Og³oszenie z dnia 2024-11-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych wykonywanych w obrocie krajowym i zagranicznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647535
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 763070675
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.um.lubin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych wykonywanych w obrocie krajowym i zagranicznym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c187b711-b8ed-4407-ab04-640316cb896c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00577412
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00051680/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych wykonywanych w obrocie krajowym i zagranicznym
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://lubin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lubin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e dokumenty elektroniczne s± sporz±dzane i przekazywane za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020. poz.2452).
2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie .pdf, zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
b) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym, Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oddzielny plik z podpisem.
3. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska do z³o¿enia podpisu elektronicznego znajd± Pañstwa na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
4. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej,
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2,
d) W³±czona obs³uga JavaScript,
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf,
f) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 2 GB,
Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik za³±czony przez Wykonawcê na platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po up³ywie terminu sk³adania ofert, po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego; oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu – zegarem G³ównego Instytutu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lubina, ul. Kiliñskiego 10, 59-300 Lubin, e-mail: kontakt@um.lubin.pl
• inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan £ukasz Malinowski, e-mail: iodo@um.lubin.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
• odbiorc± danych osobowych bêdzie spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w Warszawie, przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel platformy zakupowej, na której Zamawiaj±cy prowadzi niniejsze postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://lubin.ezamawiajacy.pl.
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, w tym nie bêd± profilowane;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
W przypadku, gdy Wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1- 3 w/w rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cy na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 ww. rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art.18 ust.1 nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.33.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Gminy Miejskiej Lubin us³ug pocztowych wykonywanych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych (przesy³ki listowe i paczki pocztowe) oraz ich ewentualnych zwrotów.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- przesy³ki nierejestrowane krajowe i zagraniczne,
- przesy³ki rejestrowane nadane i dorêczane za pokwitowaniem lub potwierdzeniem odbioru – krajowe i zagraniczne,
- zwrot przesy³ek do nadawcy (Zamawiaj±cego) po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczania lub wydania odbiorcy,
- us³ugê odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po sprawdzeniu formalnej poprawno¶ci ofert i dokonaniu oceny spe³niania warunków, spo¶ród ofert które nie zosta³y odrzucone, Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej. Ofert± najkorzystniejsz± bêdzie oferta, która
uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów przyznanych w poni¿szych kryteriach. Maksymaln± ilo¶æ punktów w kryterium „Cena oferty” otrzyma oferta z najni¿sz± cen±. Maksymaln± ilo¶æ punktów w kryterium "nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek", otrzyma oferta Wykonawcy, który zapewni w ramach realizacji zamówienia mo¿liwo¶æ bezp³atnego elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
I. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 i 109 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.II. Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1. Posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
1.1. Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli wyka¿e posiadanie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 Ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. 2023.1640 ze zm.).
2. Posiada zdolno¶æ zawodow±:
2.1. Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli wyka¿e wykonanie, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 PLN brutto.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania zakresu i warto¶ci zadañ w celu spe³nienia powy¿szego warunku.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu w zakresie braku podstaw wykluczenia – zgodnie z Za³±cznikiem Nr 4.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: A) Za¶wiadczenie potwierdzaj±ce, i¿ Wykonawca jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
B) Wykaz wykonanych us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane – zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5.
C) Dowody (referencje b±d¼ inne dokumenty) wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane lub s± wykonywane, okre¶laj±ce, ¿e wyszczególnione w Za³±czniku Nr 5 us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów- (je¿eli dotyczy),b. Pe³nomocnictwo wystawione dla osoby podpisuj±cej ofertê – tylko w przypadku je¿eli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów do³±czonych do oferty,
c. Dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika i upowa¿niaj±cy go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w niniejszym postêpowaniu – tylko w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej,
d. O¶wiadczenie o Wykonawcach wystêpuj±cych wspólnie - Za³±cznik Nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy)
g. Wype³niony Formularz cenowy - Za³±cznik Nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³±cznik Nr 2 do SWZ – sk³ada ka¿dy z Wykonawców.2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pe³nomocnik ustanowiony do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia sk³ada o¶wiadczenie wykonawców wystêpuj±cych wspólnie – Za³±cznik Nr 3 do SWZ.
4. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6. Je¿eli oferta wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zosta³a wybrana, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
7. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej:
a) warunek opisany w Rozdziale V w pkt I winien spe³niæ ka¿dy z podmiotów osobno. Dokument na potwierdzenie spe³niania warunku ka¿dy z podmiotów obowi±zany jest z³o¿yæ osobno.
b) ka¿dy warunek opisany w Rozdziale V w pkt II zostaje spe³niony ³±cznie przez podmioty sk³adaj±ce ofertê wspólnie. Dokument / dokumenty na potwierdzenie spe³niania ka¿dego z warunku udzia³u w postêpowaniu ka¿dy z podmiotów obowi±zany jest z³o¿yæ osobno, w swoim zadeklarowanym zakresie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postêpowania zgodnie z § 9 Projektu Umowy (Za³±cznik Nr 6 do SWZ).2. Wszystkie wprowadzone zmiany do umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-15 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://lubin.ezamawiajacy.pl poprzez polecenie „Z³ó¿ ofertê”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia – maksymalnie 12 miesiêcy (od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.)INNE PRZETARGI Z LUBINA
- DOSTAWA OLEJU NAPÊDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIÊBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- US£UGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SK£ADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBS£UG¡ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegn±cej ¶ladem dzia³ki nr 109/90 w miejscowo¶ci Chróstnik.
- Dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
wiêcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzêdu Pracy w Zgierzu od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- ¶wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Tarnowo Podgórne.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzêdu Miejskiego w Strykowie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy Zgierz
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy £odygowice w 2025r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Urzêdu Gminy Aleksandrów Kujawski w roku 2025
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.