Og³oszenie z dnia 2024-11-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z monta¿em kontenerów biurowych na terenie bazy transportowej Zak³adu Oczyszczania Miasta w Mys³owicach zlokalizowanej w Mys³owicach przy ul. Miarki 36-38
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270647904
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stadionowa 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322226043
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zomm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zomm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z monta¿em kontenerów biurowych na terenie bazy transportowej Zak³adu Oczyszczania Miasta w Mys³owicach zlokalizowanej w Mys³owicach przy ul. Miarki 36-38
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-046a3d4b-bfe1-4455-8d79-dab19720b4cd
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00577565
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-046a3d4b-bfe1-4455-8d79-dab19720b4cd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Dzia³aj±c zgodnie z Ustaw± z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.
U. z 2019 r. poz. 1781) oraz Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego
dalej RODO, informujemy zgodnie z art. 13 RODO, ¿e:
1. Administratorem Danych jest Zak³ad Oczyszczania Miasta sp. z o.o. w Mys³owicach., 41-400 Mys³owice ul. Stadionowa 11; e-mail:
biuro@zomm.pl ; Tel 322226043.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres korespondencyjny - jw.; e-mail: odo@zomm.pl ; Tel 322226043.
3. Podstawy Prawne i cele przetwarzania Pañstwa danych.
Dane Pañstwa bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Celem przetwarzania bêdzie realizacja procedur
zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Postêpowanie bêdzie siê odbywa³o w oparciu o nastêpuj±ce
przepisy:
• ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.),
• rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych
oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415),
• ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z pó¼n. zm.).
4. Przekazywanie danych.
Pañstwa dane bêd± przekazywane:
• wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, poniewa¿ postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie tego dostêpu mo¿e wyst±piæ
w szczególnych uzasadnionych przypadkach zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ
publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.),
• wszystkim podmiotom, z którymi ZOM Mys³owice zawar³ umowy powierzenia dla realizacji zadañ zwi±zanych z przeprowadzeniem
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
5. Pañstwa dane mog± byæ przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy poniewa¿ postêpowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne, z uwzglêdnieniem ograniczenia, o którym mowa w punkcie 4.
6. Pañstwa dane bêd± przechowywane przez okres 5 lat od daty zakoñczenia postêpowania.
7. Ka¿da osoba, której dane s± przetwarzane przez ZOM, ma prawo ¿±dania do:
7.1 dostêpu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO,
7.2 sprostowania danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO,
7.3 usuniêcia swoich danych osobowych zgodnie z art. 17 RODO,
7.4 ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych zgodnie z art. 18 RODO,
7.5 przenoszenia swoich danych osobowych zgodnie z art. 20 RODO,
7.6 wniesienia skargi do organu nadzorczego, tzn. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa).
8. Pañstwa dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób automatyczny, w szczególno¶ci nie bêd± podlegaæ profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informujemy ¿e przetwarzanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu
o zamówienia publiczne odbywa siê podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W zwi±zku z tym w Pañstwa przypadku nie przys³uguj±
Pañstwu prawa zawarte w punktach 7.3, 7.4 i 7.5 klauzuli informacyjnej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 17/2024/ZOMM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na Zakup wraz z monta¿em kontenerów biurowych na terenie bazy transportowej Zak³adu Oczyszczania Miasta w Mys³owicach zlokalizowanej w Mys³owicach przy ul. Miarki 36-38 .
Pe³en opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modu³owe i przeno¶ne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie bêdzie bada³, czy wykonawca którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:a) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w rozdziale 9 SWZ,
b) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu zgodnie z zapisami SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który:
a) prowadzi dzia³alno¶æ, która pozwoli na wykonanie robót okre¶lonych przez Zamawiaj±cego oraz posiada uprawnienia
które konieczne s± do wykonania tych robót,
b) ¶redni roczny obrót w obszarze objêtym zamówieniem, za okres 3 lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci
jest krótszy – za ten okres, wynosi nie mniej ni¿ 500.000,00 z³ netto,
c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia na kwotê co najmniej 200.000,00 z³,
d) odby³ wizjê lokaln± dla zapoznania siê z pe³n± specyfikacj± obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu
Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach mieszcz±cego siê przy ulicy Karola Miarki 36 i 38.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 111 ustawy PZP, oraz wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
b. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±ce,
¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. W przypadku spó³ek cywilnych nale¿y z³o¿yæ za¶wiadczenie z Urzêdu Skarbowego zarówno na spó³kê, jak i na ka¿dego ze wspólników.
c. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy,
¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. W przypadku spó³ek cywilnych nale¿y z³o¿yæ za¶wiadczenie z Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych zarówno na spó³kê, jak i na ka¿dego ze wspólników,
d. O¶wiadczenie o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
e. O¶wiadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne,
f. O¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i op³atach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 70 z pó¼n. zm.).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. O¶wiadczenia o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objêtym zamówieniem za okres ostatnich 3 lat obrotowych z podzia³em na poszczególne lata, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – za ten okres, na podstawie art. 115 ustawy PZP.
b. Polisy ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej wraz z potwierdzeniem op³acania sk³adek.
c. Zestawienia wykonanych lub wykonywanych dostaw (za³±cznik nr 4), wraz ze wskazaniem warto¶ci netto, okresu ich wykonywania, ich przedmiotu oraz podmiotu, na rzecz którego wykonano dostawy, wraz z dokumentem potwierdzaj±cym nale¿yte wykonanie dostaw (referencje).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wysoko¶æ wadiumWarunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiaj±cy okre¶la wysoko¶æ wadium na kwotê: 4.900,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce dziewiêæset z³otych)
2. Termin wniesienia
Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu do sk³adania ofert tj. 12.11.2024 r. do godz. 9.00.
W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu
w terminie decydowaæ bêdzie data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
3. Forma
Wadium mo¿na wnie¶æ:
a. w pieni±dzu (przelew),
b. w porêczeniach bankowych, porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo- kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z pó¼n. zm.), przy czym w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wadium wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu, powinno wskazywaæ wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek 02 1050 1214 1000 0090 3246 4308 prowadzony w banku ING Bank ¦l±ski S.A.. Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty potwierdzenie z³o¿enia wadium.
Wadium w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w formie dokumentu elektronicznego. Z tre¶ci gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 pkt 2-4,Ustawy PZP.
4. Zwrot
a. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postepowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt 17.4 lit. f. i g. SWZ.
b. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.
c. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
d. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 17.4 lit. a. SWZ, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
e. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art.. 98 ust. 6 Ustawy PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ Umowy w zakresie odnosz±cym siê do ceny, terminu i sposobu realizacji, jest dopuszczalna w przypadku:a. zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Zamówienia a w szczególno¶ci zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
b. zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi b±d¼ okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili podpisania Umowy – zmianie mo¿e ulec termin realizacji Umowy,
c. zaistnienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Pod pojêciem si³y wy¿szej bêdzie rozumiane zdarzenie nag³e, nieprzewidywalne i niezale¿ne od woli Zamawiaj±cego ani Wykonawcy, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie Umowy na sta³e lub na pewien czas, któremu nie mo¿na zapobiec, ani przeciwdzia³aæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci.
2. W celu przeprowadzenia zmiany ceny w zakresie okre¶lonym w pkt 27.2. SWZ, Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia szczegó³owej kalkulacji kosztów, z której bêd± wynika³y dane umo¿liwiaj±ce zwiêkszenia nale¿nego wynagrodzenia, a w tym ilo¶æ osób zatrudnionych z wynagrodzeniem minimalnym.
3. Zmiany umowy dokonywane s± w formie pisemnej (aneks) pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Wszelkie zmiany inne ni¿ wymienione w pkt 27.2. SWZ, niniejszej umowy odbywaæ siê bêd± zgodnie z zapisem art. 144 ustawy PZP i wymagaj± dla swojej wa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-12 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-Zamówienia Urzêdu Zamówieñ Publicznych
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-12 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
19.1. Ofertê nale¿y przygotowaæ w formie wype³nionych formularzy zamieszczonych w za³±cznikach do SWZ. Jako za³±cznik formularza ofertowego Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ pe³n± dokumentacjê techniczn± przedmiotu zamówienia.INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Zakup wraz z monta¿em kontenerów biurowych na terenie bazy transportowej Zak³adu Oczyszczania Miasta w Mys³owicach zlokalizowanej w Mys³owicach przy ul. Miarki 36-38
- Us³ugi opiekuñcze dla klientów MOPS
- us³ugi przewozu osób niepe³nosprawnych z miejsca zamieszkania do Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej O¶rodka Rehabilitacyjno - Opiekuñczego w Mys³owicach i z powrotem
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeñ Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpo¿arowej i Sanitarnej"
- Zakup wraz z monta¿em kontenerów biurowych na terenie bazy transportowej Zak³adu Oczyszczania Miasta w Mys³owicach zlokalizowanej w Mys³owicach przy ul. Miarki 36-38
- 374.2024 Wy³onienie wykonawcy na wymianê instalacji o¶wietlenia podstawowego ¶wietlówkowego na o¶wietlenie ledowe w pomieszcz. ZDBiWG i IGiGP w budynku przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie - ETAP II.
- ,,Budowa ¯³obka Samorz±dowego w Górkach, ul. Modrzewiowa 16, 09-530 G±bin"
- Remont ³azienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE - II postêpowanie
wiêcej: Budynki modu³owe i przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.