Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528331/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00538063/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeglądów, konserwacji i naprawy urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Politechniki Opolskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA OPOLSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prószkowska 76
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-758
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.krawiec-mynarek@po.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://po.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://po-opole.logintrade.net/zapytania_email,177546,beea35640204a0a9a38016d5672c4c65.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeglądów, konserwacji i naprawy urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Politechniki Opolskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8af073a3-cab7-430c-91c5-949fd808562e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043589/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przeglądy, konserwacja oraz naprawy urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji zainstalowanych w budynkach Politechniki Opolskiej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/U/48/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 403757,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów, konserwacji i naprawy urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Zamawiającego z podziałem na:
1) ZAMÓWIENIE GWARANTOWANE;
2) ZAMÓWIENIE OPCJONALNE NR 1;
3) ZAMÓWIENIE OPCJONALNE NR 2;
4) ZAMÓWIENIE OPCJONALNE NR 3.
2. Zamawiający gwarantuje zlecenie wykonania zamówienia gwarantowanego, a opcjonalnie zleca wykonanie zamówień opcjonalnych 1 i /lub 2 i/lub 3.
3. Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 pkt 1 Pzp określa maksymalną wartość opcji na kwotę 380 200,00 zł brutto.
4. Zamówienie opcjonalne zostanie uruchomione automatycznie po zakończeniu zamówienia gwarantowanego z zastrzeżeniem możliwości pisemnego powiadomienia o o zaprzestaniu kontynuacji umowy na kolejny okres opcjonalny.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1a, 1b oraz 1c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466146,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 957200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466146,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WIECZOREK” P.P.U.H. Tomasz Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541013561
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WIECZOREK" P.P.U.H. TOMASZ WIECZOREK
jakie przetargi wygrała firma
"WIECZOREK" P.P.U.H. TOMASZ WIECZOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466146,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2028-12-31INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/99/2024] Zakup i dostawa mebli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- [D/88/2024] Sukcesywna dostawa zestawów komputerów stacjonarnych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Usługa przeprowadzenia kursów języka angielskiego.
- Przeprowadzenie pomiaru ruchu w roku 2025 na odcinkach pomiarowych dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 7 w Opolu
- Dostawa różnych produktów spożywczych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 7.
- Sukcesywne wykonywanie bieżących napraw i prac konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy w 2025 roku.
- Konserwacja i serwis stacji uzdatniania wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii na terenie kompleksu wojskowego administrowanego przez Komendę Portu Wojennego Gdynia.
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych w Krakowie przy ul. Cieślewskiego 5, 7, 9, 13, 15, 17 i w Bielsku-Białej przy ul. Solskiego 35 i 41
- Usługa serwisu, konserwacji, przeglądów instalacji i urządzeń chłodniczych oraz usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji klimatyzacji i wentylacji.
- Wykonywanie bieżących napraw, usuwanie awarii oraz prowadzenie konserwacji w zakresie ogólnobudowlanym w nieruchomościach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy na okres od (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.