eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin"Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury (na odcinku od skrzyżowania z ul. Różaną do skrzyżowania z ul. Tobruk) wraz z rozbudową ul. Złotej w Gubinie"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury (na odcinku od skrzyżowania z ul. Różaną do skrzyżowania z ul. Tobruk) wraz z rozbudową ul. Złotej w Gubinie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Gubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gubin/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury (na odcinku od skrzyżowania z ul. Różaną do skrzyżowania z ul. Tobruk) wraz z rozbudową ul. Złotej w Gubinie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fce725ea-3a18-46a4-b768-8311eed4dfd1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053120/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury (na odcinku od skrzyżowania z ul. Różaną do skrzyżowania z ul. Tobruk) wraz z rozbudową ul. Złotej w Gubinie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445548

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
 przebudowę ulicy Żwirki i Wigury,
 rozbudowę ul. Złotej poprzez poszerzenie pasa drogowego (nowa działka nr 385/9), w celu budowy chodnika po lewej stronie jezdni;
 przebudowę skrzyżowania ulic Żwirki i Wigury oraz Złotej na skrzyżowanie o ruchu okrężnym w postaci minironda;
 przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych,
 przebudowę i budowę chodnika i dojść do posesji,
 budowę dwóch wpustów wraz z przykanalikami,
 usuniecie istniejącego wpustu deszczowego,
 przebudowę sieci telekomunikacyjnej,
 przebudowę sieci gazowej,
 przebudowę sieci kablowej SN wraz z przyłączami o łącznej długości 200 m,
 ułożenie rur osłonowych o średnicy wewnętrznej 50mm.


Parametry techniczne dróg:
a) ul. Żwirki i Wigury – odcinek B-A-C
 klasa drogi - D;
 przekrój drogi: uliczny
 kategoria ruchu - KR1;
 prędkość projektowa: 30km/h;
 szerokość jezdni: 5,00m (2x2,50m);
 nawierzchnia jezdni – kostka kamienna; kostka betonowa;
 długość projektowanej ulicy – 182,93m, 165,94.
b) ul. Złota – odcinek A-D
 klasa drogi - L;
 przekrój drogi: uliczny
 kategoria ruchu – KR2;
 prędkość projektowa: 30km/h;
 szerokość jezdni: 6,00m (2x30m);
 nawierzchnia jezdni – kostka kamienna;
 długość projektowanej ulicy – 123,28m.
c) rondo typu mini:
 wyspa środkowa przejezdna o promieniu - 2,50m;
 promień zewnętrzny ronda - 7,50m;
 szerokość jezdni ronda – 5,00m;
 szerokość wlotów i wylotów - 2,50m, 3,0m;
 promienie wyokrąglające: 8,0m – wjazd na rondo, 8,0m – wyjazd z ronda;
 pochylenie jezdni ronda – 2,0%;
 pochylenie jezdni pierścienia ronda – 4,0%;
 nawierzchnia jezdni ronda – kostka kamienna z rozbiórki;
 nawierzchnia pierścienia ronda – kostka kamienna czarna;
 poszerzenia wlotów i wylotów – max. 1,0m.

Zestawienie powierzchni, długości elementów nawierzchni:
 nawierzchnia - jezdnia 2615m2
 nawierzchnia – chodnik i dojścia do posesji 1480m2
 nawierzchnia – zjazdy i dojazdy 464m2
 zieleń drogowa 970m2
 krawężniki i oporniki 1242m
 obrzeża betonowe 700m

Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: projekty, projekty organizacji ruchu, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB) oraz przedmiary robót, które są załącznikami nr 5 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2318828,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2318828,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2318828,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Trans Oder-Plus S.C. Piotr Opadczyk, Paweł Opadczyk 1. Trans Oder-Plus Piotr Opadczyk, 2. Trans Oder-Plus Paweł Opadczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Trans Oder-Plus S.C. Piotr Opadczyk, Paweł Opadczyk 1. Trans Oder-Plus Piotr Opadczyk, 2. Trans Oder-Plus Paweł Opadczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261668954

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 20

7.3.4) Miejscowość: Gubin

7.3.5) Kod pocztowy: 66-620

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nawierzchnie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2318828,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.