eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2024 r. - Rejon Łódź - Widzew - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nr 1



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2024 r. – Rejon Łódź – Widzew – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nr 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2024 r. – Rejon Łódź – Widzew – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nr 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bca2cd0-bc85-4861-87ff-5a9c480259d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa faktyczna - przedmiotem zamówienia jest powtórzenie tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego „Remonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2023 r. z podziałem na cztery części – Część IV – Rejon Łódź Widzew” Nr sprawy DSR-ZP_III.271.71.2023. Postępowanie prowadzone było w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji. Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00346046/01
z dnia 08 sierpnia 2023 r. oraz zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. W zamówieniu podstawowym przewidziano możliwość uzupełnienia do 100 % wartości zamówienia podstawowego dla tego rejonu (części zamówienia) – dotychczas uzupełniono umowę podstawową o 0% wartości przyjętej we wniosku. Wybranym w wyniku przeprowadzenia postępowania był Wykonawca : „ANDRO+” Roman Fijałkowski z siedzibą w Brzezinach (95-060) przy ul. A. Fredry 43

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-II.271.31.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania są remonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2023 r.
z podziałem na cztery części – Część IV – Rejon Łódź – Widzew
– zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nr 1.
Zadanie polega na remontach oraz pracach utrzymaniowych rowów i poboczy zlokalizowanych w pasach drogowych dróg publicznych położonych na terenie miasta Łodzi oraz dróg wewnętrznych zarządzanych przez miasto Łódź.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do
Zaproszenia do negocjacji – Opis przedmiotu zamówienia, Specyfikacji
Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1a do Zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303674,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303674,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303674,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRO+ Roman Fijałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8331339989

7.3.3) Ulica: ul. Fredry 43

7.3.4) Miejscowość: Brzeziny

7.3.5) Kod pocztowy: 95-060

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303674,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.