podnosek stanowiący zabezpieczenie palców przed zmiażdżeniem
- zewnętrzne wzmocnienie noska buta – nosek ma być okryty gumą odporną na ścieranie
- podeszwa buta musi byś elastyczna
- podeszwa buta ma być wyposażona we wkładkę odporną na przebicie zamontowaną w sposób uniemożliwiający jej usunięcie
- buty muszą posiadać membranę
- we wnętrzu obuwia ma być podszewka wielowarstwowa z membraną wodoodporną i paroprzepuszczalną
w górnej części musi być koloru „limonkowego”, poprawiającą właściwości obuwia polegającymi na zwiększeniu wodoszczelności, zapewnieniu paro przepuszczalności, zwiększeniu odporności chemicznej
- buty muszą posiadać system odprowadzania wilgoci z przestrzeni pomiędzy ich skórą i membraną
- buty muszą posiadać stałe właściwości antyelektrostatyczne niezależnie od stosowanej wkładki
- każda para obuwia ma być zapakowana w tekturowe pudełko oznakowane nazwą producenta oraz rozmiarem
- oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy
- wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I
- do każdej pary butów ma być dołączona instrukcja użytkowania – konserwacji
- buty mają być dostępne w rozmiarach od 36 do 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
18832000-0 - Obuwie specjalne
18444111-4 - Hełmy ochronne
4.5.5.) Wartość części: 32877,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wentylator oddymiający (1 szt.)- Silnik spalinowy czterosuwowy z rozrusznikiem rewersyjnym o mocy min 4 KM
- Napęd śmigła bezpośredni z wału silnika lub poprzez pasek klinowy
- Metoda oddymiania nadciśnieniowa
- Wydajność wentylatora wg normy AMCA240 – min 19.000 m 3 /h
- Masa urządzenia gotowego do pracy max 40 kg
- Wymiary szer/wys/głęb max 58/59/57
W późniejszym czasie możliwość zastosowania dodatkowego wyposażenia
- Generatora piany lekkiej
- Przystawki mgłowa
- Adaptera z przewodem do odprowadzania spalin
Wymagania dodatkowe:
Urządzenie winno być licencjonowane przez AMCA i znajdować się w wykazie na stornie internetowej www.amca.org
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
18832000-0 - Obuwie specjalne
18444111-4 - Hełmy ochronne
4.5.5.) Wartość części: 4740,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149279,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149279,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149279,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA SERVICE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251093241
7.3.3) Ulica: Marecka 66A
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149279,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39040,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45325,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39040,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP województwa świętokrzyskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6570389274
7.3.3) Ulica: Sandomierska 81
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-324
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39040,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nie spełnia wymagań Zamawiającego (niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6642,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6642,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI STRAWCZYN
więcej: przetargi STRAWCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- "Wykonywanie napraw i przeglądów zabudowy specjalistycznej Magirus na pojazdach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r."
- Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Podgrodziu poprzez zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych
- Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34. WOG
- ZP/4/TP2/2025 Dostawa odzieży oraz obuwia dla personelu szpitala
- Doposażenie techniczne OSP Zabratówka w niezbędne pojazdy i sprzęt ratowniczy
więcej: Hełmy ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.