Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422709/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów prewencyjnych dla KPP Polkowice, KMP Wrocław, KWP Wrocław i KPP Lubin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 87 121 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.zych@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów prewencyjnych dla KPP Polkowice, KMP Wrocław, KWP Wrocław i KPP Lubin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d76fb3-3afc-4bc5-8e9f-30122056664a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup materiałów prewencyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-077-010-077/2024/DZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 220000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 43323,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 – dostawa materiałów prewencyjnych dla KPP Polkowice, tj. zawieszek odblaskowych w kształcie gwiazdy/samochodu policyjnego/dużego samochodu policyjnego/misia, opasek odblaskowych, kalendarzy dziennych A5, długopisów, worków, zestawu stojące znaki drogowe, sygnalizatora świetlnego, kubków, pendrive’ów z grawerem, powerbanków z grawerem, kabli 3 w 1 z grawerem, opisanych w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy – część 1 – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1a do SWZ – załączniki graficzne4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 11317,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 – dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław (I), tj. stroju/kostiumu Komisarza Lwa, opisanych w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy – część 2 – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1a do SWZ – załączniki graficzne4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 – dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław (II), tj. maskotek Komisarz Lew, opasek odblaskowych, opisanych w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy – część 3 – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1a do SWZ – załączniki graficzne4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 – dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław (III), tj. cukierków typu krówka, długopisów reklamowych, zakreślaczy, ulotek, plakatów, opisanych w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy – część 4 – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1a do SWZ – załączniki graficzne4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 1615,61 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5 – dostawa materiałów prewencyjnych dla KWP Wrocław, tj. teczek w twardej oprawie, opisanych w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy – część 5 – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1a do SWZ – załączniki graficzne4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 1286,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6 – dostawa materiałów prewencyjnych dla KPP Lubin (I), tj. kalendarzy stojących na rok 2025, kalendarzy wiszących trójdzielnych na rok 2025, opisanych w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy – część 6 – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1a do SWZ – załączniki graficzne4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 7 – dostawa materiałów prewencyjnych dla KPP Lubin (II), tj. alkogogli, narkogogli, opisanych w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy – część 7 – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1a do SWZ – załączniki graficzne4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 648,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8007,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8007,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACME Karolina Osierda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241796848
7.3.3) Ulica: ul. Uczniowska 38 m. 14
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8007,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowo Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273293045
7.3.3) Ulica: ul. Podjazdowa 2/31
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6145,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6145,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACME Karolina Osierda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241796848
7.3.3) Ulica: ul. Uczniowska 38 m. 14
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6145,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1902,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2583,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Agency Irina Chicherina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932130860
7.3.3) Ulica: ul. ks. Czesława Klimasa 41d/27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-515
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2583,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1988,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1988,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACME Karolina Osierda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241796848
7.3.3) Ulica: ul. Uczniowska 38 m. 14
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1988,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7064,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7064,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACME Karolina Osierda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241796848
7.3.3) Ulica: ul. Uczniowska 38 m. 14
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7064,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 833,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowo Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273293045
7.3.3) Ulica: ul. Podjazdowa 2/31
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ad. części 4 ww. postępowania: W dniu 22.08.2024 r. Zamawiaj. dokonał wyboru najkorzystn. oferty w części 4 ww. postępowania, wybierając: oferta nr 4, ACME Karolina Osierda, ul. Uczniowska 38 m. 14, 43-110 Tychy, regon: 241796848, cena oferty brutto: 1 902,00 zł. W dniu 27.08.2024 r. ww. Wykonawca, przesłał Zamawiaj. oświadczenie, w którym odmówił podpisania umowy. W związku z powyższym, Zamawiaj. działając na podst. art. 263 ustawy Pzp, w wyniku powtórzenia czynności badania i oceny ofert pozostałych w postępowaniu, rozstrzygnął ponownie część 4 ww. postępowania, wybierając: oferta nr 2, Media Consulting Agency Irina Chicherina, ul. ks. Czesława Klimasa 41d/27, 50-515 Wrocław, regon: 932130860, cena oferty brutto: 2 583,20 zł.
