Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459156/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów do szkół w gminie Magnuszew w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24
1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-912abb4a-0c20-4f88-b1ba-5e9dfffd989c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i uczniów do szkół w gminie Magnuszew w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-912abb4a-0c20-4f88-b1ba-5e9dfffd989c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087188/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz dzieci i uczniów do szkół w gminie Magnuszew w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459156
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie uczniów do ZSiPO w Magnuszewie i Szkoły Podstawowej w Przydworzycach oraz dzieci do przedszkola i oddziałów przedszkolnych w w/w placówkach
i odwozie po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu. Rozpoczęcie dowozu nie wcześniej niż o godz.7:15. Dzieci dowiezione mają być do szkoły na godz. 7:50. Jednorazowo w autobusie nie może jechać więcej uczniów niż przewidywana liczba miejsc siedzących. Dowóz odbywał się będzie na pięciu trasach opisanych poniżej:
Trasa 1: Dowóz do SP Przydworzyce z miejscowości:
Trzebień, Bożówka, Trzebień, Dębowola, Basinów, Kłoda, Przydworzyce Kolonia- 60 uczniów
Odwóz uczniów ze szkoły w częstotliwości (plan): 2 dni w tygodniu- 2 tury odwozów, 2 dni w tygodniu-
3 tury odwozów, 1 dzień w tygodniu- 4 tury odwozów
Trasa 2: Dowóz do ZSiPO Magnuszew z miejscowości: Kępa Skórecka, Wilczkowice Dolne,
Żelazna Nowa, Żelazna Stara, Grzybów przy trasie Warszawskiej, Magnuszew – 85 uczniów
Odwóz uczniów ze szkoły w częstotliwości (plan): 1 dzień w tygodniu - 2 tury odwozów,
pozostałe 4 dni w tygodniu- 3 tury odwozów
Trasa 3 : Dowóz do ZSiPO Magnuszew z miejscowości: Przydworzyce, Bożówka, Trzebień, Wilczowola, Magnuszew ul. Sosnowa (dawna Kolonia Magnuszew) - 51 uczniów
Odwóz uczniów ze szkoły w częstotliwości (plan): 1 dzień w tygodniu - 2 tury odwozów,
pozostałe 4 dni w tygodniu- 3 tury odwozów.
Trasa 4 : Dowóz do ZSiPO Magnuszew z miejscowości: Ostrów, Kurki, Latków, Przewóz Tarnowski, Przewóz Stary, Wólka Tarnowska, Grzybów- 77 uczniów.
Odwóz uczniów ze szkoły w częstotliwości (plan): 1 dzień w tygodniu - 2 tury odwozów,
pozostałe 4 dni w tygodniu-3 tury odwozów.
Trasa 5: Dowóz do ZSiPO Magnuszew z miejscowości: Osiemborów, Aleksandrów, Grzybów przy DW 736, Wola Magnuszewska, Tyborów- 70 uczniów.
Odwóz uczniów ze szkoły w częstotliwości (plan): 1 dzień w tygodniu - 2 tury odwozów,
pozostałe 4 dni w tygodniu-3 tury odwozów.
2. Ogółem planowana liczba dowożonych dzieci i uczniów - 343
3. Długości tras pozostaje do ustalenia przez Wykonawcę.
4. Dowozy uczniów do szkół na terenie gminy Magnuszew będą realizowane codziennie z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć stosownie do potrzeb Zamawiającego. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć oraz konieczności zapewnienia dowozu dzieciom do szkół
z powodu innych okoliczności (np. święto szkoły, zabawa choinkowa, dyskoteka, rekolekcje) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom i dzieciom zgodnie z ustaleniami z osobami reprezentującymi placówki oświatowe objęte niniejszym zamówieniem.
5. Zamawiający dla każdej z tras wymaga obliczenia i podania miesięcznej ceny jednostkowej za przejazd. Wynagrodzenie stanowić będzie sumę iloczynów liczby dowożonych osób w danym miesiącu na danej trasie i podanej miesięcznej ceny jednostkowej.
6. Plan dowozów i odwozów Wykonawca ustali w uzgodnieniu z dyrektorami poszczególnych placówek
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269975,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426829,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269975,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREFABET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520854350
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 43A 37B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-001
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269975,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.
- Świadczenie usług transportowych w zakresie kierowania i obsługi ciągnika siodłowego wraz z naczepą ekspozycyjną zawierającą multimedialne widowisko pt. "Iskry Niepodległej" (o DMC 40 ton).
- Dowóz dzieci i dorosłych niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r.
- "Usługi transportu sanitarnego polegające na wykonywaniu przewozów osób, w tym dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia, środkami transportu specjalistycznego"
- Świadczenie usług transportowych w zakresie kierowania i obsługi ciągnika siodłowego wraz z naczepą ekspozycyjną zawierającą multimedialne widowisko pt. "Iskry Niepodległej" (o DMC 40 ton).
- Organizacja wycieczki zagranicznej dla pracowników Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie wraz z osobami towarzyszącymi
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.