eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzemesznoTermomodernizacja budynku po Domu Dziecka przy ul. kard. Stefana Wyszyńskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku po Domu Dziecka przy ul. kard. Stefana Wyszyńskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzemeszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Henryka Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Trzemeszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-240

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@trzemeszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzemeszno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ed17f3f-fba7-43f7-a309-2b80a2a61076

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku po Domu Dziecka przy ul. kard. Stefana Wyszyńskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ed17f3f-fba7-43f7-a309-2b80a2a61076

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081579/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku po Domu Dziecka przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432093

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na przebudowie i rozbudowie oraz zmianie sposobu użytkowania budynku zamieszkania zbiorowego (dom dziecka) na budynek użyteczności publicznej (urząd miasta) wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną.
Powierzchnia zabudowy 1 050,55 m2
Powierzchnia całkowita 3 809,38 m2
Powierzchnia użytkowa 2 381,38 m2
Kubatura 10 049,85 m3
Geometria dachu Dach płaski – spadek 3%
Wysokość w najwyższym punkcie 10,94 m (do górnej płaszczyzny stropu nad ostatnią kondygnacją przeznaczoną na pobyt ludzi o klasie REI60) (do górnej płaszczyzny stropu nad ostatnią kondygnacją przeznaczoną na pobyt ludzi o klasie REI60), wysokość do kalenicy 15,59m
Szerokość budynku 42,70 m
Długość budynku 52,67 m
Ilość kondygnacji 4 kondygnacje nadziemne i 1 kondygnacja podziemna w części frontowej budynku oraz 2 kondygnacje nadziemne w południowej części budynku
Bilans miejsc postojowych 36 miejsc postojowych (w tym 1 przeznaczone dla osób niepełnosprawnych)
Szerokość frontu budynku 42,70 m
Zaprojektowano budynek oparty na planie litery L o wymiarach zewnętrznych 42,73m szerokości i 52,67m długości. Część główna budynku znajdująca się od strony frontowej działki (północnej) posiada cztery kondygnacje nadziemne, z których ostatnia stanowi poddasze nieużytkowe. Południowa część budynku posiada dwie kondygnacje nadziemne. Obie części połączone są jednokondygnacyjną częścią budynku.
Trzony układu funkcjonalnego obu części stanowią podłużne trakty komunikacyjne, przy których obustronnie zlokalizowane są pomieszczenia pracy. Na trakty komunikacyjne prowadzą klatki schodowe oraz winda w północnej części obiektu.
Budynek posiada prostą formę złożoną z trzech brył – czterokondygnacyjnej bryły frontowej zwieńczonej dachem wielospadowym pokrytym czerwoną eurofalą, dwukondygnacyjnej bryły południowej z dachem płaskim oraz jednokondygnacyjnej bryły z dachem płaskim stanowiącej łącznik między dwoma wyższymi częściami. Do głównej najwyższej części budynku dobudowana zostanie zewnętrzna klatka schodowa oraz zewnętrzny szyb windowy. W południowej bryle budynku planuje się rozbiórkę części obiektu oraz odbudowanie jej z wyraźnym oddzieleniem od istniejącej części budynku, z uwagi na konieczność uzyskania dużej wysokości wewnętrznej z uwagi na potrzeby funkcjonalne zaplanowanej w tym miejscu sali obrad rady miasta.
Wykończenie elewacji: elewacje projektuje się w wykończeniu tynkiem zewnętrznym silikonowym barwionym w masie w kolorze zgodnym z rysunkiem elewacji. Planuje się również wykończenia przy użyciu płyt elewacyjnych EQUITON NATURA PRO w kolorze N861. W strefie cokołowej należy zastosować tynk cokołowy cienkowarstwowy malowany w kolorze zgodnym z rysunkami elewacji. Mur oporowy pochylni dla osób niepełnosprawnych wykonać jako żelbetowy w stanie surowym.
W budynku zaplanowano wymianę wszystkich okien i drzwi na stolarkę w kolorze ciemnoszarym w kolorze RAL 7021. Parapety wyposażyć w zabezpieczenia z boczków z tworzywa sztucznego. Projektuje się drzwi zewnętrzne w systemie aluminiowym, przeszklone. Szczegółowe rozwiązania przedstawiono w zestawieniu stolarki okiennej i drzwiowej.
Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej grubości 0,7 mm w kolorze RAL 7047. Należy zwrócić uwagę na właściwe wykonanie łączeń arkusz blachy oraz właściwe wysunięcie kapinosów. Niedopuszczalne jest wykonywanie parapetów z kilku arkuszy blachy – parapety powinny zawsze być wykonane z jednego arkusza. Miejsce styku obróbek blacharskich z elementami tynkowanymi należy spoinować kitem silikonowym z dodatkiem bitumów, zapewniającym właściwą przyczepność i współpracę dwóch materiałów. Obróbki blacharskie, murków oraz podobnych elementów należy montować na płycie osb wodoodpornej o grubości minimum 22mm.
Rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej grubości 0,7 mm w kolorze RAL 7021.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik nr 9 do SWZ).
2. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 us.t 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), jest obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta przewyższa cenę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15588000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15588000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.