eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówBudowa dróg na terenie Gminy Namysłów w ramach zadania "Budowa dróg w Gminie Namysłów".



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg na terenie Gminy Namysłów w ramach zadania „Budowa dróg w Gminie Namysłów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.namyslow.eu, www.bip.namyslow.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg na terenie Gminy Namysłów w ramach zadania „Budowa dróg w Gminie Namysłów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d514a84d-bf81-435d-b284-f4db527cec4a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021120/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa dróg na terenie Gminy Namysłów w ramach zadania „Budowa dróg w Gminie Namysłów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.98.2024.AD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz uzyskaniem pozwoleń na użytkowanie na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz docelowych organizacji ruchu dla następujących lokalizacji:
1) Namysłów – Osiedle Baczyńskiego;
2) Namysłów – ul. Cicha (boczna);
3) Łączany;
4) Brzozowiec.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) aktualizację uzgodnień, zatwierdzeń, opinii i pozwoleń do przeprowadzenia robót budowlanych wraz z poniesieniem wszelkich kosztów z nich wynikających;
2) wycinkę kolidującego zadrzewienia i zakrzaczenia wraz z uzyskaniem niezbędnych zgód i decyzji administracyjnych;
3) roboty branży drogowej;
4) roboty branży kanalizacyjnej (sanitarnej),
5) roboty branży teletechnicznej;
6) roboty branży elektrycznej;
7) uzyskanie pozwoleń na użytkowanie.
Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią tylko i wyłącznie materiał pomocniczy do wyceny robót. Wykonawca jako doświadczony uczestnik rynku budowlanego musi określić samodzielnie, jaki zakres robót jest niezbędny oraz oszacować wszystkie koszty realizacji zamierzenia budowlanego na podstawie załączonej dokumentacji oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz utrudniona koordynacja wszystkich działań zawartym we Wniosku o dofinansowanie. Ponadto, podział zamówienia na części niosłoby za sobą ryzyko niewyłonienia Wykonawców na wszystkie części, co wiązałoby się z utratą całości dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45314310-7 - Układanie kabli

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20983376,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18400000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMPLEX Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 364418157, NIP: 7521453512

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Drzewieckiego 3

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18400000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2026-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.