Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495231/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00513259/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Białkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cybinka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Cybinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 391 14 40
1.5.8.) Numer faksu: 68 411 37 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cybinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cybinka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33b57f5e-369c-4f47-a17e-0ea1f27af7981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Białkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33b57f5e-369c-4f47-a17e-0ea1f27af798
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041848/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Białkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP-II.271.42.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2901150,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Białkowie - na działkach o nr ewid. 151/4 – obręb nr 0001 Białków, gmina Cybinka.
2. Szczegółowy zakres robót dot. m. in.:
1) budowy parterowego, niepodpiwniczonego budynku w formie hali sportowej z boiskiem wielofunkcyjnym o pow. użytkowej ok. 548 m2, z zapleczem sanitarnym, w tym m.in.:
a) o konstrukcji drewnianej główny ustrój nośny w formie ramy z dachem łukowym osadzonym na słupach drewnianych,
b) dach łukowy z pokryciem z powłoki membranowej dachowej,
c) elewacja budynku wykończona płytami warstwowymi,
d) stolarka okienna i drzwiowa stalowa/drewniana i z PCV,
e) wyposażona w instalacje elektryczne, instalacje c.o. z montażem nagrzewnic gazowych dla potrzeb ogrzewania boiska wielofunkcyjnego, instalacji kanalizacji w celu odprowadzenia ścieków bytowych, instalacji wentylacji mechanicznej – wentylacja mechaniczna wywiewna, w oparciu o wentylatory ścienne.,
f) wyposażona w ogrzewanie podłogowe w zapleczu sanitarnym zasilane pompą ciepła,
g) posadzka boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni poliuretanowej o pow. ok. 427 m2.
2) budowy dojścia do hali sportowej z kostki, od istniejącego chodnika,
3) dostawy/montażu wyposażenia sportowego hali sportowej, w tym:
a) drabinki gimnastycznej pojedyncze – 18 szt.,
b) tablice do koszykówki montowane na słupach w tulejach z możliwością demontażu – 2 szt.,
c) ławki do szatni z oparciem, półkami na buty i wieszakami - 16 szt.,
d) przenośne, aluminiowe bramki do piłki ręcznej w tulejach z możliwością demontażu – 2 szt.,
e) aluminiowe słupki do siatkówki mocowane w tulejach wraz z siatką do siatkówki –
1 kpl.,
f) krzesła z oparciem, tapicerowane materiałem (konstrukcja stalowa) – 27 szt.
g) mobilnej strzelnicy laserowej możliwej do rozłożenia w dowolnym momencie poprzez zastosowanie materiałowych parawanów zastępujących ściany i sufit w celu uzyskania wymaganego zacienienia (zestaw strzelnicy laserowej na min. 4 stanowiska strzeleckie)
Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia m. in.:
1) opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji,
2) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
3) uczestniczyć będzie w radach budowy. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,
4) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich przebudowę lub zabezpieczenie,
5) zapewni obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek geodezyjny
i kartograficzny),
6) opracuje dokumentację powykonawczą we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji),
7) przyjmie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny jak i na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ na który to składają się następujące dokumenty:
1) Projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny (architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych) z częścią rysunkową oraz projekt zagospodarowania terenu,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),
3) Przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
42511110-5 - Pompy grzewcze
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego złożono trzy oferty. Najniższa cena oferty złożonej w postępowaniu wynosiła 3 593 854,31 zł brutto. Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 2 535 714,00 zł brutto. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć ww. kwoty do najniższej ceny oferty złożonej w postępowaniu, (tj. do kwoty3 593 854,31 zł brutto) unieważniono przedmiotowe postępowanie – na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3593854,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5466588,57 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu Etap I
- Przebudowa segmentów F i G budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Wyprofilowanie i ulepszenie nawierzchni poprzez wykonanie związanej warstwy bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2024 r.
- Remont nawierzchni drogi asfaltowej na terenie administrowanym przez Zamawiającego.
- Przebudowa i nadbudowa zbiornika wody czystej na Stacji Uzdatniania Wody na terenie działki nr ew. 85/39 w m. Kozery Nowe gm. Grodzisk Mazowiecki
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Pomorze w roku 2024.
więcej: Sprzęt gimnastyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.