Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00468334/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
- 2023/BZP 00489641/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników biochemicznych, materiałów kontrolnych, kalibratorów i części eksploatacyjnych zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego i dodatkowego sprzętu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WARCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670229643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotra Wysockiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 48 670 29 96
1.5.8.) Numer faksu: 48 670 29 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzoz-warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz-warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników biochemicznych, materiałów kontrolnych, kalibratorów i części eksploatacyjnych zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego i dodatkowego sprzętu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-135292c9-766f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468334
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników biochemicznych, określonych szczegółowo w zakresie asortymentu i ilości w ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SWZ („Zestawienie odczynników biochemicznych”), materiałów kontrolnych, kalibratorów i części eksploatacyjnych zużywalnych koniecznych do korzystania przez Zamawiającego z przedmiotu zamówienia, określonych przez Wykonawcę, wraz z dzierżawą na okres 36 miesięcy analizatora biochemicznego i dodatkowego sprzętu obejmującego zestaw komputerowy z koniecznymi akcesoriami i oprogramowaniem oraz drukarką sieciową obsługujący analizator, zestaw komputerowy do stanowiska sieciowego z koniecznymi akcesoriami i oprogramowaniem oraz UPS do analizatora, których minimalne parametry zostały szczegółowo określone w ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SWZ („Zestawienie parametrów minimalnych dla analizatora biochemicznego oraz dodatkowego sprzętu”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
38434520-7 - Analizatory krwi
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie było prowadzone przez Zamawiającego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2) Ustawy Pzp. W terminie wskazanym w ogłoszeniu i treści Specyfikacji Warunków Zamówienia do Zamawiającego wpłynęły dwie oferty. Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 Ustawy Pzp udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę wynoszącą 220 000,- zł brutto.Mając na uwadze powyższe, zważywszy, iż cena oferty nr 2 przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć przedmiotowej kwoty do ceny wskazanej w tej ofercie postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) Ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347005,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477971,44 PLN
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Dostawa koagulantu siarczanu żelaza dla Oczyszczalni Ścieków w Warce
- Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty w ramach projektu "Rozwijanie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli ZSP w Sycowie"
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Dostawa sprzętu multimedialnego, informatycznego i biurowego dla SP Banino
- DOSTAWA KONTRASTÓW I WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ I ODDZIAŁU INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO
- Dostawa odczynników diagnostycznych i bakteriologicznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.