Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501496/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Przebudowa dworu w Niećkowie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRAJEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 6B
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 2738461
1.5.8.) Numer faksu: 862738462
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwograjewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.starostwograjewo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.starostwograjewo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Przebudowa dworu w Niećkowie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72688ba4-968b-475a-bf7b-639fc446abe4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031181/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 "Przebudowa dworu w Niećkowie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.272.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 758159,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest częściowa przebudowa dworu w Niećkowie. Zakres zamówienia obejmuje:
1) prace budowlane związane z odrestaurowaniem portyku,
2) częściową wymianę i montaż okien i drzwi, w tym: drzwi zewnętrznych oficyny - 1 szt., drzwi wewnętrznych w pomieszczeniu nr 1/7 (sala dydaktyczna treningu kulinarnego) - 1 szt., okien w pomieszczeniu nr 1/7 (sala dydaktyczna treningu kulinarnego) - 4 szt.,
3) prace budowlane na schodach głównych zewnętrznych, prowadzących do budynku, zlokalizowanych przy portyku,
4) prace budowlane na schodach oficyny,
5) rozebranie ściany pomiędzy drzwiami w oficynie i ściany oddzielającej oficynę
od głównego budynku dworu,
6) budowę ścianek w miejscu wymontowanych drzwi w oficynie, po stronach lewej i prawej ,
7) roboty budowalne wewnętrzne w pomieszczeniu nr 1/4 (sala dydaktyczna treningu obsługi) i w pomieszczeniu nr 1/7 (sala dydaktyczna treningu kulinarnego),
8) wykonanie instalacji sanitarnych c.o. na parterze budynku dworu
w pomieszczeniach: nr 1/4 (sala dydaktyczna treningu obsługi), nr 1/5 (korytarz), nr 1/7 (sala dydaktyczna treningu kulinarnego) oraz nr 1/6 (szatnia),
9) wykonanie instalacji sanitarnych wod.-kan. na parterze budynku dworu
w pomieszczeniach: nr 1/4 (sala dydaktyczna treningu obsługi), nr 1/7 (sala dydaktyczna treningu kulinarnego),
10) wykonanie instalacji wentylacji w pomieszczeniach: nr 1/4 (sala dydaktyczna treningu obsługi), nr 1/7 (sala dydaktyczna treningu kulinarnego),
podłączenie tej instalacji do centrali wentylacyjnej zamontowanej na poddaszu budynku dworu oraz uruchomienie instalacji wentylacji,
11) wykonanie instalacji klimatyzacji bez dostawy i montażu agregatu do centrali,
12) montaż wewnętrznych linii zasilających oraz rozdzielnicy RG wraz
z podłączeniem instalacji elektrycznych przynależnych do tej rozdzielnicy,
13) montaż telewizyjnego systemu nadzoru,
14) wykonanie okablowania strukturalnego na parterze budynku dworu,
15) montaż systemu przyzywowego na parterze budynku dworu w pomieszczeniu nr 1/13,
16) wykonanie instalacji projekcji,
17) wykonanie instalacji oświetleniowych oraz gniazdowych i technologicznych
w pomieszczeniach nr 1/4, 1/5, 1/6, 1/7, 1/8, 1/9, 1/10, 1/11,
18) montaż opraw oświetleniowych, włączników i gniazd w pomieszczeniach
nr 1/4, 1/5,1/6, 1/7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45262620-3 - Ściany nośne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 898994,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 898994,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 898994,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa ,,MAG-BUD" Piotr Lipski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191335263
7.3.3) Ulica: Nowo Osiedle 11
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "MAG-BUD" Piotr Lipski
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "MAG-BUD" Piotr Lipski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 898994,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych i Przedszkola na terenie Gminy Grajewo z podziałem na części
- "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) oraz Pracowni Endoskopii Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie"
- "Świadczenie usługi dostarczania posiłków na rzecz pacjentów Szpitala Ogólnego w Grajewie"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg miejskich na terenie miasta Grajewo w 2024 r.
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu Etap I
- Przebudowa segmentów F i G budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Wyprofilowanie i ulepszenie nawierzchni poprzez wykonanie związanej warstwy bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2024 r.
- Przebudowa i nadbudowa zbiornika wody czystej na Stacji Uzdatniania Wody na terenie działki nr ew. 85/39 w m. Kozery Nowe gm. Grodzisk Mazowiecki
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Pomorze w roku 2024.
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.