Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465713/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 25 notebooków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 25 notebooków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d788f6f0-2f1e-43f1-a564-dbb149cfd2b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa 25 notebooków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.100.2024.SA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego
25 fabrycznie nowych, nieużywanych notebooków, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy,
2) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 60 miesięcy gwarancji Wykonawcy i minimum 60 miesięcy gwarancji Producenta na dostarczone notebooki,
3) Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Aspekt środowiskowy
Zamawiający wymaga, by:
a) Wykonawca przy wykonywaniu niniejszego zadania dysponował odpowiednim udziałem pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, pozwalającym na spełnienie postanowień ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zadania publicznego wymaga dysponowania pojazdami samochodowymi,
b) Komputery były wyprodukowane przez producenta, u którego wdrożono normy: PN/EN-14001 (ISO 14001), PN/EN-9001 (ISO 9001), PN/EN-50001
(ISO 50001) lub równoważne w zakresie co najmniej produkcji lub projektowania lub rozwoju urządzeń lub systemów lub rozwiązań informatycznych,
c) Komputery spełniały wymagania: TCO 9, EPEAT GOLD dla Polski, MIL STD-810H.
Równoważność
Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy wskazał w załączniku nr 1 do umowy:
1) znak towarowy firmy Microsoft jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej sprzęt z systemem operacyjnym o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów systemu operacyjnego określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania określone w SWZ i zaoferowany system operacyjny będzie w pełni i poprawnie funkcjonował z posiadaną i użytkowaną infrastrukturą informatyczną (sprzęt i oprogramowanie) Zamawiającego,
tj. w szczególności z:
a) sieciowymi systemami operacyjnymi MS Windows Server;
b) oprogramowaniem aplikacyjnym - MS Office, HCL Notes, HCL iNotes, ESET Endpoint Security, WinRAR, Adobe Reader, LEX, Legalis, Szafir;
c) Zintegrowanym System Informatycznym Wspomagającym Zarządzanie Miastem (KSAT) autorstwa COIG S.A z siedzibą w Katowicach;
d) urządzeniami drukującymi-kopiującymi-skanującymi firm HP, OKI, KYOCERA, (oficjalnie dostępne sterowniki producentów urządzeń dla oferowanego systemu operacyjnego).
2) odniesienie do norm, do których Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3) Wykazanie równoważności oferowanych produktów i równoważności norm leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać przez niego udokumentowane
i złożone wraz z ofertą, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy.
4) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innego systemu operacyjnego niż MS WINDOWS, Zamawiający zastrzega prawo do przesłania dokumentów poświadczających równoważność, złożonych przez Wykonawcę, do producenta ww. systemu operacyjnego/oprogramowania, celem ich weryfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponownie wybrany Wykonawca uchylił się od zawarcia umowyINNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w podziale na części, dla Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy
- Zakup sprzętu komputerowego dla KWP w Opolu oraz CBZC - część 1
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.