Og³oszenie z dnia 2024-11-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony mienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadaj±ce prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwyciêstwa 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.dzierzkowska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony mienia
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c9f03ebb-5338-4819-b5cd-ffcbfa024863
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00577390
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,178862,182036dfd0ebd9d37e8d8cbad6631115.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsosnowiec.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy do elektronicznej obs³ugi zamówieñ (zwanej dalej: „Platform±”) dostêpnej pod adresem: https://umsosnowiec.logintrade.net/ lub poczty elektronicznej wskazanej w Rozdziale I, ust 1. SWZ, tj.: j.dzierzkowska@um.sosnowiec.pl.
Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 671, ze zmianami). Szczegó³owe informacje dotycz±ce komunikacji zosta³y zawarte w rozdziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
) na mocy porozumienia o wspó³administrowaniu i zawartych w nim uzgodnieñ dotycz±cych celów, zakresu i sposobów przetwarzania danych wspó³administratorami Pani/Pana danych osobowych w zakresie prowadzenia postêpowania s±:
- Zag³êbie Spó³ka Akcyjna, ul. Kresowa 1, 41-200 Sosnowiec, oraz
- Gmina Sosnowiec – Miasto posiadaj±ce prawa powiatu al. Zwyciêstwa 20, 41 – 200 Sosnowiec – Pe³nomocnik Zamawiaj±cego;
Mo¿e Pani/Pan uzyskaæ informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych kieruj±c pytania na adres poczty elektronicznej Pa³acu Schoena Muzeum Sosnowcu: kadry@muzeum.org.pl lub Urzêdu Miejskiego w Sosnowcu: um@um.sosnowiec.pl;
2) Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Sosnowca jest Pani Agata Koz³owska, e-mail: iod@um.sosnowiec.pl; tel. 32 296 06 87;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony mienia”- (znak sprawy: WZP.C.271.1.108.2024.JD) - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± Logintrade S.A. z siedzib± we Wroc³awiu - podmiot przetwarzaj±cy, z którym zawarta zosta³a umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowañ o zamówienia publiczne oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
cd. w kolejnej sekcji
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.108.2024.JD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie ca³odobowej ochrony mienia w Pa³acu Schoena Muzeum w Sosnowcu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2026-01-02
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wznowienia zamówienia, polegaj±cego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi realizacji umowy.2. Zamawiaj±cy poinformuje pisemnie Wykonawcê, ¿e skorzysta ze wznowienia najpó¼niej dwa miesi±ce przed up³ywem terminu obowi±zywania umowy. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ w formie pisemnej o¶wiadczenie o wyra¿eniu zgody na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiaj±cego. W przypadku braku reakcji Wykonawcy w wy¿ej wymienionym okresie, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca nie wyra¿a zgody na wznowienie zamówienia.
3. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w pkt 1.4, nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy nie bêdzie korzysta³ ze wznowienia. Wykonawca nie bêdzie mia³ ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego, w przypadku gdy Zamawiaj±cy ze wznowienia nie skorzysta.
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium oceny ofert: cena brutto (waga – 100%).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów-
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³:
a) aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995),
b) status Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej (dalej: SUFO) zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995), udokumentowany decyzj± Komendanta Policji, przyznaj±c± prawo pos³ugiwania siê ¶rodkami przymusu bezpo¶redniego, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 21 pa¼dziernika 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (t.j. Dz.U. 2015 r., poz. 992).
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e: skieruje do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej czterech pracowników ochrony fizycznej, wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
1) wa¿nej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995),
2) decyzjê Komendanta Policji potwierdzaj±c± posiadanie statusu SUFO,
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowiæ bêdzie za³±cznik do wezwania, o którym mowa powy¿ej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 671, ze zmianami). Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym - Za³±cznik nr 1 do SWZ.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia i spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym - Za³±cznik nr 3 do SWZ.
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1.2. sk³adaj± odrêbnie:
1) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy.
4. Ponadto do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasób Wykonawcy,
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym);
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4. pkt. 1), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
6. Zapisy ust. 1.4. pkt 1) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 i 4.3 SWZ (o ile zosta³y sformu³owane), Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 tej¿e ustawy. Szczegó³y dotycz±ce zmian umowy zosta³y zawarte w za³±czniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie do elektronicznej obs³ugi zamówieñ dostêpnej pod adresem: https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-13
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest informacja o prowadzonym postêpowaniu:https://www.bip.um.sosnowiec.pl/m,7058,zamowienia-publiczne-o-wartosci-od-130000-zl.html
2. Zamawiaj±cy: Pa³ac Schoena Muzeum w Sosnowcu ul. Chemiczna 12, 41-205 Sosnowiec
dzia³aj±c na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) zwanej dalej: „ustawa Pzp” oraz zgodnie z Pe³nomocnictwem z dnia 10.10.2024 r. przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przez: Gminê Sosnowiec – Miasto posiadaj±ce prawa powiatu.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia 02.01.2025 od godziny 9:00 do 02.01.2026 r. do godziny 9:00.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony mienia
- Wykonanie: inwentaryzacji infrastruktury i konfiguracji aktualnie u¿ytkowanej WLAN i LAN. Opracowanie dwóch koncepcji projektowych modernizacji sieci bezprzewodowej WLAN i LAN. "(...)"
- Remont ul. Konstytucji w Sosnowcu
- Modernizacja bazy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Sosnowcu
- zakup i dostawa ¶rodków kontrastowych do wykonywania badañ TK i MR
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa skrzy¿owania ulicy Wojska Polskiego z ulic± Niweck± w Sosnowcu".
wiêcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem i pracami porz±dkowymi dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Zielonej Górze.
- Ochrona osób i mienia
- ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony mienia
- Zabezpieczenie techniczne budynków poprzez monta¿ oraz wynajem ¶rodków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacj± alarmow± w obiektach (pustostanach)
- Wykonywanie us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej i monitorowania obiektów Domu Pomocy Spo³ecznej w Zawierciu
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.