Ad. części 5 ww. postępowania, oferty nr 3: Zamawiaj., działając na podst. art. 223 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, poprawił w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, oczywiste omyłki rachunk. Wykonawcy, z uwzględnieniem konsekwencji rachunk. dokonanych poprawek: - w II. Cena oferty, część 5 – dostawa materiałów prewencyjnych dla KWP Wrocław, tabela, w miejscu ,,RAZEM’’ poprawił zapis ,,1 000,00 zł’’ na zapis ,,1 200,00 zł’’, - w II. Cena oferty, część 5 – dostawa materiałów prewencyjnych dla KWP Wrocław, w miejscu ,,cena oferty brutto w części 5 zamówienia wynosi’’ poprawił zapis ,,1 000,00 zł’’ na zapis ,,1 200,00 zł’’. W związku z powyższym, Zamawiaj. za cenę oferty brutto w części 5 postępowania uznał wartość 1 200,00 zł. W dn. 09.08.2024 r. Zamawiający, działając na podst. art. 224 ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w kontekście możliwości wystąpienia rażąco niskiej ceny, wyznaczając do dn. 16.08.2024 r. termin na złożenie ww. wyjaśnień. Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie ww. wyjaśnień, co spowodowało odrzucenie złożonej oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
Ad. części 7 ww. postępowania: W dniu 22.08.2024 r. Zamawiaj. dokonał wyboru najkorzystn. oferty w części 7 ww. postępowania, wybierając: oferta nr 4, ACME Karolina Osierda, ul. Uczniowska 38 m. 14, 43-110 Tychy, regon: 241796848, cena oferty brutto: 833,52 zł. W dniu 27.08.2024 r. ww. Wykonawca, przesłał Zamawiaj. oświadczenie, w którym odmówił podpisania umowy. W związku z powyższym, Zamawiaj. działając na podst. art. 263 ustawy Pzp, w wyniku powtórzenia czynności badania i oceny ofert pozostałych w postępowaniu, rozstrzygnął ponownie część 7 ww. postępowania, wybierając: oferta nr 6, Agencja Reklamowo Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki, ul. Podjazdowa 2/31, 41-200 Sosnowiec, regon: 273293045, cena oferty brutto: 1 450,00 zł.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu ofertę nr 5 złożył Wykonawca MIROSŁAW KOMIN MK STUDIO AGENCJA REKLAMOWA, os. Jana III Sobieskiego 7/46, 60-688 Poznań, regon: 634295467, jednak ww. oferta nie dotyczy przedmiotu zamówienia objętego ww. postępowaniem, a jej adresatem nie jest Zamawiający. W związku z tym, Zamawiający nie mógł stwierdzić, czy ww. oferta została złożona w jednej czy kilku (oraz których) częściach ww. postępowania. Oferta podlega odrzuceniu (w częściach 1-7) na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp – jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont z termomodernizacją wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ulicy Wyszyńskiego 105A we Wrocławiu.
- Remont i przebudowa ogrodzenia frontowego terenu Przedszkola nr 2 przy ul. Walerego Sławka 5 we Wrocławiu
- "Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego do województwa małopolskiego pn. "Dziedzictwo kulturowe i tradycje kulinarne polskiej wsi", który odbędzie się w drugiej połowie maja 2025 r."
- Zakup i dostawa 3 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Usługa nagłośnienia, oświetlenia i obsługa elementów multimedialnych wraz z realizacją wizji okolic startu, mety oraz wybranych punktów na trasie w trakcie 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Sukcesywna dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania, worków na śmieci oraz środków higieny osobistej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - VI części
- Wykonanie i dostawa artykułów/produktów informacyjno-świadomościowych służących promocji rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- (2) Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych/promocyjnych dla Wydawnictwa Naukowego UwS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.