Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00473752/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00600464/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i realizacja sześciodniowego wyjazdu studyjnego do Francji w ramach operacji pn. “Dobre praktyki francuskich przetwórców i producentów rolnych miarą innowacji rolniczych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: LODR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 91
1.5.2.) Miejscowość: Kalsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 2091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lodr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rolnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja i realizacja sześciodniowego wyjazdu studyjnego do Francji w ramach operacji pn. “Dobre praktyki francuskich przetwórców i producentów rolnych miarą innowacji rolniczych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3ff40f8-47bc-4d74-9eaf-25975eb2e226
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00331617/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 praktyki francuskich przetwórców i producentów rolnych miarą innowacji rolniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Plan Działania KSOW na lata 2014-2020 w zakresie SIR Plan Operacyjny na lata 2024-20252.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa organizacji i realizacji sześciodniowego wyjazdu studyjnego do Francji w ramach operacji pn. „Dobre praktyki francuskich przetwórców i producentów rolnych miarą innowacji rolniczych” zgodnie z Planem Działania KSOW na lata 2014-2020 w zakresie SIR Plan Operacyjny na lata 2024-2025. Wyjazd studyjny organizowany jest dla 25 uczestników;
2. Realizacja wyjazdu nastąpi w terminie:
a) I termin priorytetowy i akceptowalny przez Zamawiającego wnioskowany: 20 - 25.10.2024 r; (dopuszcza się możliwość wyjazdu o 1 dzień wcześniej lub później uwzględniając zapewnienie lotów samolotowych);
b) II termin, późniejszy, przy tym realizacja wyjazdu nastąpi najpóźniej do końca listopada 2024 r;
3. Wykonawca zapewni m.in.:
- przejazd autokarem na trasie Kalsk (godziny wczesnoranne) – Port Lotniczy Poznań/Berlin/inny w dniu 20.10.2024 r. oraz na trasie Port Lotniczy Poznań/Berlin/inny w dniu 25.10.2024 r. – Kalsk (godziny wieczorne);
- przelot samolotem, rezerwacja i zakup biletów lotniczych dla 25 uczestników wyjazdu studyjnego – lot bezpośredni w klasie ekonomicznej na trasie Port Lotniczy Poznań/Berlin/inny (wylot w godzinach rannych) – Lotnisko w Paryżu/Francji w dniu 20.10.2024 r. oraz na trasie Lotnisko w Paryżu/Francji – Port Lotniczy Poznań/Berlin/inny w dniu 25.10.2024 r. (preferowany przylot w godzinach 20.00-23.00);
W przypadku jeśli wyjazd odbędzie się w II terminie - zapewnie transportu i przelotu na analogicznych warunkach, w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z OPZ i umową.
- środek transportu dla uczestników wyjazdu podczas pobytu we Francji, gwarantując realizację całego programu wyjazdu studyjnego;
- ubezpieczenie wszystkich uczestników na czas trwania wyjazdu;
- 5 noclegów dla 25 uczestników wyjazdu w hotelu odpowiadającym minimum standardowi polskiego hotelu trzygwiazdkowego w rozumieniu przepisów Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2166). Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników wyjazdu studyjnego w kilku hotelach;
- całościową realizację programu merytorycznego zgodnie z harmonogramem wyjazdu. Wykonawca przygotuje (umówi) spotkania z odpowiednimi podmiotami zgodnie z harmonogramem wyjazdu i je zrealizuje;
Celem operacji jest również wymiana wiedzy w zakresie przetwórstwa rolnego z wykorzystaniem produktów pochodzenia roślinnego i zwierzęcego (owocowo-warzywnego, olejarskiego, piekarskiego, mlecznego, zielarskiego, winiarskiego itp.) ze szczególnym uwzględnieniem technologii produkcji w wizytowanych gospodarstwach. Operacja ma na celu zapoznanie uczestników z wiedzą prezentowaną przez przedstawicieli firm i gospodarstw, naukowców i specjalistów w dziedzinie przetwórstwa w wizytowanych gospodarstwach, w tym ekologicznych z wykorzystaniem żywności najwyższej jakości oraz kucharzy wykorzystujących lokalnie produkty pochodzenia roślinnego i zwierzęcego w kuchni, w restauracjach czy gospodarstwach agroturystycznych. Przy tym, ważnym elementem jest zapoznanie uczestników z przedstawicielami nauki prowadzącymi różnorodne prace badawczo-rozwojowe, jak również wdrażającymi nowatorskie rozwiązania obejmujące prowadzenie produkcji w warunkach przyjaznych dla środowiska przyrodniczego z wykorzystaniem metod ekologicznych, agroekologii itp. Ponadto, celem operacji będzie poznanie zakresu działań prowadzonych przez prezentujące się gospodarstwa, przedsięwzięcia rolnicze, przetwórców rolnych zdolnych do konkurowania na rynku europejskim, opierających się na najnowszych osiągnięciach nauki w przedmiotowej dziedzinie.
Ponadto, w czasie wskazanym w harmonogramie, podczas wizyt w podmiotach zajmujących się przetwórstwem i produkcją żywności zostanie zapewniona degustacja/poczęstunek lokalnych produktów najwyższej jakości.
Wykonawca pokryje koszty wizyt. Szczegółowy przebieg wyjazdu, kwestie merytoryczne oraz ewentualne zmiany w harmonogramie Wykonawca skonsultuje z Zamawiającym usługę. Wykonawca zapewni prawidłową realizację wszystkich punktów harmonogramu wyjazdu studyjnego oraz będzie nadzorował czas przejazdów i realizacji wizyt w poszczególnych podmiotach.
Opis przedmiotu zamówienia został również zawarty w Załączniku nr 1 – Opis przedmiotu Zamówienia i Załączniku nr 2 Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karoten Sławomir Marchewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921728024
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI KALSK
więcej: przetargi KALSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Świadczenie usług w zakresie pośrednictwa przy zakupie biletów lotniczych oraz rezerwacji hoteli w miejscu pobytu za granicą w ramach realizacji projektu: nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Organizacja oraz obsługa logistyczna dwóch wizyt turystyczno - edukacyjnych grup z Białorusi w województwie małopolskim - Myślenice, region Kraków i Myślenice w grudniu 2024
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie rezerwacji i zakupu biletów, miejsc noclegowych, ubezpieczeń i przeprowadzania procedur wizowych w ramach krajowych i zagranicznych podroży służbowych GIW.
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